Gå til innhold

Xbox Series X|S - Generell diskusjon


Skal du kjøpe Series X?  

325 stemmer

  1. 1. Skal du kjøpe Series X?

    • Ja, på lanseringsdagen
      107
    • Ja, men ikke på lanseringsdagen
      88
    • Nei
      81
    • Vet ikke
      49


Anbefalte innlegg

On 11/15/2021 at 3:51 PM, Raul07 said:

Det så lite hyggelig ut :p Nei den remaster trilogien der er det bare å holde seg langt unna.

M.. men du kan jo få gratis fangedrakt til GTA Online elns. piss om du kjøper det :p

Kommer heller ikke til å kjøpe det. Enten så får de remastre det til RDO game engine (eller bedre) eller så er det nesten bedre å la det støve.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

C1 er en helt fantastisk skjerm! Kjøpte en 48" under black week til PC-bruk! Har en CX 65" i hoved oppsettet, som erstattet en 65" Sony Af9 65" OLED fra 2018. Denne har nå en Series X tilkoblet som nevøen min (som bor hos meg ett skoleår) bruker iherdig for å si det mildt. Denne har ikke antydning til innbrenning  av noe slag foreløpig, og da har jeg brukt den flittig til spill selv :)

 

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Halo Infinite har fått solide anmeldelser så langt. Omtrent som forventet, egentlig.

87/100 på MC etter 67 anmeldelser. Halo Infinite for Xbox Series X Reviews - Metacritic 
86/100 på OC etter 73 anmeldelser Halo Infinite Critic Reviews - OpenCritic

Gamer.no: 8/10 campaign og 8/10 mp
Nrk: 5/6
Pressfire 4/6
IGN: 9/10
Giantbomb: 4/5
Gamesbeat: 5/5
Gamespot: 9/10
GameInformer: 9.25/10
VGC: 4/5

Endret av Mr. Pants
Lenke til kommentar

Mens vi venter på Halo infinite har jeg klart å bli hektet på Grim Dawn på Xbox. Det er jo en liten perle av et arpg som har vært lenge ute på PC. Porten til konsoll kan man sikkert mene mye om, og det er ikke optimalisert for Series S/X. Men det flyter allikevel langt bedre på de nye konsollene. Oppløsningen er bare på 1080P slik jeg skjønner det. Men for min del er kampsystemet helt glimrende, og har fanget meg langt mer enn remasteren av D2. 

 

Lenke til kommentar
firberblad skrev (8 timer siden):

Mens vi venter på Halo infinite har jeg klart å bli hektet på Grim Dawn på Xbox. Det er jo en liten perle av et arpg som har vært lenge ute på PC. Porten til konsoll kan man sikkert mene mye om, og det er ikke optimalisert for Series S/X. Men det flyter allikevel langt bedre på de nye konsollene. Oppløsningen er bare på 1080P slik jeg skjønner det. Men for min del er kampsystemet helt glimrende, og har fanget meg langt mer enn remasteren av D2. 

 

Grim Dawn står definitivt på listen min. Titan Quest er jo knallbra, og GD ble lagd av noen av de samme folkene. Det er basert på samme kodebase også, hvis jeg ikke tar helt feil. 

At Xbox-utgaven er litt spartansk er nok fordi det er en knøttliten utvikler som står bak spillet. Det er også derfor det ikke har kommet til Switch eller PS4/5 ennå.

Titan Quest har for øvrig fått enda en ny utvidelse nå. Den har imidlertid ikke kommet til konsoll ennå.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Tor Rasmussen skrev (8 minutter siden):

Spillet slippes klokken 19 idag. 

 

Første gang jeg hører at et spill på disc ikke fungerer før et viss klokkeslett….men digital nedlasting har jeg vært borti ikke fungerer før en viss dato og klokkeslett.

Men kjøper ikke så mye spill så det er sikkert ikke noe nytt :)

Lenke til kommentar
Raul07 skrev (På 12.6.2020 den 0.14):

Veldig overrasket over hvor lite interesse på forumet her. Ser man på Sony har de vel 350 innlegg vs 17 stk her. Ganske syk forskjell. Merker det på twitch Norge også, enda ikke sett en som skal ha Xbox. Virker som alle skal ha PS5 :p

Xbox One fadesen sitter vel friskt i minnet hos mange enda.

EDIT: For en nekro sitering 😂

Må ha trykket feil med pølsefingrene mine på telefonen. Skylder på en grusom nattesøvn😗

Endret av Mala
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ganske tåpelig å sperre av spillet for de som har kjøpt det fysisk. Noen fordeler må jo discfolket få lov til å ha.

Jeg har blitt heldigital selv, har vært det siden Xbox One, så for min del har det ikke så mye å si. Skjønner for så vidt at Xbox kanskje ønsker å unngå spredning av spoilers og sånt, men det har jo skjedd likevel.

Husker jeg fikk Gears 3 på X360 ti dager før release. Det var stas. 😄

Endret av Mr. Pants
Lenke til kommentar
3 hours ago, Mala said:

Xbox One fadesen sitter vel friskt i minnet hos mange enda.

EDIT: For en nekro sitering 😂

Må ha trykket feil med pølsefingrene mine på telefonen. Skylder på en grusom nattesøvn😗

Norge har virkelig mye flere som foretrekker Playstation 5 enn Xbox. Sånn er det jo bare :) Gudene vite hvor lenge siden jeg skrev det som du siterte.

Lenke til kommentar
Raul07 skrev (9 minutter siden):

Norge har virkelig mye flere som foretrekker Playstation 5 enn Xbox. Sånn er det jo bare :) Gudene vite hvor lenge siden jeg skrev det som du siterte.

Jeg er langt fra noen gud men står. 12.06.20 på siteringen 😂

Norge har alltid vært PS land. Endrer seg sikkert ikke med det første.

Lenke til kommentar
Raul07 skrev (7 timer siden):

Norge har virkelig mye flere som foretrekker Playstation 5 enn Xbox. Sånn er det jo bare :) Gudene vite hvor lenge siden jeg skrev det som du siterte.

Ja sånn har det alltid vært og sikkert enda mere nå ettersom de som har en gaming pc ikke har noen grunn til å kjøpe en xbox.Kjenner ingen som gamer på både pc og xbox men mange som gamer på pc og ps5.

Har selv begge nye konsoller og digger dem…ps5 har vært favoritten men nå har Halo Infinite kommet så blir mye xbox fremover :)

Lenke til kommentar
Spill&Dill skrev (5 timer siden):

Ja sånn har det alltid vært og sikkert enda mere nå ettersom de som har en gaming pc ikke har noen grunn til å kjøpe en xbox.Kjenner ingen som gamer på både pc og xbox men mange som gamer på pc og ps5.

Har selv begge nye konsoller og digger dem…ps5 har vært favoritten men nå har Halo Infinite kommet så blir mye xbox fremover :)

Jeg har en gaming pc, men har også lyst på Xbox fordi jeg vil spille på TV i stua :p 

Kunne også tenkt meg PS5, men vil ha Xbox først siden jeg spiller en del Horizon 5 :) 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...