Gå til innhold

Den morsomme tråden - vitser, morsomme hsitorier og mye mer!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Leste denne i dag og sperret opp øynene. Hvilken versjon av "Bukkene bruse" er det de har prøvd å gjenskape 🤔

 

Politiet melder torsdag at de rykket ut etter melding om at tre nakne kvinner var «bundet fast ved et kjøretøy» på Karmøy.

De kom raskt til stedet, men det viste seg å være lite dramatikk: Det hele skal ha vært et kunstprosjekt basert på eventyret «Bukkene Bruse».

– Bukkene og trollet ble formant til å varsle om slike prosjekt i forkant, da nakenhet og slike scener kan misforstås, sier politiet.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 2 måneder senere...

En prippen hunn-sebra var på sirkus turné og denne gang var det Norges tur. Sebraen var svært godt vant med luksus rundt omkring i verden siden hun var hovedattraksjonen til sirkuset. Skuffelsen var derfor enorm når hun oppdaget at forestillingen og teltet ble plassert på ei lita bygd, kjedelige åkrer så langt øynene rakk.

Når kvelden kom lurte sebraen på hvor hun skulle innlosjeres for natten. Eieren av gården peker da på en liten og pill råtten låve. Sebraen får nærmest sjokk og beklager seg til eieren, men eieren sier det ikke finnes noe alternativ for henne dessverre.

Slukøret går hun inn i den forfalne låven for å legge seg for kvelden. Da oppdager hun plutselig en hest. En real manne-gamp, halv-møkkete og med uflidd manke. Hesten bare glor dumt på sebraen og hun besvarer med et arrogant sebra uttrykk i ansiktet.

Etter lang stillhet bryter til slutt sebraen stillheten på utpust,.. "Javel, hva bedriver nå de med da, på denne loslitte eiendommen?"

Hesten svarer; "se tel å få av deg pysjamasen så ska je vise deg.!! "

Endret av Sovna
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Sovna skrev (1 time siden):

😂.. Mener det var du som fortalte en, i min smak, hysterisk morsom vits om en papegøye som kostet kun 50 kroner. Og deretter gikk historien videre.

Jeg husker den ikke. Tror du postet den på KG. Gidder du?

Tusen takk for oppmuntring.  Vitser dukker opp over alt og jeg husker ikke alltid hvor jeg finner hva. Men jeg er fæl til å lese vitsegrupper på fb, og der er denne et sted 😂

….. 

 

En dame skal kjøpe en papegøye i dyrebutikken. De har tre stykker. Den ene koster 500, den andre 1000 og den siste koster 50 kroner. ”Hvorfor er den siste så billig?”, spør hun. ”Fordi den pleide å bo på et bordell”, sier ekspeditøren. Damen betaler de 50 kronene.
Når hun kommer hjem, sier papegøyen: ”Hva faen, et nytt bordell!”. Damen bare ler. Når døtrene hennes kommer hjem, sier papegøyen: ”Hva faen, to nye horer!”. Døtrene ler også.
Når faren kommer hjem, sier papegøyen: ”Hva faen, Kjell! Deg har jeg ikke sett på flere uker!”
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...