Gå til innhold
Spørsmål om koronaviruset? Still spørsmål her ×

Dere som tror på covid-konspirasjoner


Morromann

Tror dere coronapandemien er en iscenesatt bløff?  

722 stemmer

  1. 1. Tror dere coronapandemien er en iscenesatt bløff?

    • Ja
      55
    • Nei
      585
    • Nei, men myndigheter verden over har en hemmelig agenda
      56
    • Vet ikke
      25


Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+513
3 hours ago, Betroz said:

Eller for å dra den et stykke lenger : En dag i nær fremtid når det kun finnes digitale penger, og du blir nektet å betale, ikke fordi systemet har trøbbel den dagen, men du blir nektet fordi du har for lav sosial kreditt score. Altså at staten/banken nekter deg å handle fordi du har skrevet noe dem ikke liker på internett, eller har deltatt i en demonstrasjon mot dem. Hva da?

Eller om man må ha vaks for å handle..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
3 minutes ago, Betroz said:

Hvordan vet vi at han døde av Covid? En PCR test?

Hvorfor vara så godtroende? Du kunde vara lite skeptiskt och ikke en sau som alla andra. 

Hur vet du att han döde?

Hur vet du att han eksisterte?

Hade väl varit bra spörsmål spörsmål fra en äkta fritänkande.

  • Liker 1
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
36 minutes ago, Thor. said:

Har du en bedre test å tilby?

FDA i USA har flere bedre alternativer sier de. Og CDC har allerede annonsert at det må sluttes å bruke PCR metoden ved utgangen av desember, som nødgodkjent metode for covid-19 diagnostisering. Virker som det er utfordringer knyttet til det å skille mellom influensa og covid-19 med PCR metoden. 

Endret av Allostasis
Lenke til kommentar
Hapi70 skrev (1 time siden):

Eller om man må ha vaks for å handle..

vel, da bestiller man levert hjem på døren. Enten det er dagligvarer eller alskens annet.

Som en som ikke har/skal ta vaksine, er jeg for min del ikke opprørt om det blir restriksjoner for uvaksinerte hvis smitten løper løpsk.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513
1 hour ago, fredrik2 said:

Førstår ikke hur rädda dere är hela tiden. Medical medium och Icke har verkligen lyckats med sin skremsel propaganda. 

Har faktiskt ikke tänkt igenom det. Har hittills ikke hänt. Med tanke på att jag de senaste 20 åren ikke har haft fler kontanter hjemme än för högst några dagar mat så blir det ingen forskjell fra nu hvis man ikke får bruke kontanter. 

Hvorfor nu en bonde skulle vilja ha kontanter når strömnettet har kollapsat. Tvivlar på att han kan köpa så mycket med kontanter då.  

Men du har övertygad mig om att bli en prepper. Ska bunkra opp med kontanter, mat, vann, guld, höns, kanske en häst så jag klarar mig ett tag når domedagen kommer.

Hvafornoe? Så du har hørt en av dem eller begge snakke om et samfunnskollaps? Det har ikke jeg, så du vet tydeligvis mer enn meg da.
Jeg har dog hørt andre spå om ganske så store problemer i nærmeste fremtid.

Men jeg er ikke noen prepper selv faktisk.

Er det eneste scenarioet du kan se for deg et fullstendig kollaps? La oss si vi mister strømmen i to uker og ikke har noe mat hjemme. Alt er digitalt, telefonen din går på strøm, bilen din går på strøm, og all betaling er med strøm. Hva gjør man?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513
9 minutes ago, Mr.M said:

vel, da bestiller man levert hjem på døren. Enten det er dagligvarer eller alskens annet.

Som en som ikke har/skal ta vaksine, er jeg for min del ikke opprørt om det blir restriksjoner for uvaksinerte hvis smitten løper løpsk.

Jeg mener vaks for å betale noe som helst, vaks for å dra kortet.

Lenke til kommentar
Betroz skrev (5 timer siden):

En dag i nær fremtid når det kun finnes digitale penger, og du blir nektet å betale, ikke fordi systemet har trøbbel den dagen, men du blir nektet fordi du har for lav sosial kreditt score. Altså at staten/banken nekter deg å handle fordi du har skrevet noe dem ikke liker på internett, eller har deltatt i en demonstrasjon mot dem. Hva da?

Kommer aldri til å skje i Norge, kan aldri se for meg at Norge vil operere med noe sosial kredittscore på den måten. Kina er en annen sak med helt annen demografi og et styresett som ingen ønsker.

Hvordan er det tenkt å gjøres på store kontinenter som handler med cash blandt fattige som f.eks Afrika?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
8 minutes ago, Hapi70 said:

Hvafornoe? Så du har hørt en av dem eller begge snakke om et samfunnskollaps? Det har ikke jeg, så du vet tydeligvis mer enn meg da.

Nei, jag lyssnar ikke på dem. Däremot är det uppenbart att deras disipler är livrädda för framtiden. Nu snakkade du ju om en kollaps av strömnettet. 

8 minutes ago, Hapi70 said:


Jeg har dog hørt andre spå om ganske så store problemer i nærmeste fremtid.

Men jeg er ikke noen prepper selv faktisk.

Er det eneste scenarioet du kan se for deg et fullstendig kollaps? La oss si vi mister strømmen i to uker og ikke har noe mat hjemme. Alt er digitalt, telefonen din går på strøm, bilen din går på strøm, og all betaling er med strøm. Hva gjør man?

Klarar ikke å finna noen om en fullständig kollaps i det jag skrivit... 

Tror faktiskt att samfundet klarar av 2 uker utan ström och jag tror ikke kontanter skulle göra noen som helst forskjell i den situationen. 

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513
6 minutes ago, fredrik2 said:

Tror faktiskt att samfundet klarar av 2 uker utan ström och jag tror ikke kontanter skulle göra noen som helst forskjell i den situationen

Hvordan skal du betale i et samfunn uten kontanter da?

Lenke til kommentar
6 minutes ago, Hapi70 said:

Hvordan skal du betale i et samfunn uten kontanter da?

Hvis strömmen försvinner nu, når de flesta ändå ikke har några kontanter hjemme, i två uker så tror jag att staten får till en ordning där man antingen får eller får en faktura för att betala för mat och vann. 

Tror faktiskt till och med att butikene själva kan få till en sån ordning hvis det blir krise. 

Men trots att jag förstår att det kan bli problem i samfundet hvis strömmen försvinner så har jag faktiskt ikke kontanter hjemme nu heller.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513

Guvernøren i New York har nok funnet på denne lille talen helt selv for det kan ikke være noen felles agenda bak dette.

"This is a miraculous place, literally filled with wonders," de Blasio said of the city. "If you’re vaccinated, that’s gonna open up to you, you can open the door. If you’re unvaccinated you will not be able to participate in many things. It’s time for people to see vaccination as necessary to living a good, full, and healthy life."

https://www.foxbusiness.com/economy/nyc-proof-vaccination-requirement-indoor-restaurants-gyms-shows

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...