Gå til innhold
Spørsmål om koronaviruset? Still spørsmål her ×

Dere som tror på covid-konspirasjoner


Morromann

Tror dere coronapandemien er en iscenesatt bløff?  

722 stemmer

  1. 1. Tror dere coronapandemien er en iscenesatt bløff?

    • Ja
      55
    • Nei
      585
    • Nei, men myndigheter verden over har en hemmelig agenda
      56
    • Vet ikke
      25


Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+513
10 minutes ago, Hugo_Hardnuts said:

Vel, det som er sagt er at man ser på et samarbeid med EU/EØS om en løsning for vaksinepass til bruk for reise mellom land, som er det det refereres til i det aktuelle klippet. Men dette med vaksinepass for bruk innenlands er det, meg bekjent, ikke signalisert noen konkrete planer for. Høie har vel heller gått ut og sagt at de ikke vil innføre en slik ordning her til lands.

Det er vel her til lands om man må vise det for å kjøpe flybillett. Og planen er -igjen - å innføre det for all deltagelse i samfunnet, i alle land. Noe Norge kommer til å gjøre siden vi har svært lydige politikere. Videre ser det også ut som de skal ødelegge økonomien til folk, slik at man kan gi utbetalinger for fremvisning av vaksinepass. Og vaksinepasset blir etter hvert byttet ut med chip.

Bare se på kjæledyrene, de må ha vaksine og chip for å reise ut av landet, og dyrleger vaksinerer hvert år på tross av null dokumentasjon på at vaksinene varer så kort. Eneste egentlig årlige er kennelhostevaksinen og katteinfluensa, men disse er jo like meningsløse som vår influensavaks. Man kan ikke treffe riktig variant, siden det er myriader av virus som forårsaker disse tilstandene hvert år. Min hund hadde kennelhoste én gang, og det var når hun var fullvaksinert fra forrige eier. Hun kom med vaksinepass og alt, og kennelhoste. Jeg vaksinerte henne aldri igjen, og hun fikk det heller aldri igjen.

Uansett, se på kjæledyrene, vi skal dit også, det er grunnen til at chip, vaks, og pass har blitt så viktig for dyr.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vi får se da. Spådommer om fremtiden er det umulig å verken bevise eller motbevise. Så kan man bare bedømme om en spådom fremstår som troverdig ut fra argumentene bak. Trenger vel ikke si så mye om hva jeg tenker om de du kommer med her.

Så blir spørsmålet heller hvordan man stiller seg hvis spådommene ikke går i oppfyllelse. Revurderer man da standpunkt?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
18 minutes ago, Hugo_Hardnuts said:

Vi får se da. Spådommer om fremtiden er det umulig å verken bevise eller motbevise. Så kan man bare bedømme om en spådom fremstår som troverdig ut fra argumentene bak. Trenger vel ikke si så mye om hva jeg tenker om de du kommer med her.

Så blir spørsmålet heller hvordan man stiller seg hvis spådommene ikke går i oppfyllelse. Revurderer man da standpunkt?

Nei, da kommer det bare en ny unnskyldning om at det kommer senere. Ved neste pandemi. 

 

Lenke til kommentar
Gjest 31a75...8fd
Benbjo skrev (10 minutter siden):

Nei, da kommer det bare en ny unnskyldning om at det kommer senere. Ved neste pandemi. 

Jepp. Hele tankegangen grenser mot en slags psykose, eller en slags dommedagskult. Mye av teoriene som gjentas i tråden er veldig gamle og påfallende like andre teorier som har blitt gjentatt opp gjennom årene. Asbjørn Dyrendal hadde kost seg her inne. 

Anonymous poster hash: 31a75...8fd

Lenke til kommentar
Gjest 31a75...8fd
Betroz skrev (9 timer siden):

Vi får se mer av slikt i tiden fremover. Jo mer bullshit vi godtar, jo mer kommer!

Det er bare å sette i gang. Finn fram høygaffelen, eller boksehanskene i dette tilfellet og kjør på. 

Anonymous poster hash: 31a75...8fd

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513
3 hours ago, Guest 31a75...8fd said:

Jepp. Hele tankegangen grenser mot en slags psykose, eller en slags dommedagskult. Mye av teoriene som gjentas i tråden er veldig gamle og påfallende like andre teorier som har blitt gjentatt opp gjennom årene. Asbjørn Dyrendal hadde kost seg her inne. 

Anonymous poster hash: 31a75...8fd

Det ble allerede spådd for ganske lenge siden ja:

"Og det gjør at der blir gitt alle, små og store, rike og fattige, frie og træler, et merke i deres høire hånd eller på deres panne, 17og at ingen kan kjøpe eller selge uten den som har merket, dyrets navn eller tallet for dets navn."
https://no.bibelsite.com/revelation/13-17.htm

Det blir gjentatt i Dannion Brinkley's bok, Saved By The Light. Dannion hadde en nær-døden-opplevelse i 1975, og ble blant annet vist en mulig fremtid på andre siden:

"His method of rule was unique. Everyone in the world was mandated by law to have one of his computer chips inserted underneath his or her skin. This chip contained all of an individual's personal information. If a government agency wanted to know something, all it had to do was scan your chip with a special device. By doing so, it could discover everything about you, from where you worked & lived to your medical records & even what kind of illnesses you might get in the future.

There was an even more sinister side to this chip. A person's lifetime could be limited by programming this chip to dissolve & kill him with the viral substance it was made from. Lifetimes were controlled like this to avoid the cost that growing old places on the government. It was also used as a means of eliminating people with chronic illnesses that put a drain on the medical system. People who refused to have chips implanted in their bodies roamed as outcasts. They could not be employed & were denied government services."
https://www.qsl.net/w5www/brinkley.html

Og her er en liten spådom fra Anthony William, og en advarsel om hva som kommer. Dette ble publisert på hans podcast i november i fjor:

"They want us kept down,
waiting in lines in cities and towns
begging for food while being stabbed in the arm
by a mandatory needle alarm
because they want us harmed."
 
Har noen blitt skadet av vaksinen? Folk har faktisk dødd, og så mange har dødd at det nådde nyhetene. Ikke tro at de offisielle tallene er riktige, det er de aldri.

Fremtiden er ikke hogget i stein, så alt som blir spådd trenger absolutt ikke gå i oppfyllelse. Men de store linjene kan man vel ikke unngå å se her. Veldig rart for meg at man ikke ser at dette ikke handler om å beskytte folk fra et virus.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513

Michael Bretthauer Lege

Hans Petter Graver Jurist

Lise Helsingen Lege

Mette Kalager Lege

Hedvig Montgomery Psykolog

Anna Nylund Jurist

Magnus Løberg Lege

"Vi, som et sterkt demokrati og en rettsstat, kan ikke sitte stille og se på at vi behandler deler av befolkningen, både de som er i karantene og de som skal passe på dem, slik vi gjør i karantenehotellene.

Ordningen med karantenehotell, slik den er utformet nå, er ikke et forholdsmessig smitteverntiltak og bryter med en rekke rettssikkerhetsprinsipper.

Men mest alvorlig er det at den gjør mennesker som ikke har brutt noen lov, til innsatte og hotellansatte og vektere til fangevoktere."

https://www.aftenposten.no/meninger/kronikk/i/OQdmdw/karantenehotell-gjoer-reisende-til-innsatte-hotellpersonell-og-vektere?fbclid=IwAR2KgJ241I6s4h0axNL_2p8Snx0C01P7HPF2gFttzvSMeotdJ7TXECCfsHw

Lenke til kommentar
Hapi70 skrev (6 timer siden):

Michael Bretthauer Lege

Hans Petter Graver Jurist

Lise Helsingen Lege

Mette Kalager Lege

Hedvig Montgomery Psykolog

Anna Nylund Jurist

Magnus Løberg Lege

"Vi, som et sterkt demokrati og en rettsstat, kan ikke sitte stille og se på at vi behandler deler av befolkningen, både de som er i karantene og de som skal passe på dem, slik vi gjør i karantenehotellene.

Ordningen med karantenehotell, slik den er utformet nå, er ikke et forholdsmessig smitteverntiltak og bryter med en rekke rettssikkerhetsprinsipper.

Men mest alvorlig er det at den gjør mennesker som ikke har brutt noen lov, til innsatte og hotellansatte og vektere til fangevoktere."

https://www.aftenposten.no/meninger/kronikk/i/OQdmdw/karantenehotell-gjoer-reisende-til-innsatte-hotellpersonell-og-vektere?fbclid=IwAR2KgJ241I6s4h0axNL_2p8Snx0C01P7HPF2gFttzvSMeotdJ7TXECCfsHw

Samtidig så skjer altså dette:

359D67C5-6B6E-4ECD-ABC9-F6B540FCA5BA.thumb.png.951b4e3e7ab3c36a7bbb286b84e36e0e.png

Lenke til kommentar
13 hours ago, Guest 31a75...8fd said:

Jepp. Hele tankegangen grenser mot en slags psykose, eller en slags dommedagskult. Mye av teoriene som gjentas i tråden er veldig gamle og påfallende like andre teorier som har blitt gjentatt opp gjennom årene. Asbjørn Dyrendal hadde kost seg her inne. 

Anonymous poster hash: 31a75...8fd

Ja vi som bryr oss om frihet er virkelig noen galninger. Pass deg, det er smittsomt!! :p

Lenke til kommentar
Hapi70 skrev (6 timer siden):

Men mest alvorlig er det at den gjør mennesker som ikke har brutt noen lov, til innsatte og hotellansatte og vektere til fangevoktere

Hotellansatte sier jo nettopp at de ikke er "fangevoktere" og at de er fortvilet når gjester (ikke innsatte, de kan gå hvor de vil) ikke følger reglene. De kan ikke gjøre noe! 

https://www.tv2.no/a/13912915/

Sitat

Det virker ikke som at en del av gjestene har satt seg inn i smittevernregler i det hele tatt, og mange følger ikke det vi sier. Dette er ikke et fengsel, så det er vanskelig for oss å gjøre noe med det, sier hun.

Så hvis dette er det "mest alvorlige" så har de ikke mye til sak. 

Lenke til kommentar
Gjest 31a75...8fd
Betroz skrev (16 minutter siden):

Ja vi som bryr oss om frihet er virkelig noen galninger. Pass deg, det er smittsomt!! :p

Nope, jeg kjøper det ikke. Hadde du stått for frihet, så hadde du gjort mer enn å trolle her inne. Du minner meg om den type mennesker som alltid er ute etter å fyre noe/noen opp, uten at de gjør noe annet enn å stikke av når dritten treffer veggen. 

Anonymous poster hash: 31a75...8fd

Lenke til kommentar
13 hours ago, Benbjo said:

Nei, da kommer det bare en ny unnskyldning om at det kommer senere. Ved neste pandemi. 

Du vet at samme tankegangen kan brukes på dere også?
Først var det 3 ukers nedstengning for å "flate ut kurven". Så skulle vaksinen være reddningen, men den stopper visst ikke spredningen av viruset....så vi må leve med tiltak fordet.

Forstår ikke du og andre her at dem endrer på reglene hele tiden? Som jeg har sagt, de driver å "tester vannet" for å se hvor langt de kan gå. De går så langt de kan, men hvis de får FOR mye pushback, så trekker de ting litt tilbake, om så bare for en stund.

Dette er et psykologisk spill, som jeg også har sagt før. "Eliten" kan kun komme i mål om de kan klare å manipulere massene til å gjøre som de ønsker. Vi er mange, de er få - ergo behovet for å manipulere informasjon og oppfattningen folk har om ting.

Vi er frosken i vannet, som sakte blir kokt levende.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
3 minutes ago, Guest 31a75...8fd said:

Nope, jeg kjøper det ikke. Hadde du stått for frihet, så hadde du gjort mer enn å trolle her inne. Du minner meg om den type mennesker som alltid er ute etter å fyre noe/noen opp, uten at de gjør noe annet enn å stikke av når dritten treffer veggen. 

Anonymous poster hash: 31a75...8fd

Da har du ikke lest alle mine innlegg her det siste året. Eller kanskje du leser forumet her på samme måte som Fanden leser Bibelen? (vet ikke om du er gammel nok til å skjønne den menne)

Lenke til kommentar
6 minutes ago, Betroz said:

Du vet at samme tankegangen kan brukes på dere også?
Først var det 3 ukers nedstengning for å "flate ut kurven". Så skulle vaksinen være reddningen, men den stopper visst ikke spredningen av viruset....så vi må leve med tiltak fordet.

Forstår ikke du og andre her at dem endrer på reglene hele tiden? Som jeg har sagt, de driver å "tester vannet" for å se hvor langt de kan gå. De går så langt de kan, men hvis de får FOR mye pushback, så trekker de ting litt tilbake, om så bare for en stund.

Dette er et psykologisk spill, som jeg også har sagt før. "Eliten" kan kun komme i mål om de kan klare å manipulere massene til å gjøre som de ønsker. Vi er mange, de er få - ergo behovet for å manipulere informasjon og oppfattningen folk har om ting.

Vi er frosken i vannet, som sakte blir kokt levende.

Beviselig feil:
https://www.bloomberg.com/news/articles/2021-03-29/pfizer-moderna-vaccines-prevent-infections-in-real-world-study

  • Liker 3
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
Gjest 31a75...8fd

 

Betroz skrev (2 minutter siden):

 

Joda, jeg skjønner utrykket. Jeg er en gammel sjel.

Det handler uansett mer om måten du debatterer på. Du legger frem påstander, ofte uten kilder. Når du blir spurt om kilder, og eventuelt legger dem frem så klager du fordi de ikke tåler å bli nøye gjennomgått. I en debatt skal alle være åpne for å endre meninger, ellers er det ikke debatt. I tillegg er du på grensen til å trolle med en del av det du legger ut, det er lite saklig. 

Anonymous poster hash: 31a75...8fd

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...