Gå til innhold

Presidentvalget 2020 - Valguken


Gjest Slettet-404071

Anbefalte innlegg

5 hours ago, Pallehysa said:

Deep state? Du liret jo nettopp fra deg eit par strofer fra Deep state 101. Eller er det Qanon du meiner? 

Om man kaller det for Deep State, Military Industrial Complex, eliten, Illuminati eller hva spiller ingen rolle for meg. Jeg mente Qanon ja, og nei det er ikke der jeg har det fra. Jeg følger ingen slik gruppe av noe slag, og ikke leser jeg slikt fra Facebook eller annet tullball. Hold antagelsene dine for deg selv ;)

Hint : Edward Snowden er ikke den eneste som har lekket informasjon fra innsiden.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
cacb skrev (6 minutter siden):

Joe Biden: "We have put together I think the most extensive and inclusive voter fraud organization in the history of American politics."

 

 

Du blir avkledd kvar gang du spyr ut med misinformasjon, men håper denne spaghettien henger?

Uten å satt meg inn i saka. Kan det tenkast at han snakker om ein organisasjon som bekjemper valg bedrageri? Og at dei høgre ekstreme fundamentalistene du kontinuerlig linker "info" fra, spinner dette i ein retning som er totalt motsatt av det som er faktum?

Kan legge til. Kva tenker du er motivet til Trump sin pressesekretær i å linke slik missinformasjon? Om det er opptøyer og vold dei er ute etter, er taktikken spot on.

Endret av Pallehysa
  • Liker 6
Lenke til kommentar
cacb skrev (9 minutter siden):

Joe Biden: "We have put together I think the most extensive and inclusive voter fraud organization in the history of American politics."

Denne er "gammel", og debunket. Dette er hva Trump-supportere liker å kalle fake news.

Klippet er tatt ut av kontekst, og det han sier før og etter er klippet bort. Biden snakker om organisasjonen med advokater de har satt opp nettopp for å bekjempe valgjuks. Talen handlet om nettopp hvordan man kan avdekke eventuelt juks.

Så dette er klassisk desinformasjon du plutselig finner det betimelig å servere oss i denne tråden. Det er trist at det kommer direkte fra det hvite hus, og at noen lettlurte går på limpinnen.

Normal dekning av saken fra en nøytral kilde:

Biden pulls together hundreds of lawyers as a bulwark against election trickery
https://www.reuters.com/article/us-usa-election-biden-idUSKBN24305H

Diskutert tidligere i denne tråden.

Endret av Snikpellik
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Betroz skrev (2 minutter siden):

Om man kaller det for Deep State, Military Industrial Complex, eliten, Illuminati eller hva spiller ingen rolle for meg. Jeg mente Qanon ja, og nei det er ikke der jeg har det fra. Jeg følger ingen slik gruppe av noe slag, og ikke leser jeg slikt fra Facebook eller annet tullball. Hold antagelsene dine for deg selv ;)

Hint : Edward Snowden er ikke den eneste som har lekket informasjon fra innsiden.

Har aldri sagt at du støtter Qanon. Men det Republikanske partiet har ansatt ein slik person i eit av dei høgste setene i landet. Forteller det deg nåke om partiet?

Ellers er "Deep State" ein del av Qanon konspirasjonen. Samme søpplet, bare ein annen innpakning.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Gunfreak skrev (1 minutt siden):

Og like vel har Biden en reel sjanse for å tape. USA har virkelig ikke et demokrati.

Det sykeste er at electoral college, ble laget for at slave stater skulle ha mer makt, USA er fremdles holdt gissel av sin egen fortid. 

Det er sant, men populasjonsvekst vil fikse dette til slutt.... noen sier det blir demokratisk styring fra 2022, og til evigheten... 

Lenke til kommentar
Mr.M skrev (1 minutt siden):

lukter litt allerede at han må bæres ut med makt fra WH hvis han taper

Hehe, det skal litt til tror jeg, men tweeten er definitivt ikke bra i det hele tatt. Sår tvil om demokratiet og mobiliserer tilhengere til eventuelle protester og øker risikoen for sammenstøt, vold og kaos. Bare ved å late som han ikke forstår valgsystemet i landet han leder. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Tåkefyrste skrev (1 minutt siden):

Skjønner godt han er skeptisk jeg. Om man kjenner demokratene så vet man at som de juksemakerne de er så vil de gjøre alt for å vinne et valg.

Ser jo litt suspekt ut at demokratiske stemmer plutselig skal gjøre store byks akkurat der det passer seg?

Ironien er selvfølgelig totalt skjult for Trumpistene.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...