Gå til innhold
Spørsmål om koronaviruset? Still spørsmål her ×

Dere som tror på covid-konspirasjoner


Morromann

Tror dere coronapandemien er en iscenesatt bløff?  

722 stemmer

  1. 1. Tror dere coronapandemien er en iscenesatt bløff?

    • Ja
      55
    • Nei
      585
    • Nei, men myndigheter verden over har en hemmelig agenda
      56
    • Vet ikke
      25


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
5 minutes ago, aklla said:

Cyberangrep skjer jo kontinuerlig, globalt sett, og har gjort det i årevis..

Jeg snakker om noe som blir litt mer omfattende, og som er planlagt med en hensikt. Hensikten er å ta kontroll over internett, fjerne det dem ikke vil ha der, og gjøre det slik at man må ha en ny digital ID for å bruke det, eller iallefall for kunne bruke de store nettstedene. Akkurat som Microsoft presser mer og mer at folk skal bruke Microsoft konto til å logge på Windows og resten av sitt økosystem. Det handler om mer kontroll enn dem allerede har.

Endret av Betroz
Lenke til kommentar
Betroz skrev (30 minutter siden):

Schwab er en frontmann. Han vet det han blir fortalt av dem over ham i systemet. Det som er PLANLAGT, akkurat som Covid var. De "mulige" trusslene han har snakket om, som et globalt Cyber angrep, er blandt det som ligger i planene til eliten. The Great Reset planen, som er en rebranding av UN Agenda 21 og Agenda 2030 - som i sin tur er bare flotte ord på papiret for folket med hensikt av å maskere original planen : New World Order (WHO).

Mener du Schwab er i eliten, eller bare informert av eliten?

Så nå er både Covid-19, et gigantisk solutbrudd og et globalt cyberangrep PLANLAGT av eliten? Schwab bare kom i skade for å hinte om det videre til oss vanlige dødelige eller ønsker genuint å forberede oss på disse planlagte angrepene, men gjør det bevisst tåkete for å ikke bli fjernet av eliten? Så "eliten" er altså ok med at han lekker litt uspesifikk "mulig" info om forestående planlagte angrep på verden? Hva er Schwab sin motivasjon for å "lekke" disse angrepene? Hvis ikke han er en del av denne eliten, hvem konkret er da mektige nok til å være "innafor" det gode selskap?

UN Agenda 21 og 2030 er åpne tilgjengelige og offentlige planer. En rebrand av disse er altså åpent tilgjengelig og offentlig? Hva konkret er det skumle i disse åpne og tilgjengelige planene?

PS. Du har noe stavefeil i den forkortelsen. New World Order blir til NWO, ikke WHO. Eller var det ment å være ennå et synonym til UN Agenda 21/30? I så fall må jeg bare informere om at WHO er mer fokusert på helse, mens UN Agenda 21 og 30 handler om miljø. Agenda 21 og 30 er klimaplaner, mens WHO er en organisasjon som fokuserer på helse globalt. Plan og organisasjon, to vidt forskjellige ting.

Lenke til kommentar
2 hours ago, Hapi70 said:

Dere som ikke tror på covid-konspirasjoner, ytringsfriheten vår er nå borte. Dr. Mercola blir tvunget til å fjerne 25 års arbeid bestående av 16000 artikler fra sin side. Snart er det slutt på ALL informasjon som går imot det som er godkjent av Illumi.. ups, helsemyndighetene: 

Jeg likte sitatet han hadde med på slutten der :

Quote

Science can flourish only in an atmosphere of free speech.
- Albert Einstein

Synd at Dr Mercola bøyer seg for presset da menne.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513
10 minutes ago, Betroz said:

Synd at Dr Mercola bøyer seg for presset da menne.

Jeg vet ikke hvordan de gjør det men han må ha blitt utsatt for temmelig sterkt press. Men jeg kan ikke skjønne hvilken lovhjemmel de har. Vet du noe mer?

Lenke til kommentar
9 minutes ago, Simen1 said:

Mener du Schwab er i eliten, eller bare informert av eliten?

Jeg skrev at Schwab er en frontmann (for eliten). Et ansikt utad, akkurat som Bill Gates og andre.

10 minutes ago, Simen1 said:

Så nå er både Covid-19, et gigantisk solutbrudd og et globalt cyberangrep PLANLAGT av eliten?

Nå troller du bare Simen...ganske tydelig. Jeg skrev aldri at eliten planlegger et gigantisk solutbrudd. (Dahhh!!!) :roll:

12 minutes ago, Simen1 said:

Så "eliten" er altså ok med at han lekker litt uspesifikk "mulig" info om forestående planlagte angrep på verden?

Hørt om arroganse og stormannsgalskap?

13 minutes ago, Simen1 said:

Hvis ikke han er en del av denne eliten, hvem konkret er da mektige nok til å være "innafor" det gode selskap?

Igjen, jeg vet du troller her, så gidder ikke svare i mer detalj.

15 minutes ago, Simen1 said:

.....mens UN Agenda 21 og 30 handler om miljø. Agenda 21 og 30 er klimaplaner,

Utad ja.

16 minutes ago, Simen1 said:

PS. Du har noe stavefeil i den forkortelsen. New World Order blir til NWO, ikke WHO

Jeg har rettet det nå, takk. Fant du flere stavefeil? Flere ting du kan trolle med?

Lenke til kommentar

vedr. the Great Reset

det er jo litt påfallende at "eliten" inkl. prinsen av Wales, allerede i juni 2020, altså kun få måneder inn i pandemien, møttes å proklamerte et manifest om at pandemien skulle være startgrunnlaget for å nullstille, altså Great Reset.

BBC artikkel som "innrømmer" at de som stod bak kanskje brukte uheldige ord og formuleringer, men også avfeier all mistenkeliggjøring som konspirasjon.

https://www.bbc.com/news/blogs-trending-57532368

Lenke til kommentar
4 minutes ago, Mr.M said:

vedr. the Great Reset

det er jo litt påfallende at "eliten" inkl. prinsen av Wales, allerede i juni 2020, altså kun få måneder inn i pandemien, møttes å proklamerte et manifest om at pandemien skulle være startgrunnlaget for å nullstille, altså Great Reset.

BBC artikkel som "innrømmer" at de som stod bak kanskje brukte uheldige ord og formuleringer, men også avfeier all mistenkeliggjøring som konspirasjon.

https://www.bbc.com/news/blogs-trending-57532368

Leveransen av varer globalt er kraftig ned, prisene har gått opp på mange matvarer og andre ting, og ting vil bare bli verre. Resetten kommer. Ironisk nok her, så tror jeg ikke at ALT er planlagt, men mye er det. Noen snakker om at en global hungersnød er på vei og kan starte neste år. I Kina har dem mistet mye til flom, og et sted må dem få mat fra, og hvor da når flere land slutter å eksportere mat...

Krig er da en mulighet. Rykter sier at for å stoppe Kina, så vil NATO "gi dem" deler av Russland, men dette er bare rykter og ikke noe jeg personlig fester lit til (var det klart nok for deg Simen1...?)

Lenke til kommentar

Hvis noe "hemmelig" eller en "plan" med the Great Reset, så tror jeg det er erkjennelsen av at klimakampen er tapt, dermed er kloden tapt, fordi politikerne world wide vil aldri greie (eller ha interesse av pga gjenvalg) å legge om kursen og få folket med. Vi er altfor tilvendt til overflod.

For egen del tenkte jeg i mitt stille sinn, sånn et stykke inn i pandemien, at en heldig "bivirkning" av Covid-19 var at flytrafikken var kraftig redusert. Men vi ser jo at så fort det åpnes litt, øker det opp til gamle nivåer. En global pandemi er åpenbart ikke tilstrekkelig for å redusere forbruk.

Det innser nok Great Reset også. Kun en mye dødligere pandemi v2.0 (eller variant av eksisterende) eller, legge inn en DNA death-switch i vaksinene som 90% av befolkningene etterhvert har, vil kunne få ned forbruket av resurser og utslipp globalt. Jeg sier ikke mer. :whistle:

Endret av Mr.M
Lenke til kommentar

apropos potensiell DNA dead-switch i vaksinen, -det er kanskje ikke tilfeldig at mRNA havnet hos de som forbruker mest av jordens resurser (prioritet 1 å bli kvitt) mens de primitive vaksine havner hos de som forbruker minst.

men husk at du evt. dør for en god sak. Kloden er viktigere å redde enn "deg og meg".

Lenke til kommentar
8 minutes ago, Mr.M said:

apropos potensiell DNA dead-switch i vaksinen, -det er kanskje ikke tilfeldig at mRNA havnet hos de som forbruker mest av jordens resurser (prioritet 1 å bli kvitt) mens de primitive vaksine havner hos de som forbruker minst.

men husk at du evt. dør for en god sak. Kloden er viktigere å redde enn "deg og meg".

Jeg tror befolkningen på Jorda vil gå drastisk ned de neste 10 åra. Får se da om det syntetiske "Spike proteinet" gjør jobben for psykopatene.

Endret av Betroz
Lenke til kommentar

Lurer på vad Betroz och de andra kommer si om 10 år når allt mer eller mindre är som nu. 

Kommer självklart ikke bli några stora förändringar efter denna pandemin och man kommer ikke göra något drastiskt för klimatet. 

Det ändå som kan ske är att denna pandemin, noen annan pandemi eller något annan som "eliten" ikke har noe med kommer förstöra för oss (men det är väl det ända som Betroz och de andra kan hoppas på, de tror ju att allt som kan ske bestämmes av eliten).

Lenke til kommentar
Betroz skrev (1 time siden):

Igjen, jeg vet du troller her, så gidder ikke svare i mer detalj.

Kall det hva du vil, problemet er at du sauser sammen en hel masse konspiratorisk søppel til en ekkel smørje og klarer ikke å prate om noen av tingene separat fordi det ikke har noe saklig grunnlag. Da er det jo kjekt å tåkelegge det hele med masse "bakenforliggende koblinger" for å unngå at hver påstand skal bli gått i sømmene. Det må unngås for en hver pris for da sprekker konspi-trollet. Det finnes ikke noe substans bak fasaden heller. Du er jo totalt pizzagate.

Betroz skrev (1 time siden):

Utad ja.

Ja utad. UN Agenda 21/30 er jo tross alt åpne og ikke hemmeligstemplede planer. Hvis du mener det finnes hemmeligstemplede eliteplaner, kall det noe annet.

Lenke til kommentar
3 minutes ago, Simen1 said:

Kall det hva du vil, problemet er at du sauser sammen en hel masse konspiratorisk søppel til en ekkel smørje og klarer ikke å prate om noen av tingene separat fordi det ikke har noe saklig grunnlag. Da er det jo kjekt å tåkelegge det hele med masse "bakenforliggende koblinger" for å unngå at hver påstand skal bli gått i sømmene. Det må unngås for en hver pris for da sprekker konspi-trollet. Det finnes ikke noe substans bak fasaden heller. Du er jo totalt pizzagate.

Det at meg og deg har en veldig ulik virkelighetsoppfattning har vært tydelig fra dag 1 vi startet å diskutere dette. Det som forbauser meg litt Simen, er hvorfor gidder du da kaste bort tiden din i denne tråden!?

For selv om det ikke skulle finnes noen global konspirasjon, så er det skremmende at så mange mennesker FRIVILLIG tar en vaksine som 99.97% av oss ikke trenger engang, og i tillegg er vaksinen(e) kun hastegodkjent. Fullstendig høl i huet spør du meg. At folk aksepterer de drakoniske delene av Covid reglene også er skremmende, som f.eks husarrest, err jeg mener selv-isolasjon. At friske mennesker, som nå blir kalt for asymptomatiske, må holde seg hjemme er også galskap, for alle kan være en potensiell samfunns trussel ikkesant Simen...

:roll:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...