Gå til innhold

NVIDIA RTX 30XX - Levering, forsinkelse, fortvilelse og forhåpninger


OddZen

Anbefalte innlegg

28 minutes ago, Simkin said:

Mitt 3090 FE holder seg både kjølig og stille, og av tester jeg har sett er 3090 FE blant de beste kjølemessig og støymessig. 3080 FE derimot er motsatt, blant de dårligste. Mitt kort bikker sjelden 60c og viftene hører jeg knapt.

Kan du fyre opp litt mining og sjekke minnetemp da? :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
6 minutes ago, Kryptodebunker said:

3080 vil koste 14000kr når den kommer på lager igjen 😂 Jeg solgte 3080 TUF OC for 12000kr i Oktober. 

_20210213_004956.thumb.JPG.30f569140187c12504a3b0fcfa0a6dc7.JPG

Det er jo vel og bra men hva har det med det å gjøre for de som venter på å få levert ett skjermkort og leveringstider, føler du du bidrar stort her?

Lenke til kommentar
Hexazar skrev (1 minutt siden):

Det er jo vel og bra men hva har det med det å gjøre for de som venter på å få levert ett skjermkort og leveringstider, føler du du bidrar stort her?

Tråden handler jo om hvordan man kan få tak i skjermkort. Den er ikke bare for dere som syter: "Jeg bestilte en 3080 TUF/Eagle 17.09. 2020 og jeg har enda ikke fått den 😂👍

Lenke til kommentar
5 minutes ago, Hexazar said:

Det er jo vel og bra men hva har det med det å gjøre for de som venter på å få levert ett skjermkort og leveringstider, føler du du bidrar stort her?

1; Kan folk drite i å quote bilder, hvor mange ganger må mods si ifra om dette???

2; Kansje les trådtittelen? "fortvilelse og forhåpninger"

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
1 minute ago, Kryptodebunker said:

Tråden handler jo om hvordan man kan få tak i skjermkort. Den er ikke bare for dere som syter: "Jeg bestilte en 3080 TUF/Eagle 17.09. 2020 og jeg har enda ikke fått den 😂👍

Jeg har fått tak i mange skjermkort det jeg spør om er hvordan din post kan bidra til tema i denne tråden

Lenke til kommentar
OddZen skrev (På 25.9.2020 den 20.05):

Hei. 

NVIDIA GeForce RTX 30xx tråden tråden ble oversvømt av screenshots av leveringsstatuser, rykter om levering, frustrasjon og forhåpning.

På tide å få en egen tråd hvor vi som venter, og andre interesserte kan diskutere alt som har med bestilling og leveringsstatus på RTX 30xx kortene fra NVIDIA. 

SPØRREUNDERSØKELSE:

EDIT:

 

Les første post 😂👍

Endret av Kryptodebunker
Lenke til kommentar
idleman_2 skrev (Akkurat nå):

Og jeg må prøve å få tak i et eller annet skjermkort som er bedre enn 1660.. da databutikken som skulle bygge pc til gutten i huset her ikke har klart å få tak i 3080 ventus ...   fått tilbud om å fa pc uten skjermkortet og få skjermkort ettersendt.. ventet siden desember...

 

Kryptodebunker skrev (28 minutter siden):

Netonnet sender ofte ut en uke før estimert tid. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...