Jump to content
Øystein

PlayStation 5: Bestilling, levering, forsinkelse og fortvilelse - Frakt og lagerstatus

Evil-Duck

Diskusjon om scalping, skryting av sin egen scalping eller scripting for å få tak i konsoller skal ikke diskuteres i tråden her.

Message added by Evil-Duck

Recommended Posts

NyMedlem skrev (9 minutter siden):

Min fra komplett leveres på døra innen en halvtime. Fikk melding. Blir en lang dag da...rettelse. Jeg har'n i hånda.

Kult, hvordan fikk du til hjemlevering? Digital versjon= Sært spørsmål, men kom den pakket inn i en annen eske? 😜

4 minutes ago, Baconost said:

Kult, hvordan fikk du til hjemlevering? Digital versjon= Sært spørsmål, men kom den pakket inn i en annen eske? 😜

Sjekket. Den er pakket inn i løs papp som ei julegave. Vet ikke om det er noen større pappeske rundt den. Ser ikke sånn ut.

Edited by NyMedlem
  • Like 1

Jesperiano skrev (9 minutter siden):

Snakket med posten nå! Skal komme på Bergen terminal rundt 10-11 tiden! Så skal vel få den... mister litt troa selv dog

Var det spesifikt for den sendingen, eller var svaret generelt for når ting typisk kommer på terminal?

8 minutes ago, Allostasis said:

Noen som har fått sin fra Elkjøp? Tar noe jævlig lang tid med posten, ingen oppdatering siden kl.2300 den 17/11 og med hjemlevering kan man bare velge 24/11!?!?!? 

Aldri velg hjemlevering. Dette er noe som kun tilbys enkelte dager, så i de fleste tilfeller må du vente lengre. Dra heller og hent den på terminalen når den kommer.

4 minutes ago, SIR WOLFIE 87 said:

Aldri velg hjemlevering. Dette er noe som kun tilbys enkelte dager, så i de fleste tilfeller må du vente lengre. Dra heller og hent den på terminalen når den kommer.

Ja, har ikke tenkt å bestille hjemlevering. 

20201119_094503.jpg

3 minutes ago, Theo343 said:

Da lurer vi på hva du hadde i hånda ;)

Det er ikke så lett når du jobber hjemmefra men sjefene fremdeles følger med. Men jeg kan fortelle deg at det er en boks om du har sett dem før. Stuslig og brun.

Edited by NyMedlem
  • Like 3

6 minutes ago, NyMedlem said:

20201119_094503.jpg

Det er ikke så lett når du jobber hjemmefra men sjefene fremdeles følger med. Men jeg kan fortelle deg at det er en boks om du har sett dem før. Stuslig og brun.

Bare litt erting ;) Grattis.

Jepp det er mange sjefer som følger med på de som ikke tok seg fri i dag tenker jeg.

• Like 1

SverreLøk skrev (1 minutt siden):

Samme her. Hva skjer????

samme her, og ennå forsinket. En på chat i posten sa at den kommer til Bergen i dag, den andre sa at den var fortsatt i Oslo.

Underkiller skrev (5 minutter siden):

Posten har midlertidig stengt sporingene fordi dem fikk for mange forespørsler på chat

Du tuller vel. Det er jo jobben deres.

Edited by Ragebarx

Underkiller skrev (1 minutt siden):

Posten har midlertidig stengt sporingene fordi dem fikk for mange forespørsler på chat

19.11.2020

Dagen da Playstation tok ned nettet i Norge.