Gå til innhold

Champions League-tråden 20/21


Snikpellik

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+3165
blured skrev (12 timer siden):

Rudiger hadde passet bra inn på AM. Men ganske imponerende av dommer å se den albuen der direkte.

Han hadde akkurat gitt tilsnakk i den retningen før corneren ble tatt, så han følgte nok ekstra godt med.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Mannen1 skrev (På 11.3.2021 den 16.41):

Er det slik at f.eks liverpool tar CL plassen fra feks everton om lfc havner utenfor og everton blir nr 4. Oppfordrer til full boikott. 

England har vanligvis 4 plasser i CL, samt at vinner av CL og vinner av EL automatisk har en plass. Dersom England har både vinneren av CL og vinneren av EL, og begge de to lagene havnet utenfor topp 4, så vil 4 plassen ikke få CL plass da det som sagt er satt en maksgrense for 5 CL plasser for et land. Dette er ihvertfall slik jeg har forstått reglene. Dette er vel teoretisk mulig (Liverpool vinner CL og Arsenal vinner EL for eksempel), men såvidt jeg vet har det aldri skjedd.

Ref: https://www.premierleague.com/european-qualification-explained#:~:text=Should a Premier League club win the UEFA Europa League,for UEFA Champions League qualification.

Lenke til kommentar
KANE2009 skrev (6 timer siden):

England har vanligvis 4 plasser i CL, samt at vinner av CL og vinner av EL automatisk har en plass. Dersom England har både vinneren av CL og vinneren av EL, og begge de to lagene havnet utenfor topp 4, så vil 4 plassen ikke få CL plass da det som sagt er satt en maksgrense for 5 CL plasser for et land. Dette er ihvertfall slik jeg har forstått reglene. Dette er vel teoretisk mulig (Liverpool vinner CL og Arsenal vinner EL for eksempel), men såvidt jeg vet har det aldri skjedd.

Ref: https://www.premierleague.com/european-qualification-explained#:~:text=Should a Premier League club win the UEFA Europa League,for UEFA Champions League qualification.

Var ikke det jeg spurte om. Men de nye reglene at lfc kan ta plassen kun basert på gamle meritter 

Lenke til kommentar

Sjokkmelding til 500.000 TV-abonnenter: – Samarbeidet med Telia er avsluttet
https://www.ao.no/okonomi/sjokkmelding-til-500-000-tv-abonnenter-samarbeidet-med-telia-er-avsluttet/s/12-95-3424105364

Sitat

Telias kunder har mistet Champions League-kamper, Paradise Hotel, Bundesliga og Luksusfellen permanent, ifølge TV 3- og Viaplay-topp.

I tre uker, siden 1. mars, har nær en halv million Telia-kunder måttet greie seg uten TV-kanaler som TV3, V4, TV6, Explorer og alle V-kanalene fra Viasat.

Telia-kundene kan heller ikke bruke strømmetjenestene Viaplay og Filmfavoritter. Dermed ryker også Champions League- og Bundesliga-kamper, og muligheten til å se Norges beste fotballspiller, Erling Braut Haaland i aksjon. Også andre populære program, som Camp Culinaris, Paradise Hotel, I lomma på Silje og Luksusfellen, forsvinner.

Nettavisen har søkt å få partene til å forklare status i konflikten. Ifølge Nents kommersielle direktør Kim Poder er ikke dette lenger en konflikt, fordi kanalene deres ikke vil vende tilbake til Telias flater:

- Samarbeidet vi har hatt med Telia gjennom flere år nå blitt avsluttet i og med at partene etter langvarige forhandlinger ikke oppnådde enighet i februar, sier Poder.

Han oppfordrer berørte kunder til å få tilgang til Nents innhold gjennom å tegne et abonnement på Viaplay eller bytte til en av de andre partnernee i TV-distribusjonsmarkedet.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...