Gå til innhold

NVIDIA RTX 30XX - Levering, forsinkelse, fortvilelse og forhåpninger


OddZen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Aateigen skrev (2 minutter siden):

Jeg fikk også MSI kort fra Proshop i dag. Står gaming trio plus på min eske også, men det står trio z på etikkeen på utsiden, og z trio på selve skjermkortet. Så vet ikke helt hva jeg skal tenke egentlig.

Hvis det står Z Trio på selve skjermkortet, så ville jeg antatt at det var det. Og at esken er feil. Tviler på at de setter feil på selve skjermkortet.

Jeg ville nok uansett sendt e-post til Proshop for å høre. Om du skal ha skjermkortet selv, kan du jo bare sette det i pc-en og sjekke hva du får opp, og sjekke boost. Det er vel eneste forskjellen på dem.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
DuffyKey skrev (Akkurat nå):

Hvis det står Z Trio på selve skjermkortet, så ville jeg antatt at det var det. Og at esken er feil. Tviler på at de setter feil på selve skjermkortet.

Jeg ville nok uansett sendt e-post til Proshop for å høre. Om du skal ha skjermkortet selv, kan du jo bare sette det i pc-en og sjekke hva du får opp, og sjekke boost. Det er vel eneste forskjellen på dem.

Boost og tdp er forskjellen. Usikker på om jeg skal ha det selv enda, det spørs litt på en Strix OC ordre jeg har hos NoN.
Det står Z Trio på skjermkortet ja, og selv om det er klistret på, så er det på den lappen med serienummeret. (Noe jeg tipper er fra MSI)

Så jeg vil egentlig tro at vi alle har fått Z Trio, og at dem sikkert har gått tom for esker/fått feil esker fra leverandør, men tror jeg hører med ProShop og evt. MSI før jeg benytter meg av kortet i hvert fall.

Lenke til kommentar
Aateigen skrev (10 minutter siden):

Boost og tdp er forskjellen. Usikker på om jeg skal ha det selv enda, det spørs litt på en Strix OC ordre jeg har hos NoN.
Det står Z Trio på skjermkortet ja, og selv om det er klistret på, så er det på den lappen med serienummeret. (Noe jeg tipper er fra MSI)

Så jeg vil egentlig tro at vi alle har fått Z Trio, og at dem sikkert har gått tom for esker/fått feil esker fra leverandør, men tror jeg hører med ProShop og evt. MSI før jeg benytter meg av kortet i hvert fall.

Vil tro det er større sjanse for at esken er feil, enn at de har satt feil serienummer på skjermkortet, men man kan jo aldri vite. Er også litt spesielt å ha feil eske til kortet, om man skal selge det ved en senere anledning. Så om det er riktig kort, men feil eske. Ville jeg bedt om å få tilsendt en riktig eske.

Lenke til kommentar
Ephrus skrev (3 minutter siden):

Er ikke proshop sin feil med feil eske. Produsenten sin feil

Det er veldig sant. Er nok bedre å sende en mail til MSI og spørre om dem kan sende en eske da :D
 

Edit; Noe jeg ikke kommer til å gidde. Beholder jeg det selv, har det null betydning. Selger jeg videre så står det jo riktig på selve kortet, og på siden av esken, samt at MSI kan bekrefte om dem er usikre.
 

Endret av Aateigen
  • Liker 2
Lenke til kommentar
7 minutes ago, Ephrus said:

Ey ey ey... trenger ikke akkurat alle kortene jeg har bestilt, da ville jeg hatt en 14+ kort allerede

Hva med å ikke bestille 14+ kort og ikke legge dem ut til blodpris da, slik at vi andre får muligheten til å kjøpe kortene så billig som mulig?

  • Liker 4
Lenke til kommentar
tj96 skrev (Akkurat nå):

Hva med å ikke bestille 14+ kort og ikke legge dem ut til blodpris da, slik at vi andre får muligheten til å kjøpe kortene så billig som mulig?

Definer blodpris. Jeg selger heller med 10% fortjeneste enn å vente flere dager for å få solgt dem til 13k stk. 

Uansett så er det folk som ikke har en mulighet til å bestille kort, siden de ikke er kontorslaver og har en jobb som er fysisk utenfor ett kontor. 

Lenke til kommentar
Skallgrimz skrev (1 minutt siden):

Når dere refresher Elkjøp sine sider, hva søker eller klikker dere inn på og refresher? Når jeg søker på enten geforce eller rtx så opplever jeg att kortene bruker litt tid på å dukke opp. Selv om de er varslet i andre tråden.

Noen tips?

Ja, men de er hemmelige, kan ikke dele sånnt da får man jo ikke tak i kort selv :lol:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...