Gå til innhold

NVIDIA GeForce RTX 30xx tråden


Nizzen
Melding lagt til av Jarmo

Vennligst ikke ta AMD vs. Intel diskusjoner i denne tråden :)

Anbefalte innlegg

2 minutes ago, MariusJS said:

1080 Ti var relevant i nesten 3 og 1/2 år, hva får deg til å tro at 3090 ikke holder like lenge?
Det er forøvrig snakk om 1/5 av prisen, og hvor lenge du må  vente er jo 90% opp til deg selv, hvem sier at de ikke kommer til å ha noen kort i stock?

For min del er det veldig, veldig lenge siden 1080ti var relevant ?

Erfaringsmessig så er det mange som vil ha den 20% samt veldig få kort.. Om du får bestilt (som ikke er sikkert) så må du vente leeenge 

Pluss at hver gang dem har dnb kampanje så er lagerstatus på det jeg vil ha mystisk tømt før klokken bikker 2400 kampanjedagen 

 

  • Liker 1
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Aetius skrev (Akkurat nå):

som kanskje har verdens dårligste nettbankløsning

what? Synes DNB har bedre enn de fleste. De går Sparbank1, handelsbanken og Danske Bank en høy gang hvertfall!

Aetius skrev (1 minutt siden):

Sist jeg prøvde meg på det der Power/DnB-tilbudet så forsvant alt som var interessant å bestille før tilbudshelgen kom,

Dokumenter det opp og send inn til forbrukerrådet. De siste tingene jeg har vært interessert i har vært inne begge helgene. Det morsomme er at jeg tror elkjøp spekulerer litt i det. De forrige to supertilbudene har elkjøp kutta prisen ganske heftig på to populære premiumprodukter bare kort tid før supertilbud. Power har da prismatchet og 20% i tillegg og har sikkert gått med tap på produktene.

Lenke til kommentar
15 minutes ago, Mumriken said:

For min del er det veldig, veldig lenge siden 1080ti var relevant ?

Erfaringsmessig så er det mange som vil ha den 20% samt veldig få kort.. Om du får bestilt (som ikke er sikkert) så må du vente leeenge 

Pluss at hver gang dem har dnb kampanje så er lagerstatus på det jeg vil ha mystisk tømt før klokken bikker 2400 kampanjedagen 

 

Hva er mer relevant da?

2080 Ti og 2080 Super? Hvor begge kortene kostet latterlige summer for minimal ekstra ytelse?

Lenke til kommentar
14 minutes ago, Nimrad said:

what? Synes DNB har bedre enn de fleste. De går Sparbank1, handelsbanken og Danske Bank en høy gang hvertfall!

Dokumenter det opp og send inn til forbrukerrådet. De siste tingene jeg har vært interessert i har vært inne begge helgene. Det morsomme er at jeg tror elkjøp spekulerer litt i det. De forrige to supertilbudene har elkjøp kutta prisen ganske heftig på to populære premiumprodukter bare kort tid før supertilbud. Power har da prismatchet og 20% i tillegg og har sikkert gått med tap på produktene.

De går i tap på de fleste produktene, men om jeg ikke husker feil så deler de tapet med DNB

Lenke til kommentar
36 minutes ago, Sarasin said:

Jeg tenker jo på DnB-kampanjen, og med 20% (er det ikke det da?), så hjelper det jo litt ?

Komplett har hvertfall 14 dager åpent kjøp, så hvis du bestiller et kort på Komplett, men ser at Supertilbud og grafikkort blir lansert hos Power innen returretten kan du jo komme unna med litt sparte penger, uten å måtte vente på at kortene skal komme tilbake på lager en gang i 2021 siden du ikke bestilte med en gang de ble tilgjengelige.

Lenke til kommentar
MariusJS skrev (Akkurat nå):

De går i tap på de fleste produktene, men om jeg ikke husker feil så deler de tapet med DNB

Er nok ikke "de fleste", da hadde det ikke vært noe poeng å ha tilbudet, men jeg vet at noen produkter selges med tap. Det er garantert en deling mellom DNB og Power, ja. DNB tjener godt på denne kampanjen, så de er helt sikkert med på å dekke denne rabatten.

Lenke til kommentar
Just now, Nimrad said:

Er nok ikke "de fleste", da hadde det ikke vært noe poeng å ha tilbudet, men jeg vet at noen produkter selges med tap. Det er garantert en deling mellom DNB og Power, ja. DNB tjener godt på denne kampanjen, så de er helt sikkert med på å dekke denne rabatten.

"De fleste" er nok å ta i litt vel kraftig fra min side, ja.
Det stemmer nok derimot ganske bra når det kommer til pc-komponenter og en del andre kategorier, mens på visse ting har de nok ganske grei margin fortsatt.

Slik jeg har forstått så er det svært uvanlig med 20% margin på hardware!

Lenke til kommentar
Nimrad skrev (4 minutter siden):

Er nok ikke "de fleste", da hadde det ikke vært noe poeng å ha tilbudet, men jeg vet at noen produkter selges med tap. Det er garantert en deling mellom DNB og Power, ja. DNB tjener godt på denne kampanjen, så de er helt sikkert med på å dekke denne rabatten.

Det er helt feil. Kjeden og butikkene står for kostnaden, DNB drar kunder. 

Lenke til kommentar
NTAuthority skrev (2 minutter siden):

Det er helt feil. Kjeden og butikkene står for kostnaden, DNB drar kunder. 

Nå drar det offtopic, men dette har jeg diskutert med noen andre før. Det gir INGEN mening at Power skal inngå et samarbeid med DNB hvor Power KUN taper og DNB KUN vinner. Det er en helt idiotisk avtale i så fall og jeg har ingen tro på at så mange butikker skal gå med på det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...