Gå til innhold

NVIDIA GeForce RTX 30xx tråden


Nizzen
Melding lagt til av Jarmo

Vennligst ikke ta AMD vs. Intel diskusjoner i denne tråden :)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Theo343 skrev (10 minutter siden):

Blir spennende å se om jeg får hentemelding på SMS i morgen ? nesten grugleder meg litt.

Ellers, right now!

 

Mitt kort står som forventet inn på lager den 2.Oktober. Min bestilling var ferdi klokken 14:57, men de oppdaterte bestillings tidspunktet til 15:13. Jeg bestilte jo da Strix oc 3080. Det er ikke forventet før mot slutten av måneden eller Oktober uansett. Håper det er i hus før Cyberpunk 2077 kommer ut den 19.November. Hvis ikke så er AMD sine kort kanskje aktuell hvis de i det hele tatt er tilgjengelig til den tid.

Lenke til kommentar

Yey! Oppdatering på TUF OC kortet fra Proshop. Etter å ha gått fra mange ulike statuser og det har stått rebestilt et par dager er det nå endret til forsendelse forventet mellom 22 og 25 sept.

Flere som har fått oppdatering?

Har også et MSI gaming trio X som jeg trodde skulle komme først da jeg fikk bestilt det 15:05 på torsdag, men det virker som om de har flere TUF enn trio på vei inn. 

 

Screenshot_20200920-224117.jpg

Endret av OddZen
  • Liker 1
Lenke til kommentar
16 minutes ago, Idrin said:

Mitt kort står som forventet inn på lager den 2.Oktober. Min bestilling var ferdi klokken 14:57, men de oppdaterte bestillings tidspunktet til 15:13. Jeg bestilte jo da Strix oc 3080. Det er ikke forventet før mot slutten av måneden eller Oktober uansett. Håper det er i hus før Cyberpunk 2077 kommer ut den 19.November. Hvis ikke så er AMD sine kort kanskje aktuell hvis de i det hele tatt er tilgjengelig til den tid.

Håper det ordner seg :) Hvis ikke er vi nok flere her som blir sittende med flere kort og muligens kan hjelpe andre i forumet.

TUF kortet som jeg ikke får (før 30. september) bestilte jeg 14:52 med veldig lavt ordrenummer og ordren ble endret til 15:15 eller noe slik. Ventus kortet bestilte jeg en plass mellom 14:54-14:57 (husker ikke lenger) og det ble til slutt sendt på fredag en gang.  

3 minutes ago, OddZen said:

Yey! Oppdatering på TUF OC kortet fra Proshop. Etter å ha gått fra mange ulike statuser og det har stått rebestilt et par dager er det nå endret til forsendelse forventet mellom 22 og 25 sept.

Flere som har fått oppdatering?

Har også et MSI gaming trio X som jeg trodde skulle komme først da jeg fikk bestilt det 15:05 på torsdag, men det virker som om de har flere TUF enn trio på vei inn. 

 

Screenshot_20200920-224117.jpg

Woah, Proshop jobber på en søndag? Nice :D

Endret av Theo343
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
4 minutes ago, OddZen said:

Yey! Oppdatering på TUF OC kortet fra Proshop. Etter å ha gått fra mange ulike statuser og det har stått rebestilt et par dager er det nå endret til forsendelse forventet mellom 22 og 25 sept.

Flere som har fått oppdatering?

Har også et MSI gaming trio X som jeg trodde skulle komme først da jeg fikk bestilt det 15:05 på torsdag, men det virker som om de har flere TUF enn trio på vei inn.

De har jo hoppet såpass mye frem og tilbake at jeg ville vært forsiktig med å stole på den informasjonen.

Står fortsatt restbestilt på mitt TUF OC, fikk vel gjennom bestillingen omtrent 15:06.

Lenke til kommentar
OddZen skrev (8 minutter siden):

Yey! Oppdatering på TUF OC kortet fra Proshop. Etter å ha gått fra mange ulike statuser og det har stått rebestilt et par dager er det nå endret til forsendelse forventet mellom 22 og 25 sept.

Flere som har fått oppdatering?

Har også et MSI gaming trio X som jeg trodde skulle komme først da jeg fikk bestilt det 15:05 på torsdag, men det virker som om de har flere TUF enn trio på vei inn.

Det står det samme hos meg, og jeg bestilte i dag, så tror jeg kanskje ville tatt den informasjonen med en klype salt.

Lenke til kommentar
Theo343 skrev (7 minutter siden):

Håper det ordner seg :) Hvis ikke er vi nok flere her som blir sittende med flere kort og muligens kan hjelpe andre i forumet.

TUF kortet som jeg ikke får (før 30. september) bestilte jeg 14:52 med veldig lavt ordrenummer og ordren ble endret til 15:15 eller noe slik. Ventus kortet bestilte jeg en plass mellom 14:54-14:57 (husker ikke lenger) og det ble til slutt sendt på fredag en gang.  

Woah, Proshop jobber på en søndag? Nice :D

Jeg er muligens interessert i å kjøpe det TUF kortet av deg hvis du ender opp med å selge det. Det kan man snakkes om ved en senere annledning. :) Grunn til at jeg valgte Strix OC kortet er fordi de bruker som regel å ha veldig bra resale value når man eventuelt skal oppgradere til en potensiel 3080 TI/Super utgave når/hvis de kommer.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Theo343 skrev (26 minutter siden):

(...)

TUF kortet som jeg ikke får (før 30. september) bestilte jeg 14:52 med veldig lavt ordrenummer og ordren ble endret til 15:15 eller noe slik. Ventus kortet bestilte jeg en plass mellom 14:54-14:57 (husker ikke lenger) og det ble til slutt sendt på fredag en gang.  

(...)

Har vel skrevet noen ganger vedr min ordre, men mitt ser veldig ut til å være på vei;

bilde.png.476eb0e41a83a92a6c8e1b66109c06e6.pngbilde.png.80fe9ce413d27900314db4406094ac97.png

 

bilde.png.2ecf4add7e4cdf9971205f4e178eaea3.pngbilde.png.709054aa18148a2b8043172b9350ca08.png

Dette er TUF kortet(ikke OC). Kortet sto først forventet levert 1.november helt frem til lørdag da det plutselig kom en oppdatering?

Endret av BioNor
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Spent på om det blir noen oppdateringer fra proshop i morgen. Står fremdeles behandles, og på lager. 

Om leaket benchmarks på 3090 med kun 5-10% bedre ytelse stemmer, skal jeg ikke se bortifra at jeg bare beholder 3080. Iværtfall glad at jeg bestilte 3080 på sekundet og ikke ventet til benchmarks på 3090, med tanke på hvor stort trykk det er på disse kortene :) 

  • Liker 3
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
RRhoads skrev (1 minutt siden):

Jeg tipper mye av grunnen til at vi ser lav ytelsesforskjell er pga flaskehals i CPU og minne. Jeg gidder ikke oppdatere til 3080. Det blir 3090 på meg. Det positive er kanskje at få bestiller det og at det blir lettere å få tak i ??

Joda, men er bare redd at innen vi får CPU og minne som ikke er flaskehals, så vil det være nye skjermkort på markedet.

Men får vel se benchmarks før jeg bestemmer meg. Selv om de benchmarkene skremte meg litt bort fra tanken på 3090.

Lenke til kommentar
5 minutes ago, RRhoads said:

Jeg tipper mye av grunnen til at vi ser lav ytelsesforskjell er pga flaskehals i CPU og minne. Jeg gidder ikke oppdatere til 3080. Det blir 3090 på meg. Det positive er kanskje at få bestiller det og at det blir lettere å få tak i ??

Bare å kjøpe nyere GPU med mellomlegget en skulle brukt på 3090 om et par år det! ;)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
  • Jarmo låste denne emne
  • Jarmo gjenåpnet denne emne
  • Uderzo klistret denne emne
  • Evil-Duck avklistret denne emne

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...