Gå til innhold

Flere personer skal være drept i et angrep ved en synagoge i Wien


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

 

TV2: Muligens flere angripere. En politimann som voktet synagogen er blant de kritisk skadde. Minst én person ropte Allah Ackbar og sprengte seg med et bombebelte.

Østerrike har tatt inn svært mange asylsøkere og flyktninger. Vet ikke om det finnes noe mer paradoksalt eksempel enn på at Adolf Hitlers hjemland åpnet dørene for folk som angivelig flykter ifra muslimsk terror og så angriper en synagoge.

Ser ut til at vi står overfor en ny bølge med muslimsk terror.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
ChopperReid skrev (32 minutter siden):

Det er islam som driver slike. At folk ikke innser det etter all terror i Europa de siste 20 år gjør meg fysisk syk. Europa sin plan om å integrere denne grusomme religionen og kulturen den bringer har feilet så jævlig at det finnes ikke ord. Den hører ikke hjemme i 2020. 

Jeg gikk inn på tv 2 og leste artikkelen om terroren i nice her om dagen, og da så jeg minst 30 stk hadde trykt latter emojien på saken, og alle de 30 hadde arabiske navn. Det forteller om den generelle holdningen i denne syke sekten skapt av en pedofil psykopat. 

Vet du hva disse onde massemorderne ønsker og hva som er målet deres? . De ønsker at europeere skal samle seg i hat mot muslimer for å få oppslutning for sin radikale bevegelse, selv om 99% av muslimer tar avstand fra denne type pervers ondskap som har skjedd i Wien i kveld.

 

Endret av Morromann
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Politiet i Wien skriver på Twitter ved 22.30-tiden at det er bekreftet to drepte, hvor en skal være en mistenkt gjerningsperson. Flere personer er skadet, blant annet en politimann. Ifølge TV-stasjonen Puls24 skal syv personer være døde, men dette er ikke offisielt bekreftet.

6 Skyte-lokasjoner ref politiet.
15 på sykehuset.

https://www.nettavisen.no/nyheter/full-terroralarm-i-wien-medier-melder-at-flere-skal-vaere-drept/3424040885.html

Lurer på hvor mange ganger det skal skje før folk lærer.

Lenke til kommentar
Morromann skrev (9 minutter siden):

Vet du hva disse onde massemorderne ønsker og hva som er målet deres? De ønsker den type reaksjon jeg kan lese her. De ønsker at europeere skal samle seg i hat mot muslimer for å få oppslutning for sin radikale bevegelse, selv om 99% av muslimer tar avstand fra denne type pervers ondskap som har skjedd i Wien i kveld.

Har du besøkt noen muslimske land noen gang? Kjenner du noen muslimer?

Jeg er ikke radikal eller rasist på noe vis. Jeg bare ser hva som skjer i Europa og Vesten generelt. Det er kun én religion i stor skala som jevnlig driver terror i vårt moderne samfunn, kun én. Det er ikke diskuterbart engang. 

Ja jeg kjenner flere muslimer, hva med det? 

Sa aldri at alle muslimer er ekstremister. Jeg sier de har en LANGT større grad av ekstremisme i vår verden kontra noe annen religion, det ser du vel? 

Og om du leser på kommentarfelt rundt omkring så er en vanlig unnskylding av slike angrep at Usa har gjort ditt og datt i den arabiske verden, sant nok det. Betyr det at de må ha evig hevn på alle ikke-muslimer? 

For all del. Ultranaive folk som deg er grunnen til tilstandene i Frankrike, så det blir bra om det fortsetter slik og hele Scandinavia blir som Frankrike, slik som Sverige er på god vei til☺️

Endret av ChopperReid
  • Liker 8
Lenke til kommentar

Kan ikke sammenligne oppførselen til muslimer i muslimske land kontra moderne vestlige land. I muslimske land har så og si hele befolkningen samme primitive tankegang. Bare se på Saudi, såvidt kvinner der har høyere standing i samfunnet enn hunder. 

Om minoriteter nekter å respektere kulturen og levemåten til landene de flytter, og nekter å integrere seg (som mange gjør)  så bør dem forvises. 

Endret av ChopperReid
  • Liker 6
Lenke til kommentar
ChopperReid skrev (11 minutter siden):

Jeg er ikke radikal eller rasist på noe vis. Jeg bare ser hva som skjer i Europa og Vesten generelt. Det er kun én religion i stor skala som jevnlig driver terror i vårt moderne samfunn, kun én. Det er ikke diskuterbart engang. 

Ja jeg kjenner flere muslimer, hva med det? 

Sa aldri at alle muslimer er ekstremister. Jeg sier de har en LANGT større grad av ekstremisme i vår verden kontra noe annen religion, det ser du vel? 

Og om du leser på kommentarfelt rundt omkring så er en vanlig unnskylding av slike angrep at Usa har gjort ditt og datt i den arabiske verden, sant nok det. Betyr det at de må ha evig hevn på alle ikke-muslimer? 

For all del. Ultranaive folk som deg er grunnen til tilstandene i Frankrike, så det blir bra om det fortsetter slik og hele Scandinavia blir som Frankrike, slik som Sverige er på god vei til☺️

 

Det er ikke en religion som har gjort dette; det er ondskapsfulle, psykopatiske og sadistiske individer som gjemmer seg bak religion for å få utløp for perverse fantasier.

Har ikke skrevet noenting om hva USA har gjort; hvorfor drar du det inn i dette? Jeg unnskylder selvfølgelig ikke dette, jeg føler total og absoutt avsky og hat både mot gjerningsmennene og handlingene deres. Men jeg hater ikke islam og muslimer. Det er det gjerningsmennene ønsker at jeg skal gjøre og det ønsket deres skal jeg ikke oppfylle.

De spørsmålene du stiller om "evig hevn" får du stille de som mener slikt, ikke meg. Jeg tror ikke gjerningsmenene ønsker hevn, de ønsker religionskrig. De ønsker å fyre mennesker opp mot hverandre.

Endret av Morromann
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Morromann skrev (47 minutter siden):

Det er ikke religion som driver slike. Det er ondskap og sadisme. Pur ondskap.

Selvsagt er det religion! Hvordan kan du si noe annet? 

Dette er mennesker som dør for sin tro.

Så også at du spurte om noen hadde vært i muslimske land, men redigerte vekk det. Et stort antall muslimske land har dødsstraff for blasfemi og frafall fra islam. Og det har fortsatt ingenting med religion å gjøre?

De færreste muslimer er terrorister, men dessverre er det altfor mange som stilltiende samtykker til slike handlinger og i det stille til og med støtter det. Les og lær:

 

 

Endret av DukeRichelieu
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Morromann skrev (9 minutter siden):

 

Det er ikke en religion som har gjort dette; det er ondskapsfulle, psykopatiske og sadistiske individer som gjemmer seg bak religion for å få utløp for perverse fantasier.

Problemet at så å si alltid (i Europa) er det muslimer som er "tilfeldigvis" psykopater. 5% av befolkningen i Europa (muslimer) står for 95% av all terror. De begår sine handlinger basert på sine religiøse overbevisninger. 

Eg er enig at muslimer/islam er ikkje problemet i seg selv. Mange fantastiske menneskjer. Terror er problemet. islam er fellesnevner for alle angrep, det er fakta. Noe må gjøres. 

noe-med-muslimer-i-vesten

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...