Gå til innhold

NVIDIA GeForce RTX 30xx tråden


Nizzen
Melding lagt til av Jarmo

Vennligst ikke ta AMD vs. Intel diskusjoner i denne tråden :)

Anbefalte innlegg

1 minute ago, Mumriken said:

Her i nordvest så er det stort sett 1-2 dager uavhengig om det er Bring eller Post nord

Har aldri hatt særlig problemer med Bring/Posten før egentlig så dette var litt rart. Har som regel fått pakka etter maks 2 virkedager og veldig ofte dagen etter jeg bestilte fra eks. komplett.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
4 minutes ago, Mumriken said:

f5 spam lønner seg ? ?

Haha ser for meg monitorerings-teamet på sentralen.
"Nå ser jeg at Mumriken stresser noe voldsomt med pakka. Har registrert gjennomsnittlig 3600 F5 trykk per time. Send melding til transport og lager at pakken hans kommer med på neste bil".

Endret av Theo343
  • Liker 1
Lenke til kommentar
12 hours ago, Deimos_Anomaly said:

Skal være en "kanseler ordrelinjer" knapp ved siden av "kanseller ordre"

 

12 hours ago, BadCat said:

Er det ikke lenger mulig å kansellere ordrelinjer hos Komplett? Blir det som en sa tidligere her at de fjerner hele ordren?

Er det undervalg dersom man velger kanseller ordre? Har ikke tatt sjansen på å trykke. ?

 

3 hours ago, 6u4rdi4n said:

Min RTX 3080 ordre har både kanseller ordrelinje og kanseller ordre knapp. 

 

Jeg tror jeg har funnet ut av mysteriet. Det er fordi meg og BadCat har brukt "Komplett Club" rabattkoder på ordren. For å forhindre at folk feks legger et produkt til 200 000 i handlekurven, får 20 000 kr i rabatt og så kansellerer det produktet og sitter igjen med rabatten, så kan man ikke kansellere ordrelinjer hvis man bruker rabattkode. :)

  • Liker 1
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
20 hours ago, Theo343 said:

Nice tip men Ingen lenger enn 3m? Jeg trenger nok ca. 5m mot TVen. (ned, høyre 1m, høyre 1.5m, opp).
3m kan gå i diagonalt luftstrekk men da må jeg plugge den ut og inn hele tiden som jo er mindre ønskelig.

Husker at 5m på noen typer kabler blir å strekke det langt. Husker at jeg en gang fikk lagd 5 meter eksternt SCSI-kabel til en Iomega ZIP drive :laugh: Rart at den som lagde kabel i det hele tatt aksepterte bestillingen, for jeg kan love at det der fungerte fryktelig dårlig.

Nå finnes det optisk HDMI. Hvorvidt det gjør det i HDMI 2.1 vet jeg for lite om, da jeg ikke har vært på jakt etter det selv. Optisk kabling vil nok være neste løsning dersom 5 meter blir for vanskelig. Tror likevel at det finnes 5 meter kobberkabling på HDMI, men det er kanskje en ting å begynne å tenke litt på, at dette tøyer strikken litt for hva som er sunt for signalering. Nå er muligens 50 parallelle signaler mye verre enn serielle signaler, men også på seriellt så kan det jo møte utfordringer. De tvinner jo kablene på ethernet i våre dager, og da har man vel begrensninger alt etter hvilken Category du går på. Men 100 meter, (20 meter litt usikker på dette tallet) og sånn er vel nokså reelle tall på ethernet i dag.

Endret av G
  • Liker 1
Lenke til kommentar
1 minute ago, Black-March said:

Jeg tror jeg har funnet ut av mysteriet. Det er fordi meg og BadCat har brukt "Komplett Club" rabattkoder på ordren. For å forhindre at folk feks legger et produkt til 200 000 i handlekurven, får 20 000 kr i rabatt og så kansellerer det produktet og sitter igjen med rabatten, så kan man ikke kansellere ordrelinjer hvis man bruker rabattkode. :)

Så 10% rabattkupongen gjelder på hele handlevognen og ikke "utvalgt" produkt? Hmm første gang jeg bruker en slik kupong så visste ikke helt hvordan den fungerte ?

Lenke til kommentar
Just now, Theo343 said:

Så 10% rabattkupongen gjelder på hele handlevognen og ikke "utvalgt" produkt? Hmm første gang jeg bruker en slik kupong så visste ikke helt hvordan den fungerte ?

Du får 2 i året, en som gjelder for hele handlevognen (20 000 kr) og en annen som gjelder for "utvalgt produkt" (6000 kr). Jeg brukte "hele handlervognen" koden min.

Lenke til kommentar
joakimbo skrev (2 minutter siden):

Hvor korrekt er datoene på ordre fra komplett? Bestilte et TUF OC kort på fredag.. Står forventet inn på lager 28.sept, 1 stk, på min ordre.. 

Jeg leste på itavisen tidligere idag at "Hos Komplett meldes det om leveringer av forskjellige typer tredjepartskort sent i oktober, samt i november og desember."

På min ordre står det 30 september, men har mine tvil nå..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...