Gå til innhold

NVIDIA RTX 30XX - Levering, forsinkelse, fortvilelse og forhåpninger


OddZen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
3 minutes ago, KjellV said:

Betalingsbekreftelse 09:43 og takk for din ordre-epost 09:51 21.01.21. Nå ble jeg passe sur når du har bestilt 5 timer senere og fått levert, om jeg tolker deg rett.

image.thumb.png.7cadd3a85268f61e68e32b5d82618e67.pngJa, ble sendt dagen etter. Se klokkeslett øverst i ordrebekreftelsen.

Lenke til kommentar
muuha skrev (10 minutter siden):

noen som kjøpte ASUS DUAL RTX 3070 OC 8GB hos power i går og har fått noe mere status enn "Din ordre er mottatt" ?

Fikk SMS i sted, "din vare er lagt inn som bestilling, vi har i dag ikke noe bekreftet dato på når denne vil komme på lager. Beklager ulempene dette skulle medføre"

 

Blir nok bare å kansellere for meg. Jeg var usikker om jeg har råd til å beholde 3080 som er på vei, men nå gidder jeg ikke styre noe mer med det, jeg får bare være blakk en stund :)

Lenke til kommentar

Ringte Elkjøp for å etterlyse mitt 3080 TUF "non-oc" i dag (for sikkert 20. gang siden bestilling i oktober).

De vet enda ingenting om levering på disse kortene. De aner rett og slett ingenting. 

Spurte om det var mulig å få et annet tilsvarende kort (alså et annet RTX 3080). Fikk i svar at de ikke hadde dato på noen andre 3080, bortsett fra "Geforce" og EVGA 3080 som står som 8. april.

 

Fikk selvfølgelig tilbud om avbestilling og pengene tilbake. Men et 3080 Tuf til 8000kr avbestiller man ikke 😛 

Endret av JFM
  • Liker 1
Lenke til kommentar
QUiPS skrev (4 timer siden):

image.thumb.png.7cadd3a85268f61e68e32b5d82618e67.pngJa, ble sendt dagen etter. Se klokkeslett øverst i ordrebekreftelsen.

 

KjellV skrev (4 timer siden):

LOL

🤮

Om jeg husker riktig var det ikke på lager da jeg bestilte, hadde bekreftet dato 28.01.21.

Jeg bestilte også 21.01 Kl 10:40 og har ikke fått noe enda. Dustin er lotto med andre ord.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...