Gå til innhold

Xbox Series X|S - Ventetråd for diskusjon av frakt og lagerstatus


Mr. Pants

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Walkyrje skrev (3 minutter siden):

Må si meg imponert over komplett og Postnord i forhold til bring. xbox,en ble sendt fra komplett den 10 med Postnord. Dagen etterpå på morgenen var den her på Lillehammer. Pakker som blir sendt med Bring bruker jo 3-4 dager. 

Denne gangen er det ikke Postnord som har vært trege nei... sendt i går, på vei til utleveringsstedet nå :) Hatt mine dårlige erfaringer med Postnord tidligere, så var litt bekymret... heldigvis ser det ut til at det ikke var grunn til det nå. 

Men Komplett selv derimot... argh!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
ANONYM1337 skrev (2 timer siden):

Jeg fikk dekket frakt 69kr + kontroller til verdi 699,- av elkjøp i kompensasjon at Series X er forsinket. Vet også flere har fått det! 

Utenom det, jeg har hatt sendingen under transport fra Oslo siden 14.22 i går. Er 1 time fra Oslo til min lokale terminal.. Hva skjer?

Det var en bra kompensasjon. Da snakker vi. Var det ditt forslag eller noe de kom med?

Lenke til kommentar

Blir nok ingen konsoll i dag heller, ble sendt videre fra Bergen kl 10 i dag. Bor 3 timer fra Bergen og utifra det jeg vet før Post i butikk kun varer en gang om dagen her og det er kl 8. Bare å glemme. Ikke mye imponert over Elkjop som sender ikke sender før release dag og så måtte det jo komme en forsinkelse hos posten også oppå der. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...