Gå til innhold

Se Xbox Series X-presentasjonen her klokka 18:00


Anbefalte innlegg

5 minutes ago, samco said:

Ser ut som min Ps5 blir lol en jeg skjemmes over utseende 4K UHD bluray spiller .... ? blir vel like mye brukt som PS4 pro for min del aka uintresangt. 

Ms leverer magien som  x360 startet med sterke gener fra dreamcast til dagens 4K HDR latest greatest.

 

Ikke at jeg har noe med det, men det høres ut som du stadig kjøper konsoller du verken ønsker eller bruker ?

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Croc Man skrev (10 minutter siden):

Ikke at jeg har noe med det, men det høres ut som du stadig kjøper konsoller du verken ønsker eller bruker ?

Må liksom bruke 2.1 hdmi til noe ? oled tvn hdr game Isf kalibrert Atmos på plass ? bring on next gen.

preordret begge ? lurer på om jeg husker psn passordet ? 

 

Endret av samco
Lenke til kommentar

IGN spoke with Halo Infinite Studio Head Chris Lee ahead of today’s long-awaited gameplay reveal of Halo Infinite at the Xbox Games Showcase. During that conversation, Lee revealed that Infinite is the last standalone release for the franchise for the foreseeable future.

“Halo Infinite is the start of our platform for the future,” he said. “We want Infinite to grow over time, versus going to those numbered titles and having all that segmentation that we had before. It’s really about creating Halo Infinite as the start of the next ten years for Halo and then building that as we go with our fans and community.”

This does not mean that Halo Infinite is a live service game, a la Destiny. But it does mean that new story experiences will be told underneath Infinite’s umbrella, and it also means Infinite will be evolved technologically for quite a while. 343 confirmed that Infinite will get a free raytracing update sometime after launch. Gameplay-wise, hopefully the move to Infinite as a platform won’t mean that players are trapped on this Halo ring forever, but we’ll have to wait and see what 343 has in store for us in the Xbox Series X generation to find out.

 

Oh boy...

Lenke til kommentar
Voosj skrev (1 minutt siden):

Halo så ikke noe bedre ut enn Destiny 2 på nåværende generasjon, ikke særlig imponert. No offence. 

Halo har altid hatt sin look nå er looken mere detaljert og bedre hdr lys og mørke effekter. Stor opgradering for et Halo spill.

så nydelig ut i hdr 

Lenke til kommentar

Er vel mer det at denne generasjonen holder igjen XBX ettersom de ikke kommer til å lansere ett eksklusivt XBX spill før om tidligst 2 år.

Sikkert fint for de med gamepass mtp. hva man får for pengene, og det er nok strategien til Microsoft også tenker jeg. De vil få flest mulig folk inn på Game Pass platformen, og det de selger av konsoller får bare være en bonus.

 

Halo Infinite så ut som denne generasjons spill, noe det også er ettersom det er utviklet for XBONE, men også kompatibelt til XSX. Medium var det mest interresante de viste frem, men er en timed exclusive (gjengående setning i presentasjonen). 

Det mest negative er nok at Sony så denne presentasjonen og Ps5 blir dyrere pga. de nå er mer selvsikre på at MS ikke tok lærdom av forrige presentasjon ?

Endret av Mojo Wangen
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det var egentlig meget skuffende, så frem til denne eventen siste ukene men ble aldri som noen håpet tror jeg. Nå spiller fleste parten av spillene mine på en PC som lett har 150+ fps i 1440p så passer meg veldig greit å få så mange spill dag en på game pass på PC :) Som Xbox gamer var ikke dette voldsomt. Man kan begynne å lure hvor mye de satser på konsollene, de er veldig flinke å opplyse at alt kan også spillet på en PC gjennom game pass.

Lenke til kommentar
LarZen skrev (1 time siden):

Var dessverre ikke helt hva jeg håpet på det her gitt.... Hadde håpet at vi ville se spill idag som viser at Xbox kan konkurrere med PlayStation og deres AAA eksklusive spill. Men det klarte dem på ingen måte syntes jeg.

Det sagt så var det flere spill som så veldig bra ut og det beste er at alle spill vist er inkludert i GamePass eller er F2P. Og det er bare helt vanvittig bra. Den type valuta og innhold for pengene har (så langt) ikke PlayStation noe nevneverdig alternativ til enda.  

Personlig syns eg Obsidian sitt RPG såg spennende ut, og Crossfire såg juicy ut.. 

Lenke til kommentar
Mojo Wangen skrev (1 time siden):

Er vel mer det at denne generasjonen holder igjen XBX ettersom de ikke kommer til å lansere ett eksklusivt XBX spill før om tidligst 2 år.

Akkurat dette har jo blitt diskutert mye her på forumet og andre steder, men Eurogamer beit seg merke i under denne presentasjonen at flere av spillene som ble vist tydelig var merket med 'Xbox Series X & PC', noe som jo strider litt imot det MS har kommunisert så langt. 

Hvertfall Forza og Fable ser ikke ut til å komme til Xbox One, men jeg la selv merke til at det også var flere: https://www.eurogamer.net/articles/2020-07-23-everything-revealed-in-microsofts-xbox-games-showcase

  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
1 hour ago, Raul07 said:

Det var egentlig meget skuffende, så frem til denne eventen siste ukene men ble aldri som noen håpet tror jeg. Nå spiller fleste parten av spillene mine på en PC som lett har 150+ fps i 1440p så passer meg veldig greit å få så mange spill dag en på game pass på PC :) Som Xbox gamer var ikke dette voldsomt. Man kan begynne å lure hvor mye de satser på konsollene, de er veldig flinke å opplyse at alt kan også spillet på en PC gjennom game pass.

Virker ikke som MS har så lyst å selge konsollen Xbox, men mer tjenesten Xbox via Game Pass og Xcloud.

Lenke til kommentar

Det er egentlig hele følelsen man sitter igjen med etter denne eventen, de kunne like godt kalt den Xbox game pass event. For min del som bruker ekstremt mye gamepass så passer det meg veldig fint men litt skuffet er jeg naturligvis. Forventet mer men livet går videre.

Lenke til kommentar
36 minutes ago, Iki said:

Destiny 2, som ser like bra ut, kjører i 4k 30fps på dagens konsoll.

Om series X bare klarer 30 fps mer, uten bedre grafikk, så vil jeg si det er ganske skuffende.

Ikke godt å si hvor mye bedre grafikk man får, Ikke sikkert det blir så ekstremt stor forskjell utenom dobling av fps men for mange blir det et helt nytt spill.

Endret av Raul07
Lenke til kommentar
7 minutes ago, Raul07 said:

Det er egentlig hele følelsen man sitter igjen med etter denne eventen, de kunne like godt kalt den Xbox game pass event. For min del som bruker ekstremt mye gamepass så passer det meg veldig fint men litt skuffet er jeg naturligvis. Forventet mer men livet går videre.

Har Gamepass på PC, som er mye billigere og stort sett like bra. Så ser absolutt null grunn til å kjøpe Xbox konsoll.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...