Gå til innhold

PlayStation 5: Bestilling, levering, forsinkelse og fortvilelse - Frakt og lagerstatus


Gjest Slettet-404071
Melding lagt til av Evil-Duck

Diskusjon om scalping, skryting av sin egen scalping eller scripting for å få tak i konsoller skal ikke diskuteres i tråden her.

Anbefalte innlegg

8 hours ago, Fulufu said:

Håpet er vel at de har fått bekreftet flere batcher utover juni måneden, og åpnet salg for alle batchene samtidig. Vi får vel bare vente å se.

Jeg ønsker virkelig at det skjer, ha en god dag foran dere alle sammen, jeg håper alle får konsoll nå

oppdatering fra CDON noen minutter tilbake da jeg bekreftet for bestillingen min andre gang:

bestillingen din er bra, og den kommer i juni i henhold til vårt siste estimat.

Bestillingstid: i går klokka 10.00

Endret av bikram
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
7 minutes ago, Showt1me said:

Nå er bestillingen på cdon gått fra forhåndsbestilt til behandles ( inne på selve produktet) så den følger tidligere bestillinger på cdon som blir sendt fortløpende.. Både med og uten kode fra viaplay sendt på mail 😋

forsto ikke, ordrestatus i CDON er Behandles, så hva mener du det er fortsatt det samme

Lenke til kommentar
Nararan skrev (2 timer siden):

Da er min pakke fra coop obs klar for henting 😃

Grattis, min skulle bli levert i går av PostNord, den ankom terminalen i Oslo og ble lastet for utkjøring, men av en eller annen grunn havnet den på terminalen i Lørenskog 🤡. Jeg bor jo i Oslo… Ja, for håpe jeg får den i dag ihvertfall

Lenke til kommentar
37 minutes ago, bikram said:

OK, for meg er det det samme som i går, det sa aldri forhåndsbestilling, synes du det er bra? Kommer konsollen virkelig denne gangen?
CDON sendte også viaplay-kupong nå.

Folkens, dere må rett og slett vente… Kun cdon kan svare på dette - alt blir antagelser. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
vigobiten skrev (5 minutter siden):

Svar fra CDON: 

09B95949-B814-4BFE-A600-FB1949EBA6D6.thumb.png.346aa9596a9a03c801c5f63267bf5db6.png

Jeg BEGRIPER ikke hvorfor de sender ut en standard epost der det står at konsollene ble utsolgt på minutter når de hadde åpent for forhåndsbestillinger i 6-7 timer. Det er som om de bare sender ut disse epostene uten å se om innholdet stemmer eller å lese hva spørsmålet gjelder.

"Har du några frågor er det bara att du hör av dig..." Hva er poenget når de bare sender samme standard-epost uansett?

 

Lenke til kommentar
1 minute ago, Spartapus said:

Jeg BEGRIPER ikke hvorfor de sender ut en standard epost der det står at konsollene ble utsolgt på minutter når de hadde åpent for forhåndsbestillinger i 6-7 timer. Det er som om de bare sender ut disse epostene uten å se om innholdet stemmer eller å lese hva spørsmålet gjelder.

"Har du några frågor er det bara att du hör av dig..." Hva er poenget når de bare sender samme standard-epost uansett?

 

Jeg kan bekrefte at e-posten de sendte til meg var nøyaktig den samme, men så spurte jeg dem om bestillingen min var bra, de sa ja og blir levert i juni i den andre e-posten.

Lenke til kommentar
Spartapus skrev (1 minutt siden):

Jeg BEGRIPER ikke hvorfor de sender ut en standard epost der det står at konsollene ble utsolgt på minutter når de hadde åpent for forhåndsbestillinger i 6-7 timer. Det er som om de bare sender ut disse epostene uten å se om innholdet stemmer eller å lese hva spørsmålet gjelder.

"Har du några frågor er det bara att du hör av dig..." Hva er poenget når de bare sender samme standard-epost uansett?

 

Jeg har selv hjulpet et kundesenter (for mange år siden) med å sette opp lister som kunne filtreres og søkes i med ulike standardsvar. Slik jeg forsto dem, så leste de i det minste e-posten før de copy-pastet svar. Så ja, jeg stusser over disse svarene, og konkluderer med at det er bortkastet tid å kontakte dem. Jeg venter heller litt og ser hva som skjer.

Lenke til kommentar

Dette bånner nok ut i at de på telefon/servicedesk ikke besitter den informasjonen dere er ute etter. De som personer snakker ikke med leverandør, med fraktselskap, og vet nok heller ikke inn antallet konsoller de faktisk får inn. Også når de med stor sannsynlighet får mange titalls slike mailer fra frustrerte kjøpere, så er det rett og slett lettere å pøse ut med standardmaler på svar. Det berorer kanskje ikke dere, men for dem så betyr det "nok en sak lukket".

Når CDON da i tillegg skriver at partiet er forventet inn 30. Juni, stiller jeg meg uforstående til hvorfor dere maser nå 😛 Hvis de blir å sende ut konsoller før 30. Juni, så er vel dette bare en bonus.

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...