Gå til innhold

NVIDIA RTX 30XX - Levering, forsinkelse, fortvilelse og forhåpninger

OddZen

Anbefalte innlegg

Skrevet
sotargubb skrev (56 minutter siden):

Er dette til å stole på?

Tviler på det. Det har kommet så mye feil info fra Elkjip sin kundeservise. Ikke ta noe for gitt for det dukker opp i Posten.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
40 minutes ago, Pc Lynet said:

Tviler på det. Det har kommet så mye feil info fra Elkjip sin kundeservise. Ikke ta noe for gitt for det dukker opp i Posten.

Har en postens sporings app på telefonen så får en alltid varsel når nye pakkesporinger blir lagt inn... trenger ikke å gjøre noe for å få den inn

• Liker 1
Skrevet
idleman_2 skrev (12 minutter siden):

Har en postens sporings app på telefonen så får en alltid varsel når nye pakkesporinger blir lagt inn... trenger ikke å gjøre noe for å få den inn

Burde kanskje laste ned den da 

Skrevet

Dere som følger mye med her - og dere som har bestilt i det siste - har dere noen formening om hvor jeg får kort fortest hvis jeg bestiller nå..? 3070/3080?

Synsing mottas med takk :)

Skrevet
2 minutes ago, tj96 said:

Dere som følger mye med her - og dere som har bestilt i det siste - har dere noen formening om hvor jeg får kort fortest hvis jeg bestiller nå..? 3070/3080?

Synsing mottas med takk :)

Finn.no :)

Skrevet
7 minutes ago, Nizzen said:

Finn.no :)

Joda, den er grei nok, men i håp om å få en grei pris vil jeg heller vurdere å vente..! Tenkte på butikk 😊

Skrevet
3 minutes ago, tj96 said:

Joda, den er grei nok, men i håp om å få en grei pris vil jeg heller vurdere å vente..! Tenkte på butikk 😊

3070 er på lager i blant, bare å stalke tråden her, det

Skrevet
2 minutes ago, MariusJS said:

3070 er på lager i blant, bare å stalke tråden her, det

Hvilke 3070 pleier å komme inn om dagen da? Har ikke tid til å sitte her hele dagen, derfor jeg tenker å bare bestille ett nå..!

Skrevet
3 minutes ago, tj96 said:

Hvilke 3070 pleier å komme inn om dagen da? Har ikke tid til å sitte her hele dagen, derfor jeg tenker å bare bestille ett nå..!

proshop har en liste over kommende kort

Skrevet
Just now, idleman_2 said:

proshop har en liste over kommende kort

Har ikke de en million utestående kort også da..? Hva skjer hvis jeg bestiller nå, havner jeg ikke bakerst i køa?

Skrevet
tj96 skrev (1 minutt siden):

Har ikke de en million utestående kort også da..? Hva skjer hvis jeg bestiller nå, havner jeg ikke bakerst i køa?

Det går vel noen minutter så er du vel ca midterst i køen 😛 

Skrevet

Tuf 3080 OC igjen utsatt rett før levering, de 2 siste utsettelsene riktignok med bare en uke. Ser at folk som har bestilt på samme tidspunkt som meg i andre butikker har fått levert.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...