Gå til innhold

NVIDIA RTX 30XX - Levering, forsinkelse, fortvilelse og forhåpninger


OddZen

Anbefalte innlegg

Pc Lynet skrev (17 minutter siden):

De som sitter på chat er underbetalte tenåringer. Du vinner aldri denne kampen. Verden er urettferdig, spesielt for de som ikke får tak i ett eneste skjermkort.

Sannsynligvis ikke, men som tidligere nevnt er det lov å prøve. Er ikke akkurat noe korstog jeg kjører mot Komplett, tar det som det kommer. Samtidig så mener jeg det er klart at de har en dårlig sak og at de bør holde seg til lovverket, det er jeg rimelig sikker på at jeg måtte gjort om det var en sak andre veien.

 

MariusJS skrev (7 minutter siden):

De var svært lite fornøyd med denne;

image.png.4fc5e097e9aa824e3415b72f9affc72c.png

Jeg har selv en ordre på 3 forskjellige skjermkort hos en annen nettbutikk, men har konkludert med at det er lite hensiktsmessig å gjøre det slik. Ender opp med å vente på at alle varene må på lager før de sender noe og det kan ta evigheter. Tør heller ikke ta kontakt med nettbutikken i tilfelle de sletter ordren. Enkeltordre er mye bedre.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
MariusJS skrev (2 minutter siden):

Time will show :)

Har du fått noe svar fra de? Hva skriver de? :)

Jeg fikk svar (postet tidligere i tråden) der de egentlig bare svarer med at de har satt en begrensning på ett skjermkort pr kunde og kommer med en løgn om at man får varsel om dette i handlekurven.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
26 minutes ago, KjellV said:

Har du fått noe svar fra de? Hva skriver de? :)

Jeg fikk svar (postet tidligere i tråden) der de egentlig bare svarer med at de har satt en begrensning på ett skjermkort pr kunde og kommer med en løgn om at man får varsel om dette i handlekurven.

Han ene sa det skulle gå fint, en annen mente den kom til å bli fjernet, har ikke hørt noe mer siden, er jo faen meg 4-5 dager svartid på mail der nå

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Når man bestiller litt for mye 😛 Løste det med å bruke kort istedenfor :) 

 

Hei,

Vi skriver till dig i forbindelse med at du har gjort en eller flere bestillinger hos NetOnNet

Denne e-posten får du ettersom Resurs Bank administrerer betalingsmetodene Delbetaling og Faktura hos _ NetOnNet ____.

 

Ettersom du tidligere har bestilt varer fra NetOnNet og ikke har påbegynt å betale disse enda kan vi for øyeblikket ikke godkjenne din siste bestilling.

NetOnNet Ved spørsmål er du velkommen å kontakte vår kundetjeneste per telefon 22 56 37 33. Våre åpningstider er mandag til fredag 08:15 – 17:00.

Du er naturligvis velkommen å handle hos NetOnNet med andre betalingsmetoder.

 

Vennligts ta kontakt med NetOnNet kundeservice dersom du vil gjøre en ny bestilling med hjelp av en annen betalingsmetode.

 

Med vennlig hilsen

Resurs Bank

Lenke til kommentar
Dragonlove skrev (1 time siden):

Når man bestiller litt for mye 😛 Løste det med å bruke kort istedenfor :) 

 

Hei,

Vi skriver till dig i forbindelse med at du har gjort en eller flere bestillinger hos NetOnNet

Denne e-posten får du ettersom Resurs Bank administrerer betalingsmetodene Delbetaling og Faktura hos _ NetOnNet ____.

 

Ettersom du tidligere har bestilt varer fra NetOnNet og ikke har påbegynt å betale disse enda kan vi for øyeblikket ikke godkjenne din siste bestilling.

NetOnNet Ved spørsmål er du velkommen å kontakte vår kundetjeneste per telefon 22 56 37 33. Våre åpningstider er mandag til fredag 08:15 – 17:00.

Du er naturligvis velkommen å handle hos NetOnNet med andre betalingsmetoder.

 

Vennligts ta kontakt med NetOnNet kundeservice dersom du vil gjøre en ny bestilling med hjelp av en annen betalingsmetode.

 

Med vennlig hilsen

Resurs Bank

De kansellerte 3 stk 3080 kort jeg hadde i bestilling. Var umulig å få betale med kort når jeg kontaktet Netonnet for å få tilbake ordrene. Så ikke bruk ressurs bank til mer enn ett skjermkort. 

Lenke til kommentar
On 2/9/2021 at 9:52 PM, Pc Lynet said:

Du får til prisen du betalte, men det kan ta tid. En kamerat som bestilte 3080 Strix ikke-OC 20.09 fikk først nå fra Komplett.

Javell hvordan har det seg at han fikk sitt strix 3080 ikke-OC før meg når jeg bestilte sekunder etter launch 17/09... hva faen komplett? Jeg har vært tolmodig som bare det, men når jeg leser ting som dette så koker det. 

 

Men for all del grattis til kompisen din, bare litt urettferdig😤

Lenke til kommentar
Regx skrev (3 minutter siden):

Javell hvordan har det seg at han fikk sitt strix 3080 ikke-OC før meg når jeg bestilte sekunder etter launch 17/09... hva faen komplett? Jeg har vært tolmodig som bare det, men når jeg leser ting som dette så koker det. 

 

Men for all del grattis til kompisen din, bare litt urettferdig😤

Hva står det på ordren din? Når er den sist oppdatert?

Lenke til kommentar
32 minutes ago, Pc Lynet said:

Hva står det på ordren din? Når er den sist oppdatert?

Står forventet på lager (usikker) 3. Mars.

Ordren ble sist oppdatert 02/02/2021 22:49

Får vell se..  forventer sterkt at det blir utsatt til usikker 4. April🙃

Endret av Regx
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...