Gå til innhold

Xbox Series X|S - Generell diskusjon


Skal du kjøpe Series X?  

325 stemmer

  1. 1. Skal du kjøpe Series X?

    • Ja, på lanseringsdagen
      107
    • Ja, men ikke på lanseringsdagen
      88
    • Nei
      81
    • Vet ikke
      49


Anbefalte innlegg

Onkel Klo skrev (2 timer siden):

Ja lette litt rundt for å se hvordan jeg må gå frem i morgen for å gå for All Access, men finner ikke noe fornuftig om det på Elkjøp sine sider.

 

Håper forresten ikke dette stemmer 100%: "Alle forhåndsbestillinger vil bli sendt fortløpende på lanseringsdagen, 10. november!". Håper de får sendt det minst en dag i forveien så en har mulighet til å kunne motta den på lanseringsdagen.

Ganske håpløst om man bor i Nord-Norge som undertegnende da postgangen hit er så treig at man er heldig om man får noe på under 7 dager ? 

Jakobk skrev (2 timer siden):

Jeg snakka med Xbox support, og de visste heller ikke prisen.

Meget dårlig at prisen ikke er offentliggjort 22 timer før salget startet.

Spent på om man da bare må forhåndsbestille for "fullpris" for å så eventuelt tegne en All Access avtale senere?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Magnus Rydningen skrev (1 time siden):

Spent på om man da bare må forhåndsbestille for "fullpris" for å så eventuelt tegne en All Access avtale senere?

Om jeg bare ser fullprisvalget kl. 9 morgen tidlig så går jeg for det. Tar ikke sjansen på å drive å lete rundt når det først har åpnet.

Men dæven som jeg gleder meg til å forsiktig åpne eska til en ny konsoll og koble den opp samtidig som jeg rydder i ledninger. Det skal bli så gøy! :D

Endret av Onkel Klo
Lenke til kommentar

Jeg skjønner ikke helt poenget med å Santander-opplegget her. Betale 350 kr pr mnd over 22 mnd, hvor det da påløper endel gebyrer og renter i tillegg?

 

edit: Bare for å presisere: Hvorfor kjøpe konsollen uten Gamepass Ultimate til en høyere pris er vel essensen i det.

Skulle også hatt litt mer info om hvordan All Access fungerer, for det er eneste alternativet for meg. Hvis ikke går jeg like gjerne for PS5.

screenshot.png

Endret av kaaasen
Lenke til kommentar
kaaasen skrev (5 minutter siden):

Jeg skjønner ikke helt poenget med å Santander-opplegget her. Betale 350 kr pr mnd over 22 mnd, hvor det da påløper endel gebyrer og renter i tillegg?

Skulle også hatt litt mer info om hvordan All Access fungerer, for det er eneste alternativet for meg. Hvis ikke går jeg like gjerne for PS5.

Skal komme forhåndsbestilling på All Access i følge Xbox Norge, så rart om det ikke stemmer.

 

 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
34 minutes ago, Leflus said:

https://wccftech.com/microsoft-has-acquired-bethesda-and-all-its-ips-from-elder-scrolls-to-doom/

Må si at jeg smått liker det. Rett og slett for å få Sony i gir til å gi mer til spillerne sine. Noe må de svare med. Men hva? Sony virker jo å bli buttfucked av Microsoft for tiden, med alle lovnadene. Er litt sånn delvis Playstation fan, men er åpen for å se hva Microsoft gjør. Den om gratis online spilling virker jo å være ganske stort spark til Sony. Dersom den materialiserer seg da, vel og merke.. Gratis i den forstand at man slipper å abonnere på noe for spill man måtte eie på plate regner jeg med at dette går i?

Endret av G
Lenke til kommentar

Et spørsmål fra en rusten vår 2020 gamer. Har Xbox All-Digital kjøpt på kampanje.

Hvordan virker dette med Xbox og PC-spill igjen egentlig? Er det slik at det kun går en vei eller begge veier på kjøpt spill hvor man kan nytte dem? Dersom enveis, hvilken er det som styrer?

Endret av G
Lenke til kommentar

Ok, så produktet heter Xbox Play Anywhere games. Finnes det da en "PC Play Anywhere games" også da?

Også lurer jeg litt på hva opplegget rundt "games for Xbox Series" blir. Er det egne nye spill kodet for det, og hvilke veier går kompatibiliteten?

Endret av G
Lenke til kommentar

Fortsatt ikke bestemt meg for hvem av Series S og X jeg skal ha. 

Åpen for å kjøpe ny monitor, men ikke noe mer enn 5k. Trenger ikke å kjøpe ny monitor om jeg velger Series S.
Pdd ingen monitorer som støtter 2.1 hdmi som er temmelig viktig for 4k 120 fps mener jeg. Også for VRR. TV er fullstendig uaktuell. 
4k er unødvendig for min del, mer opptatt av høy fps og hz. Føler at X kan garantere det mye mer enn Series S. Men jeg kunne jo godt tenkte meg hvert fall å spille på 1440p. 

Heller jo mer mot Series X. Men hvordan vil det gå på en 1080p 144 hz monitor? Er det bare å bruke en 2.0 hdmi kabel så er alt fint? Så kan jeg heller vente med en ny monitor til det begynner å ramle ut mer i hyllene som er bedre. 

Lenke til kommentar
Raul07 skrev (17 minutter siden):

Han fikk mobilnummer mitt support i Elkjøp, han sku sjekke rundt å kontakte meg. Så gir en oppdatering her om jeg hører noe fra han.

 

 

Stoler mer på Xbox Norge på Facebook som skriver det kommer på Elkjøp , og kun der i morgen 22.9

 

Dog litt rart det ikke kan gjøres direkte fra xbox.com også ?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...