Gå til innhold

President Bidens regjeringstid


Anbefalte innlegg

SilverShaded skrev (28 minutter siden):

Er det noe jeg innbiller meg, eller var det en relativt lunken temperatur på fansen her ?

Neida, det var sånn i Georgia sist også. Mindre entusiasme blant publikum enn før.

Noen av Trumps quotes så langt i talen nå:

Sitat

"The media is the biggest problem we have as far as I'm concerned."

"We will never give up, we will never concede."

"Take Third World countries. Their elections are more honest than what we've been going through in this country. It's a disgrace. It's a disgrace."

"This was not a close election."

"Mike Pence is going to have to come through for us and if he doesn't that will be a sad day for our country. Because you're sworn to uphold our Constitution."

"All Vice President Pence has to do is send it back to the states to recertify and we become president."

"We're gonna have to fight much harder. And Mike Pence is gonna have to come through for us."

"You'll never take back our country with weakness. You have to show strength."

"Where’s Hillary, where is she?"

"They want Rudy Giuliani back in New York."

"I want to go back eight weeks. Let's go back eight weeks."

"I helped Mitch get elected ... they're weak Republicans, they're pathetic Republicans"

"I wonder if he (Mitt Romney) enjoyed his flight in last night."

"All of the sudden Bill Barr changed, if you hadn't noticed."

"I like Bill Barr, but he changed because he didn't want to be considered my personal attorney."

"Don't get bored."

"You know on Twitter... it's very hard to get out a message."

"Twitter is bad news."

"The Democrats took the Republicans to lunch."

"We gotta get rid of the weak congresspeople. The ones that aren't any good. The Liz Cheneys of the world."

"I thought it was a great conversation, personally. People loved that conversation" (om samtalen der han presset Raffensperger til å "finne" stemmer til ham)

Endret av Snikpellik
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Live nå:

Felles møte i kongressen (Joint Session of Congress) hvor det skal telles valgmannstemmer, og hvor republikanske representanter er ventet å protestere, som fører til noen timer med debatt. Hvor lang tid det tar avhenger av hvor mange protester det kommer. Det vil ikke endre resultatet, noe flere av dem allerede har sagt de er klar over, ifølge nyhetsdekningen.

Direkte i nyhetskanaler og på nett:

 

Alternativ stream:

Spoiler

 

 

 

 

Endret av xRun
  • Liker 1
Lenke til kommentar
SilverShaded skrev (1 time siden):

Er det noe jeg innbiller meg, eller var det en relativt lunken temperatur på fansen her ?

For å si det slik; "Trump er en selger. Selgere er markedsfolk. Markedsfolk er 'show people', og Trumpen-dumpen er konge. Men når forestillingen er over går folk hjem.

Lenke til kommentar
Oddvardm skrev (17 minutter siden):

For å si det slik; "Trump er en selger. Selgere er markedsfolk. Markedsfolk er 'show people', og Trumpen-dumpen er konge. Men når forestillingen er over går folk hjem.

Langt ifra....de har, som du ser over, bare flyttet på seg nå. Det er dette de har ventet på....DT var bare forspillet.

Edfit : Kongressbygningen er nå i lock-down.

Endret av SilverShaded
  • Liker 1
Lenke til kommentar
SilverShaded skrev (3 minutter siden):

Du jublet for tidlig.

Kanskje det, men så langt er ingen skadet og det ser ut som om taktikken er å trette dem ut. Huset er folkets hus tross alt. Husker dere når det statlige senatet i Pennsylvania (tror jeg) ble stormet av bevæpnede menn i vår? Vi ser og håper at dette her blåser over.

Lenke til kommentar
Oddvardm skrev (3 minutter siden):

Kanskje det, men så langt er ingen skadet og det ser ut som om taktikken er å trette dem ut. Huset er folkets hus tross alt. Husker dere når det statlige senatet i Pennsylvania (tror jeg) ble stormet av bevæpnede menn i vår? Vi ser og håper at dette her blåser over.

Hva i all verden vet du om noen er skadet eller ikke ??

En kvinne skal være skutt i brystet, og flere skudd har blitt avfyrt. Vi aner ikke hvor mange som kan være skadet, og dette er langt fra over.

Lenke til kommentar
xRun skrev (På 19.12.2020 den 20.40):

Live nå:

Biden kunngjør og presenterer sine nominasjoner for klimaarbeid etc, miljøvernminister, innenriksminister.

Direkte i nyhetskanaler og på nett:

 

Alternativ stream:

  Vis skjult innhold

 

 

 

Rart hvordan dagbladet med fler stopper direktesending når dem begynner å snakke om bevisene for valgfusk. Sensur så det holder.

Lenke til kommentar
freddy85 skrev (1 minutt siden):

Rart hvordan dagbladet med fler stopper direktesending når dem begynner å snakke om bevisene for valgfusk. Sensur så det holder.

Du har antagelig sitert feil innlegg over, jeg kan ikke se at det har noe med dagbladets manglende dekning av valgfusk å gjøre.
Jeg følger forøvrig stort sett ikke norske medier for slike ting, det går for tregt.

Lenke til kommentar
freddy85 skrev (6 minutter siden):

Rart hvordan dagbladet med fler stopper direktesending når dem begynner å snakke om bevisene for valgfusk. Sensur så det holder.

Hvis det var håndfaste bevis for fusk ville Trump og Co fremlagt disse for retten. 

Bruk hjernen som du har fått utdelt og forsøk å tenke selv. Det er et mektig verktøy. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
freddy85 skrev (12 minutter siden):

Rart hvordan dagbladet med fler stopper direktesending når dem begynner å snakke om bevisene for valgfusk. Sensur så det holder.

...

Dagbladet sprer ikke propaganda..?
Jøss.
Hvordan er det en dårlig ting..?

---

du har sikkert allerede hørt alle de påståtte bevisene -- som også er hørt av hva som i hovedsak er domstoler med republikansk flertall, som i tur har funnet at påstandene om valgjuks har vært latterlige.

...

...så Dagbladet lot være å formidle et parti sine tilbakeviste konspirasjonsteorier.
Hva disse konspirasjonsteoriene er og hva retten mener om disse påstandene er godt dokumentert -- og du kan finne disse resultatene hos alle seriøse amerikanske nyhetsformidlerene.

Men ikke hos konservative, de sier hva resultatet var -- men ikke begrunnelsen til retten.

Men Fox News er ikke konservative nok til å fortsette løgnen om valgjuks.
Selv Fox News har forlatt skipet nå.

Endret av Red Frostraven
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...