Gå til innhold

PlayStation 5: Bestilling, levering, forsinkelse og fortvilelse - Frakt og lagerstatus


Gjest Slettet-404071
Melding lagt til av Evil-Duck

Diskusjon om scalping, skryting av sin egen scalping eller scripting for å få tak i konsoller skal ikke diskuteres i tråden her.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
10 hours ago, gondron said:

Noen som veit noe om status for CDON januar og Februar  bestillingene?

Min bestilling (februarlevering, bestilt 9.des) har fortsatt status "behandling", utenom den mailen flere fikk før jul om at bestillingen var "forsinket" har jeg ikke hørt noe. Spent på om de klarer å levere den i løpet av februar.

Lenke til kommentar
newman221 skrev (2 minutter siden):

Skikkelig skuffende stemning inne på denne tråden for tiden. Har i flere dager hatt lyst til å poste melding om at Elkjøp har konsoller tilgjengelig, bare for å lage litt stemning... Før jul ble denne tråden 20 sider lenger hver eneste dag

Det var da grunn til det. Det er ingen nyheter å snakke om, enn så lenge, men dersom noe popper opp så kan du med høy sikkerhet anta at mange skriver om det. 

Endret av JamilDost
Lenke til kommentar
henrikwl skrev (På 14.1.2021 den 7.34):

Jeg prøvde meg med kjølepasta på min launch PS4 og det gjorde ingen forskjell. 🤷🏼‍♂️ Ikke var den spesielt støvete heller så jeg hadde ingenting å hente der. 

Bestemte meg vel bare for å leve med en jetmotor i stua frem til jeg får PS5. 

Jeg kjøpte 10m HDMI og nettverkskabler og hadde den i et annet rom.

Endret av Stratos
Lenke til kommentar
vampyrica skrev (29 minutter siden):

Ja da får jeg tro på deg kontra min bror med erfaring. 👌

Jeg driter egentlig i hvem du tror, eller hva du tror på.

Jeg har selv byttet pasta på PS4 og andre konsoller, det hjelper selvsagt. Det som ligger der i fra fabrikk er ofte skremmende å se 😛  Men det er ikke til å stikke under en stol at det finnes flere revisjoner av PS4 modellene der ute, hvor noen er roligere enn andre. Som var poenget mitt.

Endret av Mala
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Comeandgo skrev (2 minutter siden):

Noe sted hvor det er mulig å bare bestille playstationen og ta beina på bordet og slappe av til den er på døra? :D  Prøvd å søke rundt uten hell

Du kan kjøpe den fra NordicProduct: https://nordicproduct.com/spillkonsoll/playstation-5

Men jeg vil ikke anbefale deg det, for den virker litt sketchy. Vi har diskutert siden lenger bak i diskusjonstråden. 

Lenke til kommentar

Ja det ser ut som at endel shady leverandører prøver å få markedsandeler ved å la deg forhåndsbestille mens selv større steder som deal.no ikke har fått inn en eneste konsoll. Beklager for at jeg ikke har gått nok tilbake. Da er det smarteste å kanskje vente til det har roet seg helt ned om forhåpentligvis noen måneder

Lenke til kommentar
Comeandgo skrev (7 minutter siden):

Noe sted hvor det er mulig å bare bestille playstationen og ta beina på bordet og slappe av til den er på døra? :D  Prøvd å søke rundt uten hell

Har du ikke en ordre inne noe sted nå, så er du rimelig kjørt. Du må nesten følge med i denne tråden her og være ekstremt "på" om du skal ha en sjanse å få tak i en. 

Lenke til kommentar
Comeandgo skrev (1 minutt siden):

Ja det ser ut som at endel shady leverandører prøver å få markedsandeler ved å la deg forhåndsbestille mens selv større steder som deal.no ikke har fått inn en eneste konsoll. Beklager for at jeg ikke har gått nok tilbake. Da er det smarteste å kanskje vente til det har roet seg helt ned om forhåpentligvis noen måneder

Ja, det virker mest fornuftig. Så er det bare å følge med her i tråden og melde seg på noen nyhetsbrev, så krysser vi fingrene🤞🏼

Lenke til kommentar

Kommer nytt parti iløpet av 1-2 uker. Elkjøp har fått bekreftet lagerdato på Sony PS pulse 3D. Dato 25/01-21. Vil tro de fort har fått bekreftet ps5 i det tidsrommet og, naturligvis da uten å ha offentliggjort det. Ser flere og flere aktører i andre land selger fra tid til annen. Følg med! 

  • Liker 1
  • Innsiktsfullt 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...