Gå til innhold

PlayStation 5: Bestilling, levering, forsinkelse og fortvilelse - Frakt og lagerstatus


Gjest Slettet-404071
Melding lagt til av Evil-Duck

Diskusjon om scalping, skryting av sin egen scalping eller scripting for å få tak i konsoller skal ikke diskuteres i tråden her.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg sendte også mail til cdon. Fikk det standardsvaret dere alle fikk, og hvor han sa at så lenge jeg fikk "ordrebekreftelse" så ville jeg få maskin.

Så skrev jeg en ny epost, hvor jeg spurte om "bestillingsbekreftelse" var det det samme. Da sa han ja, og at jeg bare kunne slappe av og at den sendes ut så fort de kan. 

Så... Jeg vet ikke jeg? Dere har vel alle fått bestillingsbekreftelse så det kan ikke bety så mye i seg selv for dere andre. Begynner likevel å få et lite håp om at jeg faktisk kommer til å få, siden jeg bestilte det minuttet det ble først postet om her (sjekka) og jeg nå fikk en bekreftelse som tyder på at vedkommende faktisk har sjekka ordren min. 

Vet ikke hvor mye hjelp dette egentlig var for dere andre men tenkte jeg skulle si fra siden jeg kanskje er den eneste som har fått noe annet enn standardsvar. 

 

Endret av Jakoozie
Lenke til kommentar
elektriskbil skrev (35 minutter siden):

Noen her som bestilte ps5 den 27.5 og fortsatt har den under *behandles* ?

Jepp, jeg er en av dem. Sist jeg sendte mail så sa de deler av min leveranse sitter fast i Suezkanalen, hva nå enn de mener med at "deler" av min PS5 er forsinket..
Men i prinsippet så har de tydeligvis hatt forsinkelser.

Lenke til kommentar
JonDiskos skrev (3 minutter siden):

Borte.

Det der gikk grisefort. Jeg kan bekrefte at det sto et øyeblikk "20+ på nettlager" der. Jeg fikk bestilt og er kommet til "ordrebekreftelse"-siden, holder dere oppdatert på hva som skjer videre

 

Edit: Har visst fått mail, med tittelen "Takk for bestillingen!" og teksten "Bestillingen behandles så raskt som mulig."

Endret av Freedom1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...