Gå til innhold

Playstation 5 - Generell diskusjon


LarZen

Blir Playstation 5 en større suksess enn sin forgjenger?  

717 stemmer

  1. 1. Blir Playstation 5 en større suksess enn sin forgjenger?

    • Ja.
      420
    • Nei.
      95
    • Like stor.
      64
    • Altfor tidlig å si noe om.
      114
    • Vet ikke.
      25


Anbefalte innlegg

Retroman skrev (1 minutt siden):

Aner ikke, men selvfølgelig vil ikke et selskap i et land som USA ta på seg noe skyld 🤣 liabilities...

Men det var mange som meldte at feilen kom etter å ha satt konsollen i hvilemodus uten å lukke Spiderman Remastered. Og jeg har hørt lite om at dette også har skjedd med andre spill. Kanskje måten spillet lagrer på slik du går i hvile midt i lagring? Aner ikke, men de som aktivt har lukket spill før hvilemodus har visst vært lite berørt..

Når omfanget ikke er så stort så kan det også være tilfeldig 😛 Men syns det er har vært stille rundt problematikken der så spørs om ikke de siste systemoppdateringene har fikset dette.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Da fikk jeg testet ps5n i nån timer igår😊 kan ikke klage over støy ihvertfall men jeg er jo vant til proen som høres ut som et f16 til tider🤣 men ble mest imponert over kontrolleren da jeg synes at den virket utrolig bra når jeg spillte astro😊 blir spennende å se hvordan de klarer og utnytte den i spill som kommer😊

Lenke til kommentar
HDTV skrev (3 timer siden):

Uffda :( ,du har levert konsollen til service regner jeg med? (dvs fant ikke noe factory reset løsning)
Er dette noe som fortsatt skjer på enkelte PS5 maskiner? Noen som vet?

Den ble sendt til Sony på mandag 7.12, og fikk varsel i går om at den er på vei tilbake. Jeg vet ikke hva de har gjort, om de har reparert eller gitt meg en ny. Mulig det har vært en enkel prosess, men jeg fant ikke ut av det selv, og kundeservice hadde ingen andre forslag.

  • Liker 1
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
Marcuzani skrev (58 minutter siden):

Den ble sendt til Sony på mandag 7.12, og fikk varsel i går om at den er på vei tilbake. Jeg vet ikke hva de har gjort, om de har reparert eller gitt meg en ny. Mulig det har vært en enkel prosess, men jeg fant ikke ut av det selv, og kundeservice hadde ingen andre forslag.

Det var i grunn en rask prosess!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
1 hour ago, Marcuzani said:

Den ble sendt til Sony på mandag 7.12, og fikk varsel i går om at den er på vei tilbake. Jeg vet ikke hva de har gjort, om de har reparert eller gitt meg en ny. Mulig det har vært en enkel prosess, men jeg fant ikke ut av det selv, og kundeservice hadde ingen andre forslag.

Sendte du selv til Sony eller leverte du til butikk?

Lenke til kommentar

Har fått et litt snodig problem. Save filen min til Immortals Fenyx Rising vil ikke synkronisere med cloud serverene til Sony. Prøvd til og med å laste den opp manuelt men nope... Får bla denne meldingen E2-817B122B som jeg ser etter litt sjekking er noe som skjer for en del på mange forskjellige spill. 

Noen som har fått samme dritten? 

Lenke til kommentar

Hadde det faktisk utrolig morro med WRC9 i split-screen i helgen, meg og eldste nevøen på 16 år :)  Ble mildt sagt jævlig skuffet over at Cold Wat ikke hadde split-screen støtte i zombies :(

Når det er sagt..fytti rakkeren så ekstremt ballefett den haptiske feedbacken og triggerene er altså...jeg må si det igjen. Tror at denne generasjonen her så får jeg litt smaken på bilspill igjen, etter å knapt ha rørt sjangeren sist generasjon.  Og det takket være den nydelige Dual Sense kontrollen og feedbacken i den! Vi får se om det bare er hypen på det nye som snakker, eller om det faktisk blir tilfellet!

Endret av Mala
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Theo343 skrev (3 timer siden):

Sendte du selv til Sony eller leverte du til butikk?

Sendte direkte til Sony. Droppet mellomleddet. Tipper at det hadde tatt mye lengre tid. Sony sitter vel på noen konsoller i tilfelle noe dukker, opp eller dersom en influenser ønsker seg en PS5 mot et innlegg på insta :DMen ble postitivt overraske over behandlingstiden. 

Lenke til kommentar
Marcuzani skrev (4 timer siden):

Den ble sendt til Sony på mandag 7.12, og fikk varsel i går om at den er på vei tilbake. Jeg vet ikke hva de har gjort, om de har reparert eller gitt meg en ny. Mulig det har vært en enkel prosess, men jeg fant ikke ut av det selv, og kundeservice hadde ingen andre forslag.

Ok ,dette ser jo ut til å gå kjapt :)
Hadde vært en fordel om du fikk vite hva som gikk galt men det skjer vel ikke.

Lenke til kommentar
53 minutes ago, Marcuzani said:

Sendte direkte til Sony. Droppet mellomleddet. Tipper at det hadde tatt mye lengre tid. Sony sitter vel på noen konsoller i tilfelle noe dukker, opp eller dersom en influenser ønsker seg en PS5 mot et innlegg på insta :DMen ble postitivt overraske over behandlingstiden. 

Nydelig, så du sendte til Sony norge? Du kontaktet de på telefon først? Du fikk tilsendt fraktlapp?

Endret av Theo343
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Theo343 skrev (2 timer siden):

Nydelig, så du sendte til Sony norge? Du kontaktet de på telefon først? Du fikk tilsendt fraktlapp?

Kan svare for han. På de norske PlayStation-sidene har du et feilsøkingsverktøy, og når du har "prøvd alt" via verktøyet får du et supportnummer å ringe samt en kode du skal oppgi.

Knall service av Sony.

Frakta aner jeg ikke

Endret av Retroman
  • Liker 1
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
Mala skrev (5 timer siden):

Hadde det faktisk utrolig morro med WRC9 i split-screen i helgen, meg og eldste nevøen på 16 år :)  Ble mildt sagt jævlig skuffet over at Cold Wat ikke hadde split-screen støtte i zombies :(

Når det er sagt..fytti rakkeren så ekstremt ballefett den haptiske feedbacken og triggerene er altså...jeg må si det igjen. Tror at denne generasjonen her så får jeg litt smaken på bilspill igjen, etter å knapt ha rørt sjangeren sist generasjon.  Og det takket være den nydelige Dual Sense kontrollen og feedbacken i den! Vi får se om det bare er hypen på det nye som snakker, eller om det faktisk blir tilfellet!

Skal ha kommet oppdatering til AC: Valhalla nå (versjon 1.1) som og gir støtte for haptic feedback. 
 

Skal testes senere fordi Cyberpunk....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...