Jump to content

BilliePeach

Medlemmer
  • Content Count

    111
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

47 :)

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Noen med tips til sider som jeg kan bruke på å overvåke produkter? Betaler gjerne for et godt produkt.
  2. De får snart et i retur fra meg som de sikkert selger som om den er ny.
  3. Har brukt RTX 3090 suprim en uke nå. Kortet ligger på 80c etter 20 min med 4K gaming. Rog Strix 3090 kortet jeg hadde lå rundt 65-68c i samme kabinett. Ingenting er endret. Er det såpass forskjell på kjøling?
  4. Jeg sendte mitt inn som RMA, de bare returnerer pengene og sier at produktet ikke kan repareres.
  5. Det er det jeg har spurt om flere ganger, får bare et standard svar tilbake. Var fornøyd med Komplett før dette her. De legger alt over på kunden. Det er en reklamasjonssak og de bare driter i alt.
  6. Komplett er latterlige. De krediterer meg for kort på RMA og ber meg ta kontakt med dem når kortet er på lager slik at de kan opprette et tilbud i handlevognen som tilsvarer gammel pris på 3090 Rog Strix OC white. For en gjeng. Forventer de at jeg skal komme gjennom 50 stk i chatkø før varen er utsolgt?
  7. Jeg har spesifisert i chat tidligere om at jeg skal krediteres for nytt produkt(24.500kr) eller at nytt kort sendes. Å kreditere meg for gammel pris og nekte å vente til nytt kort er på lager er for meg helt hodeløst. Jeg har snakket med dem på chat flere ganger hvor jeg har forsikret meg om at de har fått med seg at jeg vil vente til de får nytt kort på lager.
  8. Komplett sin kundeservice er helt søppel. 'Produktet ditt lot seg ikke reparere'.
  9. Komplett nekter å sende inn kortet mitt(3090 Rog white) til Asus for reparasjon og krediterer meg kjøpspris 22.500. Nytt kort i dag koster 24.500. Noen som kan komme med råd på hvordan jeg kan slippe å betale 2000kr ekstra for samme kort? Hvilke rettigheter har jeg her?
×
×
  • Create New...