Gå til innhold

NVIDIA GeForce RTX 30xx tråden


Nizzen
Melding lagt til av Jarmo

Vennligst ikke ta AMD vs. Intel diskusjoner i denne tråden :)

Anbefalte innlegg

Har Nvidia sine sider fått slag? Prøver å logge meg inn via Chrome, men står jo og reloader og er helt mongo hele greiene ? Sikkert jobb maskina...dette er sånne ting som IKKE må skje når slusene åpner....

 

Neida, var bare Chrome som var KOMPLETT ubrukelig som vanlig. Funket gull i Edge.

Endret av Mala
  • Liker 2
  • Innsiktsfullt 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Mala skrev (1 minutt siden):

Har nvidia siden fått slag? Prøver å logge meg inn via Chrome, men står jo og reloader og er helt mongo hele greiene ? Sikkert jobb maskina...dette er sånne ting som IKKE må skjer når slusene åpner....

Oof! Der sa du noe!

Jeg tror jeg spør sjefen om jeg kan få låne Gbit-fiberkablene med hjem fra jobb den 24...

Endret av PaladinNO
Lenke til kommentar
5 minutes ago, Mala said:

Håper jeg er PÅ jobb når det skjer..alså natt til 17.september. Og ikke i mellom 08-1400 når jeg sover. 

Men norske sider fyrer vel i gang på slaget midnatt eller? Nvidia hadde tendenser til å sette i gang 15-1530 tiden mener jeg det ble nevnt her inne?

Jeg fikk nettopp innvilget fridag den 17. Skal leve på F5. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
N o r e n g skrev (1 time siden):

Zotac, Gainward/Palit, og muligens Gigabyte.

Det kan jo hende at dette endrer seg før lansering, fortsatt 14 dager igjen

Klar over det. Men gitt prisforskjellene og at jeg uansett skal ha vannblokk på. Ser ikke poenget med å gå for en dyr utgave hvis kun kjøler er forskjellig. 

Nizzen skrev (1 time siden):

Tusen takk. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Mala skrev (15 minutter siden):

Håper jeg er PÅ jobb når det skjer..alså natt til 17.september. Og ikke i mellom 08-1400 når jeg sover. 

Men norske sider fyrer vel i gang på slaget midnatt eller? Nvidia hadde tendenser til å sette i gang 15-1530 tiden mener jeg det ble nevnt her inne?

Nedtellingsklokka til komplett sier Torsdag 17 klokka 15 hvis jeg ikke blingser helt ?

https://www.komplett.no/kampanje/121235/nvidia-geforce-3080-3090-3070?tag=Vis alle

Endret av Simkin
  • Liker 1
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
1 minute ago, N o r e n g said:

Skjønner ikke at du har lyst til å kjøpe direkte fra Nvidia, var jo et skikkelig skrekkeksempel her for nesten to år siden nå

Nå ser jo FE kjølerene faktisk brukbare ut. Tredjepartskortene ser så sykt gamer klisjé ut som det går ann å bli. 

Endret av L1pslide
  • Liker 1
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
N o r e n g skrev (6 minutter siden):

Skjønner ikke at du har lyst til å kjøpe direkte fra Nvidia, var jo et skikkelig skrekkeksempel her for nesten to år siden nå

Vil ha FE kjøler, så da blir det slik. Men jo, har fått med meg at digital river eller hva de heter ikke har noe godt rykte.

Endret av Simkin
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...