Gå til innhold

Playstation 5 - Generell diskusjon


LarZen

Blir Playstation 5 en større suksess enn sin forgjenger?  

717 stemmer

  1. 1. Blir Playstation 5 en større suksess enn sin forgjenger?

    • Ja.
      420
    • Nei.
      95
    • Like stor.
      64
    • Altfor tidlig å si noe om.
      114
    • Vet ikke.
      25


Anbefalte innlegg

5 minutes ago, Raul07 said:

Patetisk først å kun kjøpe for å selge videre så bygge på det at noe av summen går til en sånn sak for å selge raskere. Er jo klart at han her spiller på samvittigheten til mange mennesker eller folk som brenner for den saken. Det der synes jeg faktisk ikke så mye om. Du får mene at det er fantastisk men da er vi uenig :)

Nei jeg synes ikke det er fantastisk på noen måte. Å gi til barnekreftforeningen kan man gjøre uten å annonsere det. Men i bunn og grunn så får jo barnekreftforeningen penger de ellers ikke ville fått, så jeg ser ikke det patetiske i det :)


Med mindre han bare sier det da, og ikke ender opp med å donere. Da er det toppen av lavmål.

Endret av Tåkefyrste
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
3 minutes ago, Tåkefyrste said:

Nei jeg synes ikke det er fantastisk på noen måte. Å gi til barnekreftforeningen kan man gjøre uten å annonsere det. Men i bunn og grunn så får jo barnekreftforeningen penger de ellers ikke ville fått, så jeg ser ikke det patetiske i det :)

Kjempe bra å gi de vekk men å skrive det i annonsen er nok ikke veldig tilfeldig. Han vet at han får pengene og salget gjennomført raskere ved å skrive det. Så tjener han litt kudos I samme slengen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Håper mange har fått ordnet seg en konsoll i dag. Leser at det har vært noe utfordrende for mange. Prøvde selv å skaffe en til min bror, men Elkjøp-knappen ble aldri grønn. 
 

Sinnsyke priser på Finn.no, og håper ingen bidrar til at sånne folk kan holde på. 
 

Min konsoll er i hus, og førsteinntrykket er helt magisk. DualSense og Astro’s PG er en helt unik opplevelse. Selv damen digget det! :D 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
40 minutes ago, Shemhazai said:

Han bruker jo kreftsaken til å tjene penger. Ganske ekkelt spør du meg, men men. Jeg er bare glad jeg fikk bestilt på coolshop idag. Håper jeg får den i år.

Det er akkurat poenget mitt også, her bruker man aktivt det at man skal gi penger til kreftsak for å selge maskinen raskere, ekstremt kynisk og veldig kalkulert. 

 

Det som foregår på finn burde nesten ikke vært lov. Som noen skrev over det rene svartebørsen blitt der inne. Dette er tydeligvis noe som blir mer og mer utbredt også i Norge. 

Endret av Raul07
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Synd at jeg er så låst til Playstation. Skulle ønske at jeg bare kunne bytte til Xbox uten at det spiller noen rolle. Bytter i hvert fall vekk fra Playstation ved første anledning, når man evt kan spille på tvers av konsoller. 

Denne lanseringen har vært en katastrofe. Aldri hørt om lignende, men finnes sikkert verre lanseringer. Mister et år eller noe. 

Jeg forventet ikke å få konsollen til release, men aller senest i januar. Nå er jeg kanskje heldig om jeg får den til sommeren. 

Lenke til kommentar

Koblet opp PS5en i går, tok med den eksterne disken jeg har brukt på PS4 med de spillene jeg hadde der og selvfølgelig krasjet hele maskinen i svart. Kan tro jeg kaldsvettet de minuttene boksen ikke ville på igjen.

Heldigvis ser det ut til at den funker, så jeg får bare belage meg på å kopiere over de PS4 spillene jeg har.

  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
unik42 skrev (24 minutter siden):

Koblet opp PS5en i går, tok med den eksterne disken jeg har brukt på PS4 med de spillene jeg hadde der og selvfølgelig krasjet hele maskinen i svart. Kan tro jeg kaldsvettet de minuttene boksen ikke ville på igjen.

Heldigvis ser det ut til at den funker, så jeg får bare belage meg på å kopiere over de PS4 spillene jeg har.

Har ikke turt å koble til noen ekstern lagring enda pga. alle problemene med dette. Avventer til programvareoppdateringene får fjernet disse feilene. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...