Gå til innhold

Den morsomme tråden - vitser, morsomme hsitorier og mye mer!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette er ikke morsomt. Dette er kjedelig.

 

Jeg begynner da. Jeg legger ut en vits:

 

To bananer var ute og gikk. Så løp den grønne bananen og gjemte se bak et tre. Like etter kom også den gule bananen. I det den gule bananen passerte treet skremte den grønne bananen den gule. Da sa den gule bananen:
– Å, du er så umoden.

 

Håper du likte vitsen, og at du legger ut en bedre. For den der var ganske tørr.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
  • 5 måneder senere...

Ein kar fra Hemnesberget som va kjent førr å prat me seg sjøl sku fiks et gjærde på ein søndag. D va vanle at befolkninga der for på søndagsgudstjeneste og han sku prøv å va litt diskre. Han sku slå ne pålen tæl gjærde mæn bomma og traff strængen, fækk slægga i retur å slo seg sjøl i svime. Når han bjynt å kom tæl seg sjøl låg han å såg rætt opp i himmeln, sola bjynt å kom fram og han hørt kjerkeklokken i d fjærne. Då hør kjerkegjængeran han rop: "Ha du sett så inni hælvet! Eg trur faen steike meg eg slo meg ihjæl!!"

  • Liker 2
Lenke til kommentar
  • 8 måneder senere...
  • 2 måneder senere...
  • 2 uker senere...

Det var to damer som var på byen. Etter ei stund så gjekk dei begge ut for å ta seg ein røyk. Mens deis stod der og røykte så begynte det å regne. Så tok den eine av damene fram ein kondom og reiv av tuppen på kondomen. Så tredde ho den inn på sigaretten.

Den andre dame spurde kvifor ho gjorde det der. Jo fordi då blir ikkje røyken min våt. Dette tenkte denne dama at det skulle ho også gjere. Så neste dag så gjekk ho innom apoteket. Ho gjekk bort til kassen og sa at ho ville ha kondomer. Ho bak kasse spurde kva størrelse ho ville ha.

Størrelsen er eg ikkje heilt sikker på, berre den passer til ein kamel.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
  • 2 måneder senere...
  • 6 måneder senere...
  • 2 uker senere...

En mann våkner en morgen av et vanvittig bråk på taket. Der sitter en gorilla og morer seg med å knuse takstein.

Mannen prøver å google gorillafjerning, og får treff på et firma som faktisk har spesialisert seg på dette. Han ringer og gorillafjerneren kommer etter en halv time. Mannen ser på utstyret til gorillafjerneren og ser at han har tatt med seg et balltre, et bur, ei hagle, en stige og en mannevond rottweiler. Han spør hvordan han skal fjerne gorillaen med dette utstyret. Joda, sier gorillafjerneren, det er såre enkelt. Jeg bruker stigen til å klatre opp på taket, og deretter slår jeg ned gorillaen med balltreet. Når gorillaen faller ned, biter rottweileren gorillaen i ballene slik at han blir paralysert. Deretter er det en smal sak å legge gorillaen i buret.

- men hva med hagla?

- den tar du. Hvis jeg detter ned fra taket må du skyte bikkja.

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Kjører på med en historie fra en tid tilbake.

 

Når jeg gikk i 10 klasse så hadde vi en vikar i en gymtime som skulle ha oss til å spille basketball. Eneste problemet var at vi var ca 30 stykker (en hel klasse) og vi hadde bare en ball.

 

Så da ble det 15 mot 15 med kun en ball i spill. Det endte jo selvfølgelig med at 3-4 slåss om ballen mens de resterende gikk rundt og så på.

 

Kampen endte etter kort tid når vikaren skjønte at dette bare var tull og lot oss finne på hva vi ville istedenfor 😂

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 1 måned senere...
  • 1 måned senere...
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...