Jump to content
Øystein

PlayStation 5: Bestilling, levering, forsinkelse og fortvilelse - Frakt og lagerstatus

Evil-Duck

Diskusjon om scalping, skryting av sin egen scalping eller scripting for å få tak i konsoller skal ikke diskuteres i tråden her.

Message added by Evil-Duck

Recommended Posts

kristianflaaten skrev (5 minutter siden):

Fikk min 15.02 og har heller ikke fått sporingsnummer enda

Fikk min 17:08 så tror håpet er ute for meg for å få en idag, har folk varsel om sporingsnummer på mail? Har ikke så lyst til å trykke på f5 hele dagen.

Edited by RussianConeyIsland
  • Like 1

Det stemmer. Registrerer at noen som fikk bekreftelse noen minutter senere har fått sporingsnummer. Er vel slikt som skjer. (Jeg betalte med kort).

Edited by Cuneax
  • Innsiktsfullt 1

jattajattajatta skrev (14 minutter siden):

Jeg fikk bekreftelse 14:46 og har ikke fått sporingsnummer... Valgte faktura som betalingsmetode

Samme her. Håper ikke det er utslagsgivende 😕

RussianConeyIsland skrev (23 minutter siden):

Fikk min 17:08 så tror håpet er ute for meg for å få en idag, har folk varsel om sporingsnummer på mail? Har ikke så lyst til å trykke på f5 hele dagen.

Last  ned PostNord  appen,så dukker den opp der.

Jeg bestilte en til broderen før jeg la ut linken her, og har heller ikke fått sporingsnummer. Så tror kanskje det er litt tilfeldig hvilken rekkefølge de pakker dem i, så lenge de har nok til å fylle ordrene..?

• Like 1

Hei, det står på min under behandling, på ps5, har ikke fått leveringsporing? Vet noen om når dette kommer, eller bør jeg spørre de på chat?

Brage23 skrev (10 minutter siden):

Hei, det står på min under behandling, på ps5, har ikke fått leveringsporing? Vet noen om når dette kommer, eller bør jeg spørre de på chat?

Du burde mase og spørre alt du makter på chatten!

Helt uakseptabelt at du ikke har fått sporing på en vare som er forventet 30 juni!

Edited by KriZZ
  • Like 4