Gå til innhold

NVIDIA RTX 30XX - Levering, forsinkelse, fortvilelse og forhåpninger


OddZen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
1 hour ago, Ephrus said:

Kunne ikke sagt det bedre meg selv. Pristilbud fra dem kan variere ganske mye også på samme produkt, avhengig av hvem på kundestøtte du møter.

Dette gjelder ferdigbygget PC. På en prikk samme komponenter er 1200kr billigere i dag enn for 10 dager siden. Jeg bestilte på nytt på Fredag som var, da var prisen midt i mellom.

Lenke til kommentar
10 minutes ago, RTXpensive said:

Mulig dette har blitt diskutert tidligere, men mottok i dag Msi sitt 3080 trio Plus i stedet for Trio Z som jeg bestilte, har Proshop lov til dette? Plus er da ikke like kraftig som Z.

Fikk du noen avslag på pris ? Forbrukerloven sier at en skal få lik vare eller bedre, aldri dårligere.  Så da kan det hende at forbrukerkjøpsloven tilsier at proshop har brutt loven her...

Sendte proshop noen forvarsel før de sendte deg kortet ?

Endret av idleman_2
Lenke til kommentar
rfm skrev (4 minutter siden):

Suprim X fra igaar eller tidligere?

igår, men usikker på hvilken ordre det gjeder for Elkjøp har sånne kryptiske ordrenr på sms som ikke stemmer overens med ordrenummer på min side, jeg har to ordre på disse her.

Edit, den som det står reservert på, fikk litt mer oppdatert på mail nå.

 

Endret fra 23.04 til 12.05?? Står bekreftet lagerdato 10.05 i ordrebekreftelsen, de har ikke peiling på hva de holder på med hos Elkjøp altså :lol:

Endret av Dragonlove
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Noen som har erfaring med NoN når det kommer til bestillinger hvor de legger ut nye kort etterpå som nevnt over? Har strix white oc fra 16/03, og synes å ha sett de har lagt ut nye siden det. Har de glemt min bestilling? Kommer jeg ikke først i køen for neste batch som kommer inn?

Lenke til kommentar
Firex skrev (Akkurat nå):

Noen som har erfaring med NoN når det kommer til bestillinger hvor de legger ut nye kort etterpå som nevnt over? Har strix white oc fra 16/03, og synes å ha sett de har lagt ut nye siden det. Har de glemt min bestilling? Kommer jeg ikke først i køen for neste batch som kommer inn?

Tror det er litt bingo.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...