Gå til innhold

Xbox Series X|S - Generell diskusjon


Skal du kjøpe Series X?  

325 stemmer

  1. 1. Skal du kjøpe Series X?

    • Ja, på lanseringsdagen
      107
    • Ja, men ikke på lanseringsdagen
      88
    • Nei
      81
    • Vet ikke
      49


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Magnus Rydningen skrev (Akkurat nå):

Billigere og kraftigere og får Flight Sim :D Og All Access gjør at man slipper å spare på forhånd  :p Fantastisk at Microsoft faktisk bare har lagt på moms på maskinen i Norge og ikke tar en Sony og pumper opp profitten og. 

Flight Sim har potensiale til å bli gøy på konsoll. :) Kan bli avslappende gaming i easy/casual mode.

Lenke til kommentar
Mr. ve skrev (18 minutter siden):

Level backup har prestert og snakke ned Xbox i to episoder på rad nå uten og egentlig ha peiling på hva de snakker om.

Ikke at jeg har aksjer i MS eller noe annet, men smått frustrerende når så fremtredende personligheter innen gaming snakker svada. 

Ja jævlig plagsomt. Men det snakkes sjelden like mye dritt om Sony selv om de har en del svin på skogen selv akkurat nå. Jeg skal ha begge og gleder meg som en unge :)

 

Lenke til kommentar
Mr. ve skrev (20 minutter siden):

Level backup har prestert og snakke ned Xbox i to episoder på rad nå uten og egentlig ha peiling på hva de snakker om.

Ikke at jeg har aksjer i MS eller noe annet, men smått frustrerende når så fremtredende personligheter innen gaming snakker svada. 

Dessverre mye svada og feilinformasjon i media ja. Det blir sånn når mediapersonene verken har interesse i å følge med på Xbox eller peiling på hva som skjer på den fronten. Særlig nå i det siste har det vært frustrerende å følge med på diskusjonen om hvor forvirrende navnene til Series S og X liksom er.

"Tenk på alle de stakkars bestemødrene som skal kjøpe ny konsoll til 3300 eller 5500 til barnebarna". 

Hadde jeg fått "feil" konsoll i gave av besteforeldrene mine så hadde jeg likevel blitt ekstatisk... 

Endret av Leflus
Lenke til kommentar
Leflus skrev (1 minutt siden):

Dessverre mye svada og feilinformasjon i media ja. Det blir sånn når mediapersonene verken har interesse i å følge med på Xbox eller peiling på hva som skjer på den fronten. Særlig nå i det siste har det vært frustrerende å følge med på diskusjonen om hvor forvirrende navnene til Series S og X liksom er.

"Tenk på alle de stakkars bestemødrene som skal kjøpe ny konsoll til 3300 eller 5500 til barnebarna". 

Hadde jeg fått "feil" konsoll i gave av besteforeldrene mine så hadde jeg likevel blitt ekstatisk... 

Lurer på hvilke bestemødre folk har? Jeg har aldri fått en så dyr gave og har heller aldri forventet det :D

 

Lenke til kommentar

Har ikke lest igjennom hele denne tråden, så mulig det her pratet om før. 

Jeg "forhåndsbestilte" series X hos komplett for en stund siden, hvordan gjør dem det den 22. når forhåndsbestillingen faktisk starter? Usikker på om jeg skal satse på at det går, eller om jeg burde bestille den en annen plass i tillegg? Aldri forhåndsbestilt noe før?

 

 

Lenke til kommentar
6 minutes ago, Raul07 said:

Fikk et bilde av en kompis at Game pass på PC stiger fra 40kr til 99kr fra i går, stemmer dette? Da ble jo plutselig den all access dealen enda bedre. Regner med gamepass ultimate også vil stige i pris hvert øyeblikk.

Det stemmer, men GamePass på PC har vært i beta, derav den lave prisen. Nå som det går ut av beta så skal prisen matche GamePass console.

Lenke til kommentar
1 hour ago, Mr. ve said:

Level backup har prestert og snakke ned Xbox i to episoder på rad nå uten og egentlig ha peiling på hva de snakker om.

Ikke at jeg har aksjer i MS eller noe annet, men smått frustrerende når så fremtredende personligheter innen gaming snakker svada. 

Har glemt å se på de på en stund så startet opp nest nyeste episode nå, og ja, er bare 10 minutter inn i episoden å de prater allerede masse tøv om at Xbox All Access bare er en leietjeneste og at de gjerne heller skulle hatt muligheten til å få konsollen på nedbetaling slik at de eier den etter 2 år, og så sier de at om det hadde vært mulig så hadde nok All Access kostet mye mer...

All Acces ER jo en nedbetalingstjeneste og man eier jo faktisk konsollen etter 24 mnd ?

Lenke til kommentar
9 minutes ago, XtaZ said:

Har glemt å se på de på en stund så startet opp nest nyeste episode nå, og ja, er bare 10 minutter inn i episoden å de prater allerede masse tøv om at Xbox All Access bare er en leietjeneste og at de gjerne heller skulle hatt muligheten til å få konsollen på nedbetaling slik at de eier den etter 2 år, og så sier de at om det hadde vært mulig så hadde nok All Access kostet mye mer...

All Acces ER jo en nedbetalingstjeneste og man eier jo faktisk konsollen etter 24 mnd ?

De sier jo helt feil i denne podcasten, de tror at man aldri eier konsollen til og med etter disse to årene. Hvorfor de velger å snakke om dette uten å lese seg opp skjønner jeg ikke.

Nå skal man være veldig forsiktig å si for mye negativt om levelup men har merket flere ganger at de er mye mer hypet rundt det skjer på Nintendo og PS. Men greit å få ut riktig info iallefall at man faktisk eier konsollen etter 24 måneder.

Endret av Raul07
Lenke til kommentar
XtaZ skrev (10 minutter siden):

Har glemt å se på de på en stund så startet opp nest nyeste episode nå, og ja, er bare 10 minutter inn i episoden å de prater allerede masse tøv om at Xbox All Access bare er en leietjeneste og at de gjerne heller skulle hatt muligheten til å få konsollen på nedbetaling slik at de eier den etter 2 år, og så sier de at om det hadde vært mulig så hadde nok All Access kostet mye mer...

All Acces ER jo en nedbetalingstjeneste og man eier jo faktisk konsollen etter 24 mnd ?

Enda verre enn jeg trodde...

Av norske podcasts hører jeg stort sett bare på Rad Crew. De er nok ikke over gjennomsnittet interessert i Xbox der heller, men mitt inntrykk er at de unngår å komme med bastante kommentarer dersom de ikke vet nok om temaet.

Lenke til kommentar
2 hours ago, Mr. ve said:

Level backup har prestert og snakke ned Xbox i to episoder på rad nå uten og egentlig ha peiling på hva de snakker om.

Ikke at jeg har aksjer i MS eller noe annet, men smått frustrerende når så fremtredende personligheter innen gaming snakker svada. 

Har jo aldri vært noe tvil hvilken konsoller de foretrekker heller :) Det er nå bare sånn.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...