Gå til innhold

Xbox Series X|S - Ventetråd for diskusjon av frakt og lagerstatus


Mr. Pants

Anbefalte innlegg

Lostfields skrev (Akkurat nå):

Hvor "sent" fikk du konsollen ettesom du fikk kontroller som kompensasjon? Synes det er så ulik behandling, noen får gratis frakt, andre ikke, noen får Arctis 9X i goodie bag, andre ikke, noen får kontroller, andre ikke 😛

Jeg er en av de "andre ikke", hehe 😛

Konsollen min har forventet ankomst hos posten min idag. Er nok like rundt hjørnet.. Det samme gjelder kontrollen. 
Avtalen med kontrollen ble gjort på kvelden på release dagen siden min lokale butikk ikke tok inn mer fra posten, så mulighet for å få på release var borte...

Er veldig urettferdig ja, derfor jeg deler her. Håper det blir fair for alle og at opplevelsen med å faktisk få xboxen blir digg. Blir ikke det når det er som det er nå... 😕

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
ANONYM1337 skrev (1 time siden):

Faktisk skremmende. 

Flere som ikke tror på meg, og jeg har kvittering og skriftlig bevis på dette. Kan sende om interesse. Synes flere burde få kontroller og frakt gratis siden jeg, min bror OG en venn fikk.

Kan du sende meg kvittering også som pressmiddel på Elkjøp? Min pakke hadde dårlig fraktlapp så er til manuell håndtering og posten sier det kan ta opptil 14 dager... I tillegg har Elkjøp allerede sendt meg purregebyr på faktura 😂

Lenke til kommentar
Mazeking skrev (3 timer siden):

Elkjøp:

Fikk første hentemelding mandag rundt 22.30 for Xbox Series X. Først i dag fikk jeg hentekode på posten. Har vært og hentet den nå. Så regn 4 dager fra første hentemelding til dere har den i hendene om dere har bestilt fra Elkjøp.

 

Fikk min idag òg. "Sendt" ifølge Elkjøp seint 9 November, kom til Norge i natt i følge posten. Morgenen etter var den klar for henting. Utrolig merkelig av elkjøp å sende ut sendemelding så tidlig, det tar ikke 51 timer før en vare når Norge fra deres lager i Sverige. 

Endret av Wik
Lenke til kommentar

Gratulerer til alle som omsider får sin! jeg har spilt nå siden tirsdags kveld, bytta mellom game pass spill, destiny 2 og AC valhalla. Den skuffer ikke altså. Jeg har sovet ca 8 timer de siste TO dagene så nå tar jeg meg en blund. BRING ON the upgrade patches as! AC valhalla ser så flott ut i 4k60 helt utrolig

Lenke til kommentar

Vet ikke helt om jeg gidder eller orker å ta diskusjonen med Elkjop uansett hvor skuffende det er å ikke kunne levere konsollen 3 dager etter release. Sendte for sent og rotet det til i forsendelsen. Men langt i fra fornøyd med Elkjop og det blir nok veldig fort at jeg kjøper enda mindre derfra enn jeg allerede gjorde. Nå kommer den nok i morgen så får prøve litt i helga, og for min del haster det ikke sånn men litt prinsipp sak også.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...