Gå til innhold

Presidentvalget 2020 - Valguken

Gjest Slettet-404071

Anbefalte innlegg

Skrevet
IT-Henrik skrev (Akkurat nå):

Utdyp gjerne hvilke stater du tror han vinner / taper for å ende opp på 265 valgmenn, sliter med å få til det regnstykket selv.

Må vel tape ein valgmann i Maine eller få ein i Nebraska for at det regnestykket skal gå opp.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
5 minutes ago, Mr.M said:

tror ikke Biden greier det.

tipper han får 265 valgmenn til slutt.

Nope. Trump ender på 267(hvis han klarer å beholde Georgia da)

Skrevet
TMfrantic skrev (Akkurat nå):

Nope. Trump ender på 267(hvis han klarer å beholde Georgia da)

Nevada er slettes ikkje sikker i favør Biden. Tar Trump den må Biden ta ein anna stat i tillegg til Michigan og Winsconsin.

Skrevet
6 minutes ago, Mr.M said:

tror ikke Biden greier det.

tipper han får 265 valgmenn til slutt.

Hvordan går det opp?

Etter at de fant kassene med forhåndsstemmer til Biden er det over i Michigan og Wisconsin....

1604498579425.png

100% oppslutning til Biden, og mer skal telles....

Gjest Slettet+5132
Skrevet (endret)
5 minutes ago, TMfrantic said:

Katastrofen av en by Detroit gir Biden seier i Michigan.

De vil visst ikke ha bilindustrien og jobber tilbake. jaja

Trump har hatt fire år på seg til å få bilindustrien tilbake til Detroit. Det gikk visst ikke så bra...

Endret av Slettet+5132
Skrevet
TMfrantic skrev (1 minutt siden):

Katastrofen av en by Detroit gir Biden seier i Michigan.

De vil visst ikke ha bilindustrien og jobber tilbake. jaja

Du meiner GM som har stengt ned under Trump?

• Liker 6
Skrevet

Nå får jeg ikke med meg hele bildet her, men basert på det jeg leser så ser det ut som Biden hadde vunnet om vi stopper tellingen akkurat nå?

I så fall synes jeg man bør være storsinnet nok til å gi Trump en siste seier og oppfylle hans eget ønske om å gjøre det.

• Liker 2
Gjest Slettet+3165
Skrevet
Pallehysa skrev (Akkurat nå):

Må vel tape ein valgmann i Maine eller få ein i Nebraska for at det regnestykket skal gå opp.

Glemte Nebraska, dette var den ene komboen jeg fant:

image.png.2afa2566791e14e6c4784c3f0c2fd0c7.png

Skrevet
IT-Henrik skrev (1 minutt siden):

Utdyp gjerne hvilke stater du tror han vinner / taper for å ende opp på 265 valgmenn, sliter med å få til det regnstykket selv.

med utgangspunkt Biden har 224 pr. nå, og i tillegg tar Wisconsin 10, Michigan 16, Maine 4, Arizona 11 = 265

men jeg overså Nevada, dermed må jeg krype til korset, for skulle han evt. ta Nevada (6) i tillegg, så blir det faktisk seier med 271 (i følge "min oversikt")

Gjest Slettet+3165
Skrevet
Mr.M skrev (Akkurat nå):

med utgangspunkt Biden har 224 pr. nå, og i tillegg tar Wisconsin 10, Michigan 16, Maine 4, Arizona 11 = 265

men jeg overså Nevada, dermed må jeg krype til korset, for skulle han evt. ta Nevada (6) i tillegg, så blir det faktisk seier med 271 (i følge "min oversikt")

Ah, ja det forklarer litt mer enn den ene komboen jeg fant.

Skrevet
afterall skrev (2 minutter siden):

At Arizona snur på dette tidspunktet er vel ikke så veldig sannsynlig?

Biden er vel soleklar vinner der?

51,8 vs 46,8

82% opptelt

Skrevet
afterall skrev (1 minutt siden):

Riktig, veldig lite sannsynlig pga gjenstående stemmer som antas å gå i favør Biden. 

Nevada litt mer usikker, men også der antas gjenstående å gå til Biden. Dette er poststemmer som ble mottatt i går. Disse vil ikke telles ferdig før midt på dagen i morgen, amerikansk tid. 

Skrevet
3 minutes ago, afterall said:

"sjefen" for de avgjørelsene hos Fox var i hvert fall krystall klar på at den blir Biden sin.. og han gir nok ingen til Biden uten at han mener det.

• Liker 1
Skrevet

Joe Biden: "We have put together I think the most extensive and inclusive voter fraud organization in the history of American politics."

Skrevet
Sitat

BIDEN SETTER STEMMEREKORD – PASSERER 69,6 MILLIONER STEMMER

Totalt 69,6 millioner stemmer er nå opptalt i Joe Bidens favør, ifølge The Guardians oversikt – han har dermed gått forbi Barack Obamas rekord fra 2008, da han fikk totalt 69,5 millioner stemmer.

Den gang sto Bidens navn på seddlene, som visepresidentkandidat.

Valgdeltagelsen i årets valg er går mot å være den høyeste noen sinne i USA.

https://direkte.vg.no/presidentvalget-2020/news/biden-slaar-obamas-stemmerekord-passerer-695-millioner-stemmer.BQIi9Cl0u

Høy valgdeltakelse!

• Liker 1
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...