Jump to content
Mr. Pants

Xbox Series X|S - Generell diskusjon

Skal du kjøpe Series X?  

314 members have voted

1. 1. Skal du kjøpe Series X?

• Ja, på lanseringsdagen
      105
    • Ja, men ikke på lanseringsdagen
      84
    • Nei
      77
    • Vet ikke
      48

Recommended Posts

Ja,  virker som de ligger ganske tett på Sony så langt, men litt bak. Sony hadde ca 13 mill shipped per september, altså før julesalget, i følge SpawnWave her forleden. 

Hva mener folket er «go to» headset til Xbox bruk? Har ett par Cloud Flight til PS5 som jeg er veldig fornøyd med? Regner med man finner tilsvarende som Xbox kompatibelt ;)

Hvordan liker folk det offisielle Xbox headsettet? 

Edited by Mala

Mala skrev (2 timer siden):

Hva mener folket er «go to» headset til Xbox bruk? Har ett par Cloud Flight til PS5 som jeg er veldig fornøyd med? Regner med man finner tilsvarende som Xbox kompatibelt ;)

Jeg bruker Turtle Beach Elite Pro 2. Veldig fornøyd med det etter nesten to års bruk. Aldri prøvd det offisielle headsettet.

• Innsiktsfullt 1

2 hours ago, Mala said:

Kjøpte det offisielle i julen.  Ikke mange timer med det, men grei lyd og digger integrasjonen med Xbox’n.

• Innsiktsfullt 1

Mala skrev (13 timer siden):

Ny forsyninger av konsollen + all access til Elkjøp titt og ofte nå :)   

Greit å bo i et PS land om man vil ha Xbox👍 All Access er jo en sinnsykt bra deal på så mange måter😃

• Like 1

Takker for  tips  :) Hehe, at Norge  er  ett PlayStation land er ingen hemmelighet nei 😛

1 hour ago, Thomas_H said:

Nice, håper den blir tilgjengelig på GP for PC også. 

Det kommer på PC games pass også, står iallefall det på Xbox sine nettsider.

• Like 1

Hvilke Series spill ser dere frem til i år, forresten? 

For meg er Starfield soleklart det spillet jeg gleder meg mest til. Det første store rollespillet fra Bethesda siden 2015. I tillegg er det en helt ny IP. Det blir helt enormt!

Er også veldig spent på A Plague Tale: Requiem, Gotham Knights, Suicide Squad, Elden Ring, Sonic Frontiers, Somerville, Tunic, Planet of Lana og Replaced.

Hellblade 2 er vel i grunn det eneste jeg har sett frem til, som kanskje blir tilgjengelig innen noen få år? Til og med dette har vi jo ingen dato på 😛