Gå til innhold
Spørsmål om koronaviruset? Still spørsmål her ×

Dere som tror på covid-konspirasjoner


Morromann

Tror dere coronapandemien er en iscenesatt bløff?  

722 stemmer

  1. 1. Tror dere coronapandemien er en iscenesatt bløff?

    • Ja
      55
    • Nei
      585
    • Nei, men myndigheter verden over har en hemmelig agenda
      56
    • Vet ikke
      25


Anbefalte innlegg

3 minutes ago, Piaggio said:

Trenger ikke noe grunnlag for å spørs hvor mange som har død innen en time, etter de har tatt malaria vaksine. Eller i det hele tatt har mistet livet på grunn av den vaksinen. Hørt dere snakker så overbevisende om at AZ vaksinen er stoppet. Pfizer vaksinen har drept mange flere. Da er det masse smarte folk som kommer med, det har død mange flere av Viruset, så derfor er vaksinen som ikke hjelper mot noe som helst, trygg. Selv om det er masse vis av beviser for at folk dør av vaksinen, og ikke av sykdommen.

Du kan prøve selv, så får du se at jeg har rett. Men det koster deg livet. Om dokumentasjon der hadde vært åpen, så hadde vi ikke hatt dette problemet. Det er derfor du kommer med et sånt selv innsigende svar. Kort og enkelt svar som kan limes inn mot alt av. Du har vel knapt skumlest hva jeg skrev, før du kom med svaret ditt. Du vurderer ikke hva jeg skriver engang. Bare som en NAV-ansatt som mottar et krav-brev, og sitter der å sender avslag til alle. Uten å bry seg om noe som blir sagt.

Samme som skjedde med svineinfluensa vaksinen, som var tidenes draps vaksine. Og nå kommer denne å slår den ti gangeren. Folk dør som fluer rundt deg, av vaksinen. Og du sitter er og skal ha dokumentasjon på at folka dør. Samtidig som ingen dør eller i det hele tatt blir syk av C. Jeg bare ler av dere. Så om du ikke tar hva jeg sier seriøst, så får du merke det om noen år. Når de kommer ut og skyller senskadene på vaksinen, på en mutert versjon… kanskje fra Mars denne gangen.

Jeg leser hva du sier, men du må underbygge påstandene dine med dokumentasjon fra en troverdig kilde for at jeg skal tro på det.

Hvis jeg sier at månen faktisk er laget av ost så tror du på det?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg kjenner til svært få personer som har hatt viruset, men vet om 3 i nærmiljøet som har død av viruset, deriblant en polsk kollega av meg i 40 årene. Jeg vet om veldig veldig mange som har fått Vaksinen derimot, både AstraZeneca og Pfizer, ingen av de har død, og ingen av de har blitt syke av vaksinen. Tok selv første dose Pfizer for snart et par uker siden, døde ikke jeg heller ;)

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Skrekkugle skrev (Akkurat nå):

Jeg leser hva du sier, men du må underbygge påstandene dine med dokumentasjon fra en troverdig kilde for at jeg skal tro på det.

Hvis jeg sier at månen faktisk er laget av ost så tror du på det?

Ja, hvorfor ikke. Jeg har ikke noe bevis for at det du sier er feil. Hvorfor skal jeg gå ut fra at du juger det du tar deg tiden til å skrive til meg.

Men politikkere som har som jobb å juge deg huden full. De tror du blindt på. Som faktisk kommer til å tjene millioner eller kanskje milliarder av kroner på å juge til deg. Har heller ingen konsekvens for de om du mister livet. De får ikke en gang kjeft for å ha drept 1000-vis av folk, bare enda bedre betalt. Så da kan du bare tro på hva du vil for meg. Jeg kommer aldri til å ta den vaksinen.

Det sier bare litt hvor desperate de er for at folk skal ta vaksine. Når de sender mase SMS på telefon flere ganger i mnd. Som det selvfølgelig ikke er mulig å svare på. Eneste måten å bli kvitt det på, er å ta vaksinen.

Lenke til kommentar
11 minutes ago, Evil-Duck said:

Tok selv første dose Pfizer for snart et par uker siden, døde ikke jeg heller ;)

Men den samme tankegangen, så kunne du like gjerne tatt en dose heroin også. Du hadde ikke dødd av det heller, men konsekvensene av slike valg kommer ofte senere. 

  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
Evil-Duck skrev (7 minutter siden):

Jeg kjenner til svært få personer som har hatt viruset, men vet om 3 i nærmiljøet som har død av viruset, deriblant en polsk kollega av meg i 40 årene. Jeg vet om veldig veldig mange som har fått Vaksinen derimot, både AstraZeneca og Pfizer, ingen av de har død, og ingen av de har blitt syke av vaksinen. Tok selv første dose Pfizer for snart et par uker siden, døde ikke jeg heller ;)

I følge en forenværende Phd forsker lege, som jobbet lenge som rådgiver for WHO. Så kan det ta 10år før du ser om du har overlevd eller ikke. Og enda er du ikke sikker. Så det at du har overlevd noen dager, uker, mnd trenger ikke bety så veldig mye.

Men det jeg bryr meg om, er at folk skal hvert fall kunne velge selv om de skal ta den eller ikke. Og det skjer ikke så lenge hjernevasken går for fult på TV2. Det har vel også kanskje vært på NRK, men nå ser ikke jeg på TV bortsett fra når jeg er borte oss andre i familien.

Vi får alle se hvem som overlever. Men det er galskap at folk ikke skal få lov å bestemme over seg selv. Og at vi skal tvinges til å ta en vaksine, som tydelig ikke virker som den skal. Og også er livsfarlig. true folk med at de ikke får dra ut av landet, ikke på ferie, ikke på kino eller andre sosiale ting uten vaksine. Da har det ikke lengre med Virus å gjøre.

Om disse vaksinene og viruset hadde vært reelt, så hadde de ikke behøvd å stenge sosiale kontoene til alle, som sa noe i mot dette. Det bare beviser at alt er en scam for å tjene penger og makt.

Lenke til kommentar
Piaggio skrev (1 minutt siden):

I følge en forenværende Phd forsker lege, som jobbet lenge som rådgiver for WHO. Så kan det ta 10år før du ser om du har overlevd eller ikke. Og enda er du ikke sikker. Så det at du har overlevd noen dager, uker, mnd trenger ikke bety så veldig mye.

Og jeg er kongen av danmark..

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Piaggio skrev (Akkurat nå):

I følge en forenværende Phd forsker lege, som jobbet lenge som rådgiver for WHO. Så kan det ta 10år før du ser om du har overlevd eller ikke. Og enda er du ikke sikker. Så det at du har overlevd noen dager, uker, mnd trenger ikke bety så veldig mye.

Men det jeg bryr meg om, er at folk skal hvert fall kunne velge selv om de skal ta den eller ikke. Og det skjer ikke så lenge hjernevasken går for fult på TV2. Det har vel også kanskje vært på NRK, men nå ser ikke jeg på TV bortsett fra når jeg er borte oss andre i familien.

Vi får alle se hvem som overlever. Men det er galskap at folk ikke skal få lov å bestemme over seg selv. Og at vi skal tvinges til å ta en vaksine, som tydelig ikke virker som den skal. Og også er livsfarlig. true folk med at de ikke får dra ut av landet, ikke på ferie, ikke på kino eller andre sosiale ting uten vaksine. Da har det ikke lengre med Virus å gjøre.

Om disse vaksinene og viruset hadde vært reelt, så hadde de ikke behøvd å stenge sosiale kontoene til alle, som sa noe i mot dette. Det bare beviser at alt er en scam for å tjene penger og makt.

Vaksinen er da helt frivillig å ta, å fordi over 90% av folket her i landet velger å stole på vitenskap og ikke konspirasjonsteoretikere så vil dere som ikke tar vaksinen og være relativt trygge da vi får flokkimmunitet fordi de fleste Nordmenn forstår seg på risikovurdering og lar seg vaksinere :). At du ikke får dra til spesifikke land uvaksinert er intet nytt, slik har det vært i mange tiår bare i større skala nå, det gule vaksinekortet har vel vært postet i tråden her tidligere. 

Nå er jo akkurat min helse relativt dårlig generelt dessverre, som og gjelder veldig mange som har fått vaksinen inntil nylig, når en har holdt på med risikogruppene, at enkelte her har død etter å fått vaksinen betyr ikke at de har død av vaksinen, om friske unge mennesker begynner å falle om som fluer og dør etter vaksinen kan en begynne å heve noen øyenbryn, men det har altså ikke skjedd, norske helsemyndigheter har og vist at de ikke er redde for å stoppe vaksinering med vaksiner med alvorlig bivirkninger som vi har sett med AstraZeneka og J&J vaksinene. 

Men igjen klarer du ikke å vise til noen form for data som backer up påstandene dine. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
aklla skrev (11 minutter siden):

Og jeg er kongen av danmark..

Så fint for deg, så får du sikkert placebo. Men rart du har tid å sitte her å være moderator. Du må da ha masse andre viktigere ting å gjøre. Men hva vet jeg… Jeg har aldri vært Konge av et land før.

Lenke til kommentar
Gjest 31a75...8fd

Til dere som er skeptiske til vaksiner, ville det ha hjulpet om utvalget av vaksiner var større i Norge? F. eks. at det er mulig å ta en klassisk vaksine som Sinovac, Sinopharm eller Covaxin i tillegg til noe som Sputnik V eller en av de andre russiske vaksinene? Eller handler det mer om skepsis til både viruset og vaksinene? 

Jeg er ute etter synspunkter, for jeg er oppriktig interessert i om fritt vaksinevalg hadde hjulpet noe med skepsisen :) 

Anonymous poster hash: 31a75...8fd

Lenke til kommentar
Evil-Duck skrev (23 minutter siden):

Vaksinen er da helt frivillig å ta, å fordi over 90% av folket her i landet velger å stole på vitenskap og ikke konspirasjonsteoretikere så vil dere som ikke tar vaksinen og være relativt trygge da vi får flokkimmunitet fordi de fleste Nordmenn forstår seg på risikovurdering og lar seg vaksinere :). At du ikke får dra til spesifikke land uvaksinert er intet nytt, slik har det vært i mange tiår bare i større skala nå, det gule vaksinekortet har vel vært postet i tråden her tidligere. 

Nå er jo akkurat min helse relativt dårlig generelt dessverre, som og gjelder veldig mange som har fått vaksinen inntil nylig, når en har holdt på med risikogruppene, at enkelte her har død etter å fått vaksinen betyr ikke at de har død av vaksinen, om friske unge mennesker begynner å falle om som fluer og dør etter vaksinen kan en begynne å heve noen øyenbryn, men det har altså ikke skjedd, norske helsemyndigheter har og vist at de ikke er redde for å stoppe vaksinering med vaksiner med alvorlig bivirkninger som vi har sett med AstraZeneka og J&J vaksinene. 

Men igjen klarer du ikke å vise til noen form for data som backer up påstandene dine. 

Jeg skrev, dra ut av landet. Ikke reise til andre land. Du blir nektet å forlate Norge, ikke komme inn i et annet land. Du blir nektet å dra på Kino… ikke for at jeg kan gjøre noen syke, fare for andre eller meg selv. Men regelrett straff for at jeg ikke tok vaksinen. Og dette syns du er helt naturlig?

Da har du et rart syn på livet, samfunn og hvordan vi skal leve. Du vil da leve i et tyrani. Du ønsker altså at Norge skal være likt Nord-Korea. Men en tanke mer ekstremt, med at vi må ta eksperimentelle vaksiner, for å bli premiert med at en får dra på restaurant, ferie eller lignende.

Lykke til… jeg er glad jeg antaglig ikke har så lenge igjen å leve. For dette kommer ikke til å bli et liv som blir gøy å leve. Dette blir et helvetet. Syns synd på ungene i dag, som ikke får være med å bestemme over hvordan livet deres. Og må se på at samfunnet blir totalt ødelagt og knust. For at noen få skal bli ekstremt rike.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Piaggio skrev (Akkurat nå):

Jeg skrev, dra ut av landet. Ikke reise til andre land. Du blir nektet å forlate Norge, ikke komme inn i et annet land. Du blir nektet å dra på Kino… ikke for at jeg kan gjøre noen syke, fare for andre eller meg selv. Men regelrett straff for at jeg ikke tok vaksinen. Og dette syns du er helt naturlig?

Da har du et rart syn på livet, samfunn og hvordan vi skal leve. Du vil da leve i et tyrani. Du ønsker altså at Norge skal være likt Nord-Korea. Men en tanke mer ekstremt, med at vi må ta eksperimentelle vaksiner, for å bli premiert med at en får dra på restaurant, ferie eller lignende.

Lykke til… jeg er glad jeg antaglig ikke har så lenge igjen å leve. For dette kommer ikke til å bli et liv som blir gøy å leve. Dette blir et helvetet. Syns synd på ungene i dag, som ikke får være med å bestemme over hvordan livet deres. Og må se på at samfunnet blir totalt ødelagt og knust. For at noen få skal bli ekstremt rike.

Såvidt jeg vet er det ingen som nekter deg å dra på kino, restaurant eller lignende  uvaksinert, koronapasset skal vel i all hovedsak brukes til større arrangement som konserter med tusenvis av mennesker, hvor du og som uvaksinert kan ta en gratis hurtigtest å likevel få komme inn ved negativ test. Grunnen til at du som uvaksinert ikke får komme inn uten test er 100% for å hindre smitte, ikke for å straffe deg. At du ikke får reise til andre land fordi deres innreiseregler krever at du har tatt covid vaksinen er helt ut av Norges hender, og som nevnt noe som har vært en greie i flere land i flere tiår allerede. Dessuten er innenlands passene en midlertidig greie som kommer til å bli fjernet når vi nærmer oss jul og en stor nok andel folk er vaksinerte.

 

 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513
21 hours ago, Laffe said:

Vaksinemotstander, men ok å ta vaksine mot tap å og b, polio og alt annet. Snakk om å skyte seg selv

Dette skjønte jeg ikke.

Lenke til kommentar

Et par faktabaserte innspill:

-----------------------------------

Regjeringens reiseråd: https://www.regjeringen.no/no/tema/utenrikssaker/reiseinformasjon/korona_info/id2691821/

Det er ikke forbudt ved lov å reise utenlands, men det er et reiseråd om å unngå unødige reiser ut av landet. Et slikt offisielt råd betyr som regel at man er temmelig på egen hånd om noe skjærer seg dersom man uansett legger ut på reise, da både utenrikstjeneste og forsikringsselskaper vil redusere sine forpliktelser. For noen land blir dette rådet opphevet i morgen, og 5 juli blir enda mer opphevet, og muligens mer i august.

-----------------------------------

Bivirkninger fra koronavaksiner pr 15 juni: https://bit.ly/3qa8mqv

Det er satt ca 3,3 millioner doser på ca 2 millioner nordmenn. 185 dødsfall har skjedd i etterkant av vaksinering, herav 172 med Pfizer. Gjennomsnittsalder for de som har dødd er 83 år, og de aller fleste var svært skrøpelige. En ekspertgruppe som gjorde en gjennomgang av de 100 første dødsfallene, kom fram til at 0 av dødsfallene med sikkerhet kunne knyttes til vaksinen, 10 var sannsynlig konsekvens av vaksinen, 26 var mulig konsekvens av vaksinen, 59 hadde intet med vaksine å gjøre og 5 greide de ikke klassifisere.

At folk dør som fluer av vaksinen er altså vanskelig å belegge med tall. Påstander om manglende åpenhet gjør meg lett undrende, jeg er faktisk litt imponert over det som publiseres ukentlig.

  • Liker 2
  • Innsiktsfullt 2
Lenke til kommentar
Hapi70 skrev (På 19.6.2021 den 17.33):

hadde tagen #carisjames. Så kan dere forsøke å finne ut hva det kan bety. Nå er det ekstremt lite å finne om pizzagate der ute, så det er ikke enkelt å gjøre research. Vær klar over at den offisielle historien nå dominerer fullsendig der ute, og at den er bare tull. 

Alle som vet en smule om dette, vet såklart at konspigjengen mener at carisjames står for Epsteins lille "happy" øy. Det er meget enkelt å gjøre research på dette, så bare chill.

Fikk med meg hele Pizzagate opplegget når det var i "vinden", og det har nok mange andre på de fleste forum fått med seg også, så du trenger ikke tro at du er noe ekspert på dette. Man vet alt om the gory details.

Endret av Winnowill
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Betroz skrev (På 19.6.2021 den 20.29):

DELE informasjon. Det er tydelig at Diskusjon.no ikke er rett sted for det.

Ingen normale forumfolk gidder i grunn å høre på den type "informasjon" som "deles" ved å slenge ut en halv påstand om et eller annet som gjør at folk spør "hva mener du" for så å bare få høre at "du må tenke selv og gjøre din egen research" og "se denne videoen på 4 timer og bli opplyst".

Endret av Winnowill
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Evil-Duck skrev (9 minutter siden):

Såvidt jeg vet er det ingen som nekter deg å dra på kino, restaurant eller lignende  uvaksinert, koronapasset skal vel i all hovedsak brukes til større arrangement som konserter med tusenvis av mennesker, hvor du og som uvaksinert kan ta en gratis hurtigtest å likevel få komme inn ved negativ test. Grunnen til at du som uvaksinert ikke får komme inn uten test er 100% for å hindre smitte, ikke for å straffe deg. At du ikke får reise til andre land fordi deres innreiseregler krever at du har tatt covid vaksinen er helt ut av Norges hender, og som nevnt noe som har vært en greie i flere land i flere tiår allerede. Dessuten er innenlands passene en midlertidig greie som kommer til å bli fjernet når vi nærmer oss jul og en stor nok andel folk er vaksinerte.

 

 

For 3 gang. Jeg sier reise ut av Norge. Ikke innreise til andre land.

Flere normale stater i USA har satt ned lov mot Covid-Pass, for det bryter mot menneskerettighetene. Men det ser det ut som de ikke bryr seg om her i Norge og EU. Selv om jeg kunne dratt dit, så får jeg ikke dra ut av landet, uten C-pass.

Det er til og med kjendiser i Norge, som hele familien har blitt syk med covid virus etter de har vaksinert seg. Så nei, det er ikke får å hindre smitte. For de som er vaksinerte, smitter også andre. Vaksinen er bare for at du skal få vaksine passet, så du kan få enkelte premier for at du lot deg kue. Land som krever Covid-pass for å komme inn i landet, er uaktuelt å dra til. Sånne land er farlig å dra til.

Det meste av midlertidige restriksjoner pleier oftest å bli permanent. Så det tror jeg ikke før jeg får CD'n…

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Piaggio skrev (2 timer siden):

de sender mase SMS på telefon flere ganger i mnd.

Du må være spesiell.

Jeg har kun fått melding om 1)Nå er det snart din tur til å vaksineres, vennligst registrer deg. 2)Du har fått time for vaksinering ....

Hvor mange flere enn disse har du fått?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Piaggio skrev (4 minutter siden):

For 3 gang. Jeg sier reise ut av Norge. Ikke innreise til andre land.

Flere normale stater i USA har satt ned lov mot Covid-Pass, for det bryter mot menneskerettighetene. Men det ser det ut som de ikke bryr seg om her i Norge og EU. Selv om jeg kunne dratt dit, så får jeg ikke dra ut av landet, uten C-pass.

Det er til og med kjendiser i Norge, som hele familien har blitt syk med covid virus etter de har vaksinert seg. Så nei, det er ikke får å hindre smitte. For de som er vaksinerte, smitter også andre. Vaksinen er bare for at du skal få vaksine passet, så du kan få enkelte premier for at du lot deg kue. Land som krever Covid-pass for å komme inn i landet, er uaktuelt å dra til. Sånne land er farlig å dra til.

Det meste av midlertidige restriksjoner pleier oftest å bli permanent. Så det tror jeg ikke før jeg får CD'n…

Ingen nekter deg å reise ut av Norge, du må bare forholde deg til innreise reglene andre land har, jeg kjenner mange som har reist ut fra Norge helt uten noe covid pass, men de må som oftes tester før avreise og ved ankomst for det er det landet de reiser til krever :). Derfor nevner jeg innreise til andre land og ikke utreise fra norge, for sistnevnte er det ingen som stopper deg fra å gjøre. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...