Gå til innhold

NVIDIA RTX 30XX - Levering, forsinkelse, fortvilelse og forhåpninger


OddZen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
MariusJS skrev (2 minutter siden):

Porterbuddy leverer vel bare på fredag og søndag, ikke lørdag?

Stemmer. Han kan få levering enten fredag om varen er på lager før kl 12 eller søndag om varen er på lager før kl 12 søndag. Bor du på det sentrale Østlandet kommer pakken på døren samme kveld som sendt.

Endret av Pc Lynet
Lenke til kommentar
2 minutes ago, Kryptodebunker said:

Ja som PC Lynet skriver. Jeg er veldig fornøyd med Porterbuddy. Kun 29kr og blir levert på døren samme kveld. En million ganger bedre enn Posten/Postnord. 

Jepp, jeg bare stusset over at han ville få til gaming i helgen, blir ikke mye helgegaming om de kommer å leverer søndag kveld :tease:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
AndersT2 skrev (3 timer siden):

Kanskje det er forskjell hvis du har betalt med kort?

Jeg har en bestilling med flere deler i som er på faktura, og der kan jeg kansellere forskjellige ting hvis jeg vil.

 

MariusJS skrev (1 time siden):

Ja, når man betaler med kort så må man kontakte KS for å få ordrelinjer kansellert, og man får heller ikke dellevering

Jeg har bestilt enkeltdeler til ny PC hos Komplett og har betalt med kredittkort. Har ikke gjort det, men ser ikke ut som det er noen hindringer for å kansellere ordrelinjer. Knappen er der og tar meg videre til ordreoversikt og avhuking av hvilke linjer jeg vil kansellere.

Litt OT, men ikke så lett for Komplett å få tak i 5600X tydeligvis. Siste oppdatering på ordren min, gikk fra forventet 3. februar til:
bilde.png.b7b7853dfc38dbea48f75110d0018218.png

 

Noen her som kjøpte Asus 060 Ti Dual OC hos Dustin og har fått noen oppdatering? Fortsatt stille på den fronten her. Må vel gå bra siden de hadde på lager i går, men føler meg ikke trygg etter opplevelsen med 3080 Suprim X.

bilde.png.ade2c6550c417c874ea910f9167c591e.png

Endret av KjellV
Lenke til kommentar
KjellV skrev (12 minutter siden):

Noen her som kjøpte Asus 060 Ti Dual OC hos Dustin og har fått noen oppdatering? Fortsatt stille på den fronten her. Må vel gå bra siden de hadde på lager i går, men føler meg ikke trygg etter opplevelsen med 3080 Suprim X.

Samme her. Dustin fikk ikke-OC versjonen på lager i går og den var for salg i noen sekunder.

Lenke til kommentar
43 minutes ago, KjellV said:

Noen her som kjøpte Asus 060 Ti Dual OC hos Dustin og har fått noen oppdatering? Fortsatt stille på den fronten her. Må vel gå bra siden de hadde på lager i går, men føler meg ikke trygg etter opplevelsen med 3080 Suprim X.

bilde.png.ade2c6550c417c874ea910f9167c591e.png

Når bestilte du? Fikk et dual oc levert forrige uke som var bestilt 21.01.

Lenke til kommentar
KjellV skrev (56 minutter siden):

 

Litt OT, men ikke så lett for Komplett å få tak i 5600X tydeligvis. Siste oppdatering på ordren min, gikk fra forventet 3. februar til:
bilde.png.b7b7853dfc38dbea48f75110d0018218.png

 

 

Det er kun en krøll i systemet til Komplett, mulig den da er kommet på lager. Jeg fikk plutselig det samme på en vare som hadde ligger 1,5 måneder å ventet på ordren av en annen komponent. Spurte da kundeservice hva som skjedde, og etter litt leting i systemene så fikk de rettet feilen.

Lenke til kommentar
QUiPS skrev (33 minutter siden):

Når bestilte du? Fikk et dual oc levert forrige uke som var bestilt 21.01.

Fra Dustin!? Jeg bestilte samme dato. Det hadde forventet dato 28.01. men ble dyttet til 01.02. og står fortsatt der.

AndersT2 skrev (19 minutter siden):

Det er kun en krøll i systemet til Komplett, mulig den da er kommet på lager. Jeg fikk plutselig det samme på en vare som hadde ligger 1,5 måneder å ventet på ordren av en annen komponent. Spurte da kundeservice hva som skjedde, og etter litt leting i systemene så fikk de rettet feilen.

Pent. Har dessverre et 3060 Ti Gaming X Trio på samme ordre så har visst satt meg selv i en litt kinkig situasjon der. En ting mindre å vente på om den er inne nå, bra det iallfall.

Lenke til kommentar
2 minutes ago, KjellV said:

Fra Dustin!? Jeg bestilte samme dato. Det hadde forventet dato 28.01. men ble dyttet til 01.02. og står fortsatt der.

Pent. Har dessverre et 3060 Ti Gaming X Trio på samme ordre så har visst satt meg selv i en litt kinkig situasjon der. En ting mindre å vente på om den er inne nå, bra det iallfall.

Ja, sto på lager når jeg la inn bestillingen, fikk ordrebekreftelse kl 14:30 og den ble sendt dagen etter, nårtid kl la du inn bestilling. Mistenker at Dustin ikke har helt kontroll på ordrene sine.

Lenke til kommentar
QUiPS skrev (13 minutter siden):

Ja, sto på lager når jeg la inn bestillingen, fikk ordrebekreftelse kl 14:30 og den ble sendt dagen etter, nårtid kl la du inn bestilling. Mistenker at Dustin ikke har helt kontroll på ordrene sine.

Betalingsbekreftelse 09:43 og takk for din ordre-epost 09:51 21.01.21. Nå ble jeg passe sur når du har bestilt 5 timer senere og fått levert, om jeg tolker deg rett.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...