Gå til innhold

Playstation 5 - Generell diskusjon

LarZen

Blir Playstation 5 en større suksess enn sin forgjenger?  

721 stemmer

1. 1. Blir Playstation 5 en større suksess enn sin forgjenger?

• Ja.
      421
    • Nei.
      97
    • Like stor.
      65
    • Altfor tidlig å si noe om.
      114
    • Vet ikke.
      25

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Var jo passe teit av Coop å legge ut 09:00 når de andre legger ut 10:00. De får jo solgt konsollene uansett, kunne spart seg for deler av trykket ved å avlaste fokuset ved å kjøre det samtidig som de andre.

Skrevet
Thomas_H skrev (Akkurat nå):

var der i stad, så sto det at forespørselen er tidsavbrutt. 

Jeg fikk tre tidsavbrudd etter kort tid før den ble stående slik som den gjør nå. Håper det er et positivt tegn, men tviler vel egentlig litt på det.

Skrevet
Sitat

– Det skyldes enorm pågang av kunder som er på jakt etter PlayStation 5. Vi var forsåvidt forberedt på det, men nå ble det nesten 7000 brukere som logget seg inn samtidig, så da knelte systemet, sier kommunikasjonssjef Harald Kristiansen til Tek.no.

Haha. Ahf.

Skrevet

det er jo ingen som er innom coop.no for kjøpe. så de gjør vel ikke noe med den med det første. 

var flere ganger innom siden, og kunne trykke på "Kjøp" knappen, men der stoppet det.

Skrevet

Kommer til betal så får jeg denne "Det har oppstått en feil. Dette produktet kan ikke legges i handlekurven"

Har det blitt utsolgt?

Skrevet

Hvordan fungerer dette, hvis jeg vil prøve kl 10? Man oppdaterer til det evt står at man får kjøpt, og så må man gjennomføre bestillingen raskere enn andre? 

Så at det står 6k tidligere i tråden her. Skrudd opp prisen? 😑

Skrevet
Sitoy skrev (Akkurat nå):

Kommer til betal så får jeg denne "Det har oppstått en feil. Dette produktet kan ikke legges i handlekurven"

Har det blitt utsolgt?

da har det vel blitt det. 

Skrevet
Sitoy skrev (Akkurat nå):

Har det blitt utsolgt?

Står at det kun kan kjøpes 1 pr kunde, kan være derfor.

• Innsiktsfullt 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...