Gå til innhold

NVIDIA RTX 30XX - Levering, forsinkelse, fortvilelse og forhåpninger


OddZen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
sotargubb skrev (3 minutter siden):

Hva var prisen for det kortet ved launch?

Ser på prisjakt at det lå på 6690,- andre halvdel av oktober, men stort sett 7390.

Fikk frem siden hos Elkjøp nå med 5+ men fikk feilmelding på siden da jeg prøvde å legge det til i handlekurven.

Endret av KjellV
Lenke til kommentar
KjellV skrev (5 minutter siden):

Ser på prisjakt at det lå på 6690,- andre halvdel av oktober, men stort sett 7390.

Fikk frem siden hos Elkjøp nå med 5+ men fikk feilmelding på siden da jeg prøvde å legge det til i handlekurven.

Det er ikke så ille 1000+ går greit for min del.

Det samme problemet hadde jeg også når jeg bestilte men plutselig fungerte det og da hadde jeg plutselig 3 ordrebekreftelser på mail. De hadde bare registrert 1 bekreftelse i sine systemer så er noe som ikke er helt 100%

Lenke til kommentar
KjellV skrev (1 time siden):

Hvordan bedømmer du Gainward/Palit? Noen Gainward 3070 Phoenix GS på vei inn her nå. Hører diverse om støynivå på kjøler.

Jeg har en Palit 3070 Jetstream OC. Kortet er helt OK når det gjelder støy, dvs. den merkes under spilling men ikke plagsom. Ved lite last merker jeg den ikke. Men hvis du har en PC i et relativt stille rom og vil fortsette å ha det slik, så anbefaler jeg ikke dette kortet. Sitter du med headset når du spiller gjør kortet jobben.

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...