Gå til innhold

Tilbakemeldinger: Hva synes du?


Gjest Slettet-404071

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-404071

Med det mener jeg at man nå kan redigere innlegg som ble publisert for to uker siden (økt fra 3 dager). Dette er innlegg som ble publisert etter oppgraderingen, og som ikke trenger å ombygges. Man kan fremdeles ikke redigere innlegg som ble publisert før oppgraderingen, siden ombyggingsprosessen ikke er ferdig.

Om én uke utvider vi redigeringen til 3 uker, etc, frem til ombyggingsprosessen er ferdig. Da åpner vi for all redigering.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
The Avatar skrev (På 26.11.2019 den 15.35):

Er det meininga at "NYESTE ARTIKLER" berre skal visast over "DETTE SNAKKER VI OM NÅ" og ikkje vises når ein er inne på mine- eller siste innlegg?

 

Eg savnar forsatt tilgang til ei oversikt over alle underforum der eg ikkje treng å fyrst scrolle ned halve sida og derretter klikke meg inn på houdkategorien og deretter scrolle igjen for å klikke meg inn på rett underkategori.
Eg merkar at eg er mykje mindre inne på sjølve foruma og derfor forheld meg mest til nye innlegg i trådar som eg tidlegare har svart på, eller tilfeldige innlegg som sprett opp i "dette snakker vi om nå".
Før oppdateringa hadde eg ei fastare rutine for å sjå etter nye trådar i bestemte underforum ettersom eg før hadde menyen på venstresida der eg kunne brette ut kategoriane som eg bryr meg om, samtidig som eg kollapsa dei kategoriane som eg ikkje er interessert i.

Merker også at jeg er mye mindre inne på formuet enn tidligere.

Hovedgrunnen er at lengden på "DETTE SNAKKER VI OM NÅ" er for kort, og dermed i mindre grad inneholder noe interessant å klikke på.

Gidder ikke gå inn i hver eneste kategori for å se om det er noe nytt og interessant der.

Dette gjør jeg kun en gang i blant når jeg har litt mer tid, men ikke hvis jeg bare skal raskt inn for å sjekke "om det er noe nytt".

Lenke til kommentar
cuadro skrev (19 timer siden):

Bug: Dersom du lager en egen quote-tag og kopierer inn rik-tekst, for eksempel fra lovdata.no, så vil resten av posten løpe inni quoten, selv etter at du har avsluttet den. Og du får ikke muligheten til å endre teksten skrevet etter endt quote-tag. Du må da slette hele sitatet og skrive det på nytt. Slik som dette:

Jeg klarer ikke gjenskape dette. Jeg begynner med et blankt innlegg, setter inn et eget sitat med rik tekst (fra nrk.no), men har fortsatt mulighet til å trykke utenfor sitatboksen og skrive videre.

Trykker du på sitatknappen (anførselstegnene i verktøylinjen) for å lage sitatboksen? Kan du sende meg litt informasjon om systemet ditt, som nettleser og OS?

Lenke til kommentar
  • Gjest fjernet fremhevingen av denne emne
Emancipate skrev (53 minutter siden):

Tråder man ikke har svart i på lenge, vises likevel i mine innlegg. Sånn var det ikke før.

Før hadde man poster man hadde vært aktiv i siste 3 måneder på listen. Nå er ikke den filtreringen på tid der så har man noen sinne vært aktiv i en tråd vil den være på listen så jeg har ikke noen annen anbefaling i at en må velge og ignorere trådene en ikke vil ha på listen.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb
TheDarkSapling - SCM skrev (4 timer siden):

Oppleve også dette både på reklamene og YT-videoene av og til, via mobilen.

Er nok en feil med din kobling. Dette betyr at du ikke får lastet innholdet korrekt, og dermed vil nettleseren din gi deg en slik feilmelding over innholdet som ikke er lastet inn. Prøv å last siden på nytt. 

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb
TheDarkSapling - SCM skrev (10 minutter siden):

Hæ!! Jeg har aldri opplevd det etter oppdateringen deres. ??

 

Merko. skrev (6 minutter siden):

Det er vanlig praksis å skylde på brukerfeil ? 

Har opplevd det selv et par ganger

Er dessverre noen ganger at dette kan skje. Er det slik at dette skjer ofte? Jeg mener ikke å påstå at det ikke er et problem, men det er vesentlig å vite om det fungerer etter man har prøvd å laste siden på ny først, om det ikke fikser problemet kan vi se på det. 
 

TheDarkSapling - SCM skrev (1 minutt siden):

Nå kjæsjet hele DN siden igjen for noen minutter siden. Mobilen.S

Vi har opplevd dette selv. Litt usikker på hvorfor dette skjedde, jeg lar @TSP og @Runar Svare på dette. 

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar
Omnia vincit amor skrev (1 minutt siden):

 

Er dessverre noen ganger at dette kan skje. Er det slik at dette skjer ofte? Jeg mener ikke å påstå at det ikke er et problem, men det er vesentlig å vite om det fungerer etter man har prøvd å laste siden på ny først, om det ikke fikser problemet kan vi se på det. 

Har går ut og inn av tråden/hele-siden-deres, og skjer fortsatt. ??

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb
TheDarkSapling - SCM skrev (12 minutter siden):

Har går ut og inn av tråden/hele-siden-deres, og skjer fortsatt. ??

Prøv følgende: Gå til instillingene dine å slett cache (mellom lagrede filer), se om det hjelper. 

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb
TheDarkSapling - SCM skrev (11 minutter siden):

Tøm mellom lagrede filer!!! Hvorfor kan ikke dere snakke Norsk!!! ????? 

Ta det med ro. 

Se om det hjelper å gjøre det jeg sa nå, så ser vi om det hjelper. 

Fjernet noen innlegg som er OT ift. tråden. 

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...