Gå til innhold

NVIDIA RTX 30XX - Levering, forsinkelse, fortvilelse og forhåpninger


OddZen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

God morgen!
Har stalked tråden en stund.. 
Mitt 3080 fra netonnet, kommer vel aldri (asus strix non oc /desember), så hoppet på et msi 6900xt i går siden det var på lager.

 

Men nå er det restbestilt :D

Djeez. Ikke nok med at det sikkert ikke er noe "godt" kjøp, så ble jeg eid alikevel. 
Hadde vært fint om noen kom opp med noen chips snart.
 

Lenke til kommentar
Magicz skrev (7 minutter siden):

God morgen!
Har stalked tråden en stund.. 
Mitt 3080 fra netonnet, kommer vel aldri (asus strix non oc /desember), så hoppet på et msi 6900xt i går siden det var på lager.

 

Men nå er det restbestilt :D

Djeez. Ikke nok med at det sikkert ikke er noe "godt" kjøp, så ble jeg eid alikevel. 
Hadde vært fint om noen kom opp med noen chips snart.
 

Butikken har i massevis, både Kims og Maarud 😂

Lenke til kommentar
PaladinNO skrev (1 time siden):

Sikkert gammelt nytt, men som om ikke scalpere og minere var ille nok, så er også produsentene selv med på å gjøre det verre - eller fra sitt eget synspunkt; de vil ha sin del av kaka:

 

At bransjen er kynisk er ikke noe nytt nei. Tenker det blir høye priser på 3070Ti og 3080Ti her til lands, gamerne må sikkert spare i ett halvt år for å få råd.

Endret av Dragonlove
Lenke til kommentar
Dragonlove skrev (11 minutter siden):

At bransjen er kynisk er ikke noe nytt nei. Tenker det blir høye priser på 3070Ti og 3080Ti her til lands, gamerne må sikkert spare i ett halvt år for å få råd.

Jeg vil si med temmelig stor sikkerhet at gamere vil definitivt ha råd når kortene endelig vil være tilgjengelige for kjøp.

Lenke til kommentar
Dragonlove skrev (6 minutter siden):

Nåja, det er forskjell på råd å betale med kredittkort, det er vel masse gamere som er fattige studenter.

Jeg tenkte mer i retning av sparing. Noen kroner her, noen kroner der...når kortene så går an å kjøpe i 2022 så har man masse penger på konto.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...