Gå til innhold

NVIDIA RTX 30XX - Levering, forsinkelse, fortvilelse og forhåpninger

OddZen

Anbefalte innlegg

Skrevet
KjellV skrev (3 timer siden):

athletics

Som betaler i krypto og alltid skal reforhandle/vente på bedre kurs?

Fått bud derfra ja, men ikke gjennomført noe handel. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har solgt et par kort til han, fikk pengen i krypto før jeg sendte kortene. Og ja, har reforhandler og går frem og tilbake. Send meg PM hvis du har spørsmål.

Skrevet
bobdillern skrev (39 minutter siden):

Har solgt et par kort til han, fikk pengen i krypto før jeg sendte kortene. Og ja, har reforhandler og går frem og tilbake. Send meg PM hvis du har spørsmål.

PM sendt!

Skrevet
bobdillern skrev (41 minutter siden):

Han her Ble medlem for 5 timer siden, just saying. 

• Liker 1
Skrevet
Dragonlove skrev (1 minutt siden):

Han her Ble medlem for 5 timer siden, just saying. 

10 minutter etter mitt opprinnelige innlegg. Så ja, litt sunt bondevett må utvises :)

Skrevet

ser netonnet har fått ny ordrestatus "pakkes" Hva betyr det? Venter på et kort siden november og så nå at den har status som "pakkes"

Skrevet
bmwm skrev (6 minutter siden):

ser netonnet har fått ny ordrestatus "pakkes" Hva betyr det? Venter på et kort siden november og så nå at den har status som "pakkes"

Gjøres vel klar for å sendes da.

Skrevet
BadCat skrev (På 16.5.2021 den 11.07):

Optimalt hadde ikke folk kjøpt begrensede kort, så hadde NVIDIA fått klø seg i skjegget, men folk er som høner. De tror at alt er mat.

Det kan jo hende folk kjøper kort for å spille en runde også😆

Skrevet
2 minutes ago, lucky666 said:

Det kan jo hende folk kjøper kort for å spille en runde også😆

Derfor skal de kaste prinsipper på havet? Det er alltids noen som ikke står for noe og som er villig til å la seg kjøpe.

Skrevet (endret)
BadCat skrev (3 minutter siden):

Derfor skal de kaste prinsipper på havet? Det er alltids noen som ikke står for noe og som er villig til å la seg kjøpe.

Njaa, de som ikke miner bryr seg da lite om kortet er begrenset for det? Kanskje deres prinsipp er nettopp å ikke mine..

Endret av lucky666
Skrevet

Wtf,  driver Non å sletter ordrer? har 2 ordrer fra 08.04 på RTX 3080 ROG STRIX GAMING OC WHITE De finner jeg ikke lenger på min side, noen andre som bestillte da som mangler ordrer? Spørs om ikke det må kjøres en Elkjøp Gigabyte sak her også.

Skrevet
2 minutes ago, Dragonlove said:

Wtf,  driver Non å sletter ordrer? har 2 ordrer fra 08.04 på RTX 3080 ROG STRIX GAMING OC WHITE De finner jeg ikke lenger på min side, noen andre som bestillte da som mangler ordrer? Spørs om ikke det må kjøres en Elkjøp Gigabyte sak her også.

Jeg har bare en, men den ligger der fortsatt

Skrevet (endret)
MariusJS skrev (3 minutter siden):

Jeg har bare en, men den ligger der fortsatt

Ser den fra 16.03 ligger der fortsatt, tenker uansett at de kan ikke bare kansellere uten i det minste å gi beskjed om det.

Endret av Dragonlove
Skrevet

Jeg har fortsatt to ordrer hos Netonnet fra 16.02. på 3070 Rog Strix som ikke er kansellert (og ikke levert.) Noen som har fått levert disse? Stod "forventet dato: ikke bestemt" i ordrebekreftelsen så mulig jeg var litt sent ute den gang og havnet bak i køen, men begynner nå å bli en stund siden nå. Ordrenr ender med 168.

Skrevet

Har ordrer på NoN siden desember som fortsatt er "Mottatt".

Du må nesten høre med dem. Ser at "ASUS GeForce RTX 3080 ROG Strix Gaming OC 10GB" fortsatt har en produkt side hos dem. Ordrer skal ikke bare slettes, uten ditt samtykke.

Skrevet
KjellV skrev (1 time siden):

Jeg har fortsatt to ordrer hos Netonnet fra 16.02. på 3070 Rog Strix som ikke er kansellert (og ikke levert.) Noen som har fått levert disse? Stod "forventet dato: ikke bestemt" i ordrebekreftelsen så mulig jeg var litt sent ute den gang og havnet bak i køen, men begynner nå å bli en stund siden nå. Ordrenr ender med 168.

En kompis av meg fikk levert en strix for et par uker siden. Han bestilte i april

Skrevet
7 hours ago, KjellV said:

Siden mange her sikkert har solgt en del skjermkort på finn: Jeg har vært ute for en uheldig sak der angående oppgjør ved salg av et skjermkort. Er med en bruker som skryter av at han har kjøpt så mange skjermkort i nyere tid, for noen uker siden skrev han at han hadde kjøpt 35 skjermkort den foregåande uken. Brukernavnet begynner med athletics.... Om noen her inne har hatt kontakt med ham er det fint om dere sender meg en PM. Ikke store greier, har bare et par enkle spørsmål. Ville hjulpet meg veldig.

Edit: Kommer ikke til å nevne at jeg har har kontakt med noen eller referere til det vi har snakket om, så dere risikerer ikke å ende opp i noen kjip situasjon. 100% anonymt opp mot kjøperen av skjermkortet mitt.

Takk for advarselen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...