Gå til innhold

Datoen er satt for den neste store Xbox Series X-presentasjonen


Anbefalte innlegg

3 minutes ago, Mala said:

Kanskje det er folk som sitter med begge maskinene? Meg inkludert :)

Det MÅ ikke være så jævlig sort/hvitt

Da er det stor spørsmålet hvorfor man har begge maskinene når man tydeligvis hater den ene? Hvorfor sitte på en maskin og stikke på nettet og bare snakke den ned.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Raul07 skrev (1 time siden):

Da er det stor spørsmålet hvorfor man har begge maskinene når man tydeligvis hater den ene? Hvorfor sitte på en maskin og stikke på nettet og bare snakke den ned.

Jeg kan bare snakke for meg selv, men å hate en konsoll gjør jeg ikke. Forskjell på å være ekstremt skuffet over en Xbox generasjon og det å hate konsollen. 

Jeg syns bare det er fascinerende hvordan Microsoft satte bena på seg selv inn i denne generasjonen når det var så helvetes bra forrige gen. Og da er det lov å være skuffet.

Endret av Mala
Lenke til kommentar

For å prate litt mer om Halo. Jeg digger Halo og så fram til Infinite, men grafikken er skuffende. Som Digital Foundry går inn på har nok lyset mye å si, men jeg skulle nesten ønske de kjørte det i 1440p 60fps i stedet for 4K. 1440p og checkerboarding vil være vanskelig å skille fra 4K for de aller aller fleste. De andre grafikk-alternativene man kan skru på vil gjøre mer for utseendet enn ren oppløsning.

1440p 120hz Halo med grafikken opp er milevis bedre enn 4K60.

edit: Håper de leverer på Multiplayeren. Den jeg er mest gira på egentlig og blir å legge mer timer i det enn i Singleplayer. Og sitter gameplayet skal jeg tolerere litt skuffende grafikk ?

Endret av Comma Chameleon
Lenke til kommentar
8 minutes ago, Mala said:

Jeg kan bare snakke for meg selv, men å hate en konsoll gjør jeg ikke. Forskjell på å være ekstremt skuffet over en Xbox generasjon og det å hate konsollen. 

Jeg syns bare det er fascinerende hvordan Microsoft satte bena på seg selv inn i denne generasjonen når det var så helvetes bra forrige gen. Og da er det lov å være skuffet.

Her i tråden er det mye mer enn bare skuffelse :p Hadde forventet mer selv men veldig tidlig enda. De la litt opp til skuffelsen ved å love masse gameplay. Hadde ikke blitt så veldig skuffet om det ikke var lovet mye mer. Det at man får lite gameplay og mye trailere er veldig vanlig i disse eventene, ikke bare hos microsoft. 

Lenke til kommentar
Comma Chameleon skrev (3 minutter siden):

Forklar hvordan Microsoft ødelegger alt? Det MS gjør er bedre for kundene. Hvis de "ødelegger" med å ikke ha nok eksklusive spill så vet jeg ikke hva jeg skal si.

De ødelegger med å ikke ha noen Next gen spill planlagt, de ødelegger med å lage events slik som denne og forrige, osv.

Husker kanskje hele launch styret til Xbox one?

Lenke til kommentar
Iki skrev (Akkurat nå):

De ødelegger med å ikke ha noen Next gen spill planlagt, de ødelegger med å lage events slik som denne og forrige, osv.

Husker kanskje hele launch styret til Xbox one?

Det er ganske utrolig at du klager på at de nye spillene skal støtte Xbox One X. Det er jo kjempefint for gamere. Det betyr at de kan velge mellom gårdagens grafikk og ytelse, eller next-gen grafikk og ytelse. Helt siden Xbox One og PS4 kom så er generasjonene flytende. Bare fordi en konsoll kommer betyr ikke at spillene er kun for de nye konsollene. Akkurat som PC-spill støtter en del gammel hardware så lenge spillet fortsatt fungerer. Klage på Battlefield eller Doom ikke er next-gen fordi det  kan kjøres på gammel hardware med redusert grafikk og ytelse?

Xbox One launchen var fiasko fordi de prøvde å pushe all digital for tidlig og at de prøvde å tvinge kinect, samt litt lite fokus på spill. Husker den ja.

I år så har de vist at de går for spill og en god ytelse og opplevelse. Burde de vist mer gameplay? Ja, men helt ærlig så har ikke Sony vært betraktelig mer imponerende. Mange som er fornøyde og mange som er skuffede, men det er ikke en klar vinner. Skal man si at Sony ødelegger fordi de kun kommer med singeplayer adventure spill og anime-inspirert tull? Nei begge produsenter har spill som folk liker.

Og noen slike events er ikke all verdens. Sony har laget elendige events også, men om hvor bra et event er avgjør hvilken konsoll du kjøper eller om du liker spillene så gjør du noe galt. Opplevelsen av konsollen og spillene er 100% uavhengig av om eventene er bra eller ikke.

Apropos spillene. Synes det er kult med de tre eventyr-spillene de har annonsert. Gleder meg til de!
r50gjthzn1d51.jpg?width=1024&auto=webp&s=1d462268f078cc562082429445fb52dd12df7d62

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Comma Chameleon skrev (3 minutter siden):

Det er ganske utrolig at du klager på at de nye spillene skal støtte Xbox One X. Det er jo kjempefint for gamere. 

Om du ikke ønsker å kjøpe en Xbox series X eller ønsker next-gen spill, ja.

Comma Chameleon skrev (4 minutter siden):

Det betyr at de kan velge mellom gårdagens grafikk og ytelse, eller next-gen grafikk og ytelse. 

Nei. Det kan du ikke.

Du kan ikke få next-gen grafikk og ytelse i et spill som er laget for forrige generasjon konsoller. Dette så vi tydelig nå i Microsoft sin egen presentasjon.

Alle spillene som hadde bedre grafikk kommer kun til series X.

Digital foundry er enige, de liker ikke denne strategien.

Comma Chameleon skrev (7 minutter siden):

 

Apropos spillene. Synes det er kult med de tre eventyr-spillene de har annonsert. Gleder meg til de!
 

Hva vet vi om de spillene?

Fable vet vi ingenting om.

Everwild har vi hørt fra utviklerne at de fortsatt ikke har bestemt seg for hvordan gameplay skal fungere.

Avowed er det eneste vi kan gjette oss noe frem til, og det basert på en cinematic trailer.

Ja, man kan glede seg til dette, men jeg ser ikke helt hvorfor.

 

Jeg er ikke en som tenker over hva er studio har levert tidligere når jeg ser på nye spill.

Jeg likte Oblivion og Skyrim, men Fallout 76?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Here we go again ?? 

Hele poenget med trailerne er å skape hype så det å glede seg eller bli nysgjerrig på titlene er ganske naturlig.

Vi kan ikke si mye sikkert men det er innafor å anta at fable blir et open world rpg/eventyr med valg vs konsekvenser, good vs evil. Spill hvordan du vil.

Everwild er joker. Enig at den er vanskelig. Ut i fra hva de sier i traileren virker det ganske kjipt tbh.

Avowed lukter skyrim lang vei. Evt outer worlds fantasy edition. Tviler på at de tar store sjanser med tittelen. 

Lenke til kommentar
Raul07 skrev (17 timer siden):

Sånn som du ordlegger deg tror jeg ikke på at du håpet at MS skulle vise noe bra. Snakker kun negativt til alt, alt er bedre på Playstation uansett hva andre skriver. Morsomt at man kaller andre fanboys når man er det selv. 

Vel du kan tro på nissen og. Eg satt og såg på live eventen, og håpte på gode spel. Det er akkurat det, det handler om. Spel.. Men du skal strekke deg langt for å påstå du vart fornøgd med det som blei vist... Det gjekk i trailere, og Halo..

Og Halo imponerte ikkje.. Det kunne like gjerne vært eit spel til Xbox one.. Som det også er..

Lenke til kommentar
Comma Chameleon skrev (8 timer siden):

eller next-gen grafikk og ytelse.

Kass next gen grafikk? Det er akkurat som eg har sagt i månedsvis allerede. Når ein utvikler spel, som skal kunne kjøre på eldre maskinvare, vil ein ikkje få revolusjonerende grafikk. Det blir å lage spel til Xbox one, som skalerer til Series X. I teorien eit "pyntet" Xbox one spel.

Om ein skal sjå next gen grafikk, må ein nok sjå til PS.. 

Lenke til kommentar
barezell skrev (24 minutter siden):

Ikke umulig det. Men foreløpig er det ganske begrenset hva vi har sett av next gen grafikk der og.

Tja. Personlig syns eg Horizon såg temmelig revolusjonerende ut. Og det er allerede ryktet at GoW5 blir annonsert neste måned, som skal visst nok sjå heilt insane ut...

Lenke til kommentar
Pallehysa skrev (44 minutter siden):

Tja. Personlig syns eg Horizon såg temmelig revolusjonerende ut. Og det er allerede ryktet at GoW5 blir annonsert neste måned, som skal visst nok sjå heilt insane ut...

Tja fin trailer, men ikke godt å si om den representerer gameplay. Ser hakket bedre ut enn dagens men hva mener du var revolusjonerende? 

Gow5 tar jeg gjerne samme hvordan grafikk det er ?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...