Jump to content
Øystein

PlayStation 5: Bestilling, levering, forsinkelse og fortvilelse - Frakt og lagerstatus

Evil-Duck

Diskusjon om scalping, skryting av sin egen scalping eller scripting for å få tak i konsoller skal ikke diskuteres i tråden her.

Message added by Evil-Duck

Recommended Posts

Zens skrev (17 minutter siden):

Bor i Trondheim. Med hvor stor etterspørsel det er så kan det jo hende at noen bestemte seg for å rane post bilen xD

Samme her. Begynner å tvile sterkt på at den kan komme i dag. Den bruker jo å havne på Tiller i timesvis før den kommer til butikken, og siste info er fremdeles at den ble sendt fra Oslo kl 05:37. Men om jeg får den i morgen er jeg storfornøyd :)

Komplett har da sendt PS5 Digital Edition og et PS5 kamera. Estimert levering i morgen. Håpe Komplett sender laderen og hodeklokkene også så blir det bra.

Komplett ser ut til å klare hva Elkjøp ikke klarer med hverken XboxSeriesX eller PlayStation5...helt utrolig... 

Knopflerius skrev (18 minutter siden):

"E16 stengt etter steinras ved Stanghelle, (klokka 18:49 og omkjøringsvei  via Hardanger (Kvanndal-Granvin) er også stengt. "

Er vel på nippet før vegvesenet sine nettsider går under nå som vi sitter her og refresher i vente på PS5 som skal over fjellet 😅

• Like 4

Nimrad skrev (7 minutter siden):

Er vel på nippet før vegvesenet sine nettsider går under nå som vi sitter her og refresher i vente på PS5 som skal over fjellet 😅

Haha hvor kan vi følge utviklingen på dette?

Onkel Klo skrev (11 minutter siden):

Samme her. Begynner å tvile sterkt på at den kan komme i dag. Den bruker jo å havne på Tiller i timesvis før den kommer til butikken, og siste info er fremdeles at den ble sendt fra Oslo kl 05:37. Men om jeg får den i morgen er jeg storfornøyd :)

Ja blir nok ikke noe i dag om den skal innom tiller haha 😛 Noen ganger så ender jo pakker opp med å ligge der et par dager også. Håper ikke det er tilfellet nå.

Fornøyd så lenge den kommer innen helgen. :D

• Like 1

19 minutes ago, LarZen said:

Komplett har da sendt PS5 Digital Edition og et PS5 kamera. Estimert levering i morgen. Håpe Komplett sender laderen og hodeklokkene også så blir det bra.

Komplett ser ut til å klare hva Elkjøp ikke klarer med hverken XboxSeriesX eller PlayStation5...helt utrolig... 

Sitter med et lite håp om at Elkjøp sender ut i kveld, de gjorde det med DualSensen, fikk vel sendingsbekreftelse i 11-tida på kvelden. Da har jeg det til i morgen ettermiddag.

Men, tviler på det, blir nok heller i morgen også kommer det på fredag.

Edited by Selvin

Shit, der spratt levering fra Power opp i PostNord-appen. 8kg. Kun forhåndsmeldt enn så lenge men det var da noe!

Edited by Selvin
  • Like 1

Er noe som skurrer denne ganga 😛 vanligvis når jeg får bekreftelse fra posten om forventet levering så har det alltid stemt, men seff denne ene ganga når det er ps5 så klarer ikke posten å holde leveringen sin. 

Skulle nesten tro posten har fått beskjed om å holde igjen til i morgen. Meget merkelig at postens sporingsapp enda ikke er oppdatert siden tidlig morgen på en forsendelse til kr.sand. blir jo helt tullete av det her 😂

Kittel2 skrev (1 minutt siden):

Ser både power og Elkjøp åpner salget klokka 10 i morgen. Noen som vet hvor det er best å prøve?

Regner med det er flere som prøver å kjøpe fra Elkjøp, men at det er flere konsoller til salgs gjennom dem.

Så det er nok like sannsynlig / usannsynlig at man får en fra noen av dem...

MariussX skrev (11 minutter siden):

Min PS5 blir levert i morgen :)  Ligger å venter på PostNord sitt lager i Oslo. 
Bestilt på Komplett 22. april kl. 14:30

FBD6BB4D-DB54-4721-85B8-7BD7F478F96A.thumb.jpeg.d0d4d3c2093828c57f2a42475f26aadd.jpeg

Har en liten forhåpning om at PostNord klarer å få min til vestlandet i morgen og til butikken min på fredag. Noen anelse om de kjører på lørdager i det hele tatt?