Gå til innhold

Xbox Series X|S - Ventetråd for diskusjon av frakt og lagerstatus


Mr. Pants

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Haawkz89 skrev (19 minutter siden):

Ja faen heller. Det som er drøyt er at det er 2 pakker, posten mener dem er levert til dem og de mener at de ikke har dem.

Da må Posten rydde opp, enkelt og greit. Så lenge det ikke er registrert en utlevert, er det postens ansvar å finne dem.

Lenke til kommentar
Skelet skrev (Akkurat nå):

Da må Posten rydde opp, enkelt og greit. Så lenge det ikke er registrert en utlevert, er det postens ansvar å finne dem.

Ja dem driver å leter så får vi se. Hadde ingen store planer om noe særlig gaming før imorgen så dem har litt over 24 timer på seg til å finne de 2 pakkene

Lenke til kommentar
37 minutes ago, Optometrist said:

Hva betyr: "Sendingen kan bli forsinket pga eksterne faktorer utenfor Brings kontroll"? Er pakken i Bergen eller fortsatt på vei slik den har vært de siste 27 timene? Noen som har erfaring med hvor lang en slik forsinkelse er? 

Fikk samme melding i går rundt kl. 12. I dag kl. 9 fikk jeg beskjed om at den var ankommet terminal her i Bergen. Ser for meg at den var på Voss når det sto at den var forsinket. Det er redusert trafikk på Bergensbanen pga. utbygginger så de har opprettet en midlertidig terminal på Voss. Så du får sikkert beskjed om at den er ankommet Bergen i morgen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
David_1214 skrev (3 timer siden):

Hørte nå, jeg fikk ingen kontroll, bare redusert frakt.

Enda mer forskjellsbehandling fra Elkjøp :)

Bestilte 09:01 22. sept, ikke kommet enda, woho!

Faktisk skremmende. 

Flere som ikke tror på meg, og jeg har kvittering og skriftlig bevis på dette. Kan sende om interesse. Synes flere burde få kontroller og frakt gratis siden jeg, min bror OG en venn fikk.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...