Gå til innhold

Xbox Series X|S - Generell diskusjon


Skal du kjøpe Series X?  

325 stemmer

  1. 1. Skal du kjøpe Series X?

    • Ja, på lanseringsdagen
      107
    • Ja, men ikke på lanseringsdagen
      88
    • Nei
      81
    • Vet ikke
      49


Anbefalte innlegg

nacario skrev (2 timer siden):

Har heller aldri fått noe dato bekreftelse etter ordre. Men ser at på nettsiden står d at dem har bekreftet lager midt i desember, vet ikke om dette betyr at om du bestiller nå så får du innen da, og om resten som bestilte før r sikret før den datoen 🤷

Har ikke fått noe mer bekreftelse etterpå. Selger sa de ville få den inn i butikk og jeg ville få sms når den ankommer lokalt lager. 
 

Ellers fikk jeg en helt ordinær kjøpskvittering som om jeg gikk ut av butikken med konsollen. Der og står det at jeg skal få sms når den ankommer. Vi får se om jeg hører noe før release. 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
MacBain skrev (3 timer siden):

Fikk en generisk mail fra Microsoft om å sjekke at konto etc. har dekning da beløpet for konsollen blir trukket 10 dager før.

Jeg har brukt paypal som betaling etter at det tidligere var noe kluss med det gamle kortet mitt, så googlet jeg selvsagt paypal og Xbox forhåndsbestillinger og det hadde visst vært ett problem tidligere.
Noen andre her som bruker paypal?. La til ett nytt kort for å være på den sikre siden, men vil ikke røre Xbox bestilling i frykt for at noe rotes til :).
Kundeservice har selvfølgelig akkurat stengt så må dvele over dette i helgen :(, får håpe det går greit.

Fikk samme e-post. Har også lagt inn paypal. Regner med at det skal gå i orden av seg selv. Så får vi bare glede oss til 10.11

  • Liker 1
Lenke til kommentar
LarZen skrev (6 timer siden):

Watch Dogs Legions med raytracing ser ekstremt bra ut på SeriesX

 

Ser veldig fint ut til å  være et lanseringsspill. :) Kommer til å bli gøy å følge utviklingen til open world spill denne generasjonen også. Særlig kommende spill fra Rockstar, Ubisoft og Playground.  

Lenke til kommentar
MacBain skrev (7 minutter siden):

Det var modig, tør ikke selge min før Series X er på plass 😄. Av nysgjerrighet, hva fikk du for den? 

Hehe. Har en Xbox One S på gjesterommet i backup. Men er ingen spill jeg spiller for tiden på den så tenkte at nå var sikkert en fin tid å bli kvitt den på. 
Fikk kr. 2.100,- for den med noen spill. Var en Scorpio Edition, en veldig pen variant av One X. Men er ingen vits å ha den til å samle støv når jeg får Series X da den og vil ha bakoverkompatibilitet. 
 

Er 99% sikker på at jeg får Series X på lanseringsdagen 😛

Lenke til kommentar
9 minutes ago, CaZpeR said:

Hehe. Har en Xbox One S på gjesterommet i backup. Men er ingen spill jeg spiller for tiden på den så tenkte at nå var sikkert en fin tid å bli kvitt den på. 
Fikk kr. 2.100,- for den med noen spill. Var en Scorpio Edition, en veldig pen variant av One X. Men er ingen vits å ha den til å samle støv når jeg får Series X da den og vil ha bakoverkompatibilitet. 
 

Er 99% sikker på at jeg får Series X på lanseringsdagen 😛

Har min original Xbox fra 2002 samt Xbox One (360'ene ble det jo mange av etter hvert så den er borte), men har ikke akkurat noen følelsesmessig bånd til min Scorpio One X 😄 så blir salg av denne. Har installert 500GB SSD internt så får håpe det trekker litt opp på prisen.

Lenke til kommentar

Synes at Xbox One S All-Digital som jeg sitter med er mer verdt å bevare pga. jeg syntes at den kjørte smidigere enn min 2013 PS4. Så når jeg vet at jeg ikke skal spille PS4, så tror jeg den selges først.

Hva kan en PS4 være verdt montro, med eldre kontrollere som har noe dårligere batteri enn før? Kan selge den med 2 slike dårlige kontrollere om nødvendig. En må vel nesten regne med at folk enten klarer å skifte batteri selv, eller å kjøpe seg ny kontroller. Da har de ihvertfall valget mellom om de vil spille med USB-kabelen i, og/eller ha mulighet til å lade swap'e litt.

Endret av G
Lenke til kommentar
MacBain skrev (10 timer siden):

Har min original Xbox fra 2002 samt Xbox One (360'ene ble det jo mange av etter hvert så den er borte), men har ikke akkurat noen følelsesmessig bånd til min Scorpio One X 😄 så blir salg av denne. Har installert 500GB SSD internt så får håpe det trekker litt opp på prisen.

Har et gjesterom med en TV og under den står det en Xbox One S. Så har backup hvis det skulle dra seg ut i tid med Series X. Men ser ingen behov for å ha de tidligere konsollene når Series X er så tilrettelagt for bakoverkompatibilitet. Tenker å investere i en ekstern SSD etterhvert som jeg kan kjøre Xbox, Xbox 360 og Xbox One spill på. Går ikke like smidig som det som er på den interne SSD'en, men er nok et betydelig løft i forhold til de originale plattformene.

Lenke til kommentar

Sjekket akkurat med Elkjøp kundeservice når dem sender SeriesX. Og det den personen jeg chattet med hadde for info var at disse sendes den 10...altså på lanserings datoen. 

Om dette stemmer eller om det er bare standard infoen dem har vet jeg ikke. Men om du har bestilt via Elkjøp så kanskje lurt å forberede seg på å ikke få den på lanserings dagen men noen dager etterpå. Sendes tross alt ifra Sverige så tar noen dager alt utifra hvor du bor. 

  • Innsiktsfullt 3
Lenke til kommentar
LarZen skrev (57 minutter siden):

Sjekket akkurat med Elkjøp kundeservice når dem sender SeriesX. Og det den personen jeg chattet med hadde for info var at disse sendes den 10...altså på lanserings datoen. 

Om dette stemmer eller om det er bare standard infoen dem har vet jeg ikke. Men om du har bestilt via Elkjøp så kanskje lurt å forberede seg på å ikke få den på lanserings dagen men noen dager etterpå. Sendes tross alt ifra Sverige så tar noen dager alt utifra hvor du bor. 

Noen som jobber i Elkjøp, evt kjenner noen der, som vet om det er vanlig at sånn informasjon som utsendingsdag er avklart såpass tidlig i forkant? Eller svarer de gjerne slik for at folk ikke skal få forhåpninger? Det er vel microsoft og ikke Elkjøp som har interesse av at den ikke sendes for tidlig. Hvor tidlig er slike avtaler avklart?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det jeg lurer på (men som man ikke får svar på før release) er om hvor accurate elkjøp sin opplyste lagerholdning er om xsx. I dag gikk den til 22.12 fra den 12.12. Betyr det at de kan fortsatt levere innen årsslutt, selv om phil spencer sa i en artikkel (tidligere linket her) at man må vente flere måneder nå for å få en xsx 

Endret av nacario
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...