Gå til innhold

Champions League-tråden 20/21


Snikpellik

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Må si jeg virkelig ønsker at Bayern skal vinne dette. 

Men samtidig, er nysgjerrig på hvordan City evnt. ville klart seg mot dette PSG laget. Er vilt hvor farlige de er bare de får litt rom.

Edit: Ouf, fy faen så pent det der hadde vært av Neymar om den gikk inn.

Endret av blured
Lenke til kommentar

For en kamp da. En av de beste jeg har sett på lenge kvalitetsmessig. At det endte bare med én scoring er smått utrolig. PSG skal sies å ha vært veldig nære både en og to mål i kveld, selv om Bayern nok var det beste laget over to kamper. Er ganske overbevist om at de ville gått videre med Lewandowski tilgjengelig. Mange av sjansene og halvsjansene både i den første og andre kampen er så typiske for han å være på.

Kjedelig at PSG gikk videre. Verst tenkelige er PSG, Chelsea, Liverpool og City i semien, de fire klubbene jeg kanskje liker minst i Europa. Det kan fortsatt skje. Krysser fingrene for at Haaland finner på noe spesielt mot City i morgen!

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Ja enig Snik, vanvittig høyt nivå på denne kampen. Klarte nesten å glemme hvor mye jeg mislikte PSG, så bra var det.

– Av individuelle prestasjoner i toppfotballen må det være noen sesonger siden vi har sett noe så vilt som dette, sier tidligere landslagskaptein Brede Hangeland i TV 2s studio om PSG-parets fantasifotball.

 

Lenke til kommentar
Danielzu skrev (38 minutter siden):

Okey. Liten sjanse det skjer denne sesongen da. 😃

Liverpool er en ordentlig fotballklubb med ekte sjel i motsetning til de andre jeg nevnte, men for meg så stopper det der :p

Er ikke umulig å snu mot Real Madrid, men blir vanskelig. Med bortemålet sist holder det å vinne 2-0. De har maaange gode spillere ute nå og var nettopp i en knallhard El Clasico. Ramos, Varane, Carvajal, Hazard, Vazquez. To svekka lag.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...