Gå til innhold

NVIDIA RTX 30XX - Levering, forsinkelse, fortvilelse og forhåpninger


OddZen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
4 minutes ago, Dragonlove said:

Regner med banken/kredittkort innehaver vet, så ta kontakt med de du.

Jeg leste litt darligt, hos Elkjop har jeg kun brukt debit-kort, ville fa nagra kroner fra elkjop jeg med 😛

Men takk for infon i den andre traden.

Endret av rfm
Lenke til kommentar
1 minute ago, Dragonlove said:

Hva er det Proshop holder på med egentlig? først får jeg mail om at mitt Gigabyte RTX 3070 Gaming OC ikke kan leveres før 26.04 også blir det plutselig sendt :lol:

hhaaha, fikk samme mail jeg også for ikke så alt for lenge siden 
sjekket nå mail etter jeg leste hva du skrev, ser at min også er blitt sendt nå 
jaja, skal absolutt ikke klage på det :D 

Lenke til kommentar
Dragonlove skrev (1 minutt siden):

Hva er det Proshop holder på med egentlig? først får jeg mail om at mitt Gigabyte RTX 3070 Gaming OC ikke kan leveres før 26.04 også blir det plutselig sendt :lol:

De sender helker ut en for mye forsinkelses melding enn en for lite

Lenke til kommentar
Dragonlove skrev (2 minutter siden):

Ja, proshop har egentlig levert gang på gang de for min del, nå sist Ryzen 9 5950X :green:

Aldri vert noe tull med dem for min del. Fikk jo 3080 mye raskere enn jeg trodde av dem, kun 2 mnd ventetid.... i motsettening til en viss annem butikk som ikke sender noen info e....p

Også 3070 korta ingen problem det heller

Endret av Ephrus
Lenke til kommentar
Pc Lynet skrev (2 minutter siden):

Ligger ute til rundt 25k men ingen som kjøper til den prisen. 3090 er ikke populær på finn.

Den er ikke særlig populær nei. De mest populære kortene er uten tvil 3060 TI, 3070 og 3080.

3060 ti ser ut til å selges for nærmere 11k avhengig av modell.

3060 ligger ut til ca 8k (Kan ikke fatte og begripe hvem som ville betale så mye for det kortet)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
mERAZED skrev (1 minutt siden):

Sad. Digital impuls har begynt å selge mining rigger nå med 3060ti , isteden for å selge selve kortene. Skal ha 80k for en rigg med 4 kort.

Tenkte å nevne det, men lot være. Ser stort sett ut som alt av miningrigger ligger for 20k per 3070 eller 3060ti kort på finn.

Seriøst du kan betale 12k for 3070 på fknn og komme godt under de ptisene folk legger ut rigger for

Endret av Ephrus
Lenke til kommentar
Just now, Ephrus said:

Tenkte å nevne det, men lot være. Ser stort sett ut som alt av miningrigger ligger for 20k per 3070 eller 3060ti kort på finn

Gikk inn på siden dems. De skal ha 3,7 k for mining frame som har kostet dem 300  fra kina. Samt at de selger de jalla psu fra kina på 2000watt til 4,5k. Hvem kjøper dette????

Lenke til kommentar
mERAZED skrev (3 minutter siden):

Gikk inn på siden dems. De skal ha 3,7 k for mining frame som har kostet dem 300  fra kina. Samt at de selger de jalla psu fra kina på 2000watt til 4,5k. Hvem kjøper dette????

Rigger ligger ute på finn også. Ingen med en halv hjerne kjøper til den prisen. Et lite påslag er greit, men ikke 2x eller 10x som du viser til her

Endret av Ephrus
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...