Gå til innhold

NVIDIA RTX 30XX - Levering, forsinkelse, fortvilelse og forhåpninger


OddZen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
5 minutes ago, snp said:

@Nizzen har drukket væske fra vannkjølingen igjen.

Mitt innlegg var like dumt som å reposte digitalimpuls sine latterlige scalperpriser skjermkort for 6. gang....

Det står posting av tilgjengelige skjermkort, og det jeg postet var tilgjengelig på finn.no. Billigere enn digitalimpuls tilogmed ;)

 

Endret av Nizzen
  • Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Nizzen skrev (3 minutter siden):

Mitt innlegg var like dumt som å reposte digitalimpuls sine latterlige scalperpriser skjermkort for 6. gang....

Det står posting av tilgjengelige skjermkort, og det jeg postet var tilgjengelig på finn.no. Billigere enn digitalimpuls tilogmed ;)

 

Skjønner poenget ditt, men håper likevel du ikke poster alle kortene som ligger på Finn :rofl:

Lenke til kommentar
Gyrofalc0n skrev (2 minutter siden):

Noen som vet forskjellen mellom Turbo og OC/Non-OC? Har sett dette "Turbo" taggen på 3080 også, men fant inne særlig mye om dette.

Turbo er vel de kortene med en vifte som blåser luften ut bak, mens OC er overklokket fra fabrikk og Non Oc er ikke overklokket fra fabrikk, men alle kort kan klokkes uanhengig om de har fabrikk klokk eller ei.

Lenke til kommentar
Dragonlove skrev (11 minutter siden):

Turbo er vel de kortene med en vifte som blåser luften ut bak, mens OC er overklokket fra fabrikk og Non Oc er ikke overklokket fra fabrikk, men alle kort kan klokkes uanhengig om de har fabrikk klokk eller ei.

Jo, OC og Non-OC har jeg kål på, men denne Turbo greia, var ikke lett å plassere. Så du antar at de har det gamle Titan vifte oppsettet, der de suger luft inn i tett skjermkort-skall, så blir det blåst ut bak der det er HDMI/DP porter?

Med andre ord; Ikke noe "Turbo" GPU dette.

Lenke til kommentar

En liten indikasjon på at Dustin kanskje har fått et parti fra EVGA er at lagerstatusen på EVGA GeForce RTX 3090 FTW3 ULTRA 24GB nettopp endret seg fra 1 til 3 og tilbake til 1 igjen. Er usikker på om varer registreres fortløpende på lager eller om det var en glitch.

Der ble kortet for øvrig utsolgt. Ikke så verst pris for et ok kort. I min bok er det femtevalget i dagens marked (1. Kingpin, 2. HOF, 3, Strix, 4. Suprim, 5. FTW3).

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...