Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Finnes det kosete gutter


Anbefalte innlegg

Jeg tror det har mer med personlighet og kommunikasjon å gjøre. Jeg har alltid likt å kose.

Når jeg var 14 og nå når jeg går mot 40.

 

At folk i forhold stagnerer rundt dette handler nok mest om mangel på kommunikasjon slik at kjærligheten går over til vane og man ender opp med å stort sett være sammen av praktiske grunner og ikke lidenskap.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Hei!

Har innsett at kjæresten og jeg har veldig forskjellig behov i nærhet/intimitet, noe jeg tror egentlig blir et bristepunkt for min del, men lurer også på om det da i det hele tatt finnes gutter som er kosete? Da snakker jeg mest om sånn hverdagskos; være litt i hverandres armkroker om kvelden, lite kyss her og der, småflørting... kose litt sammen før vi sover. Om jeg er borti han noen ganger ila dagen er jeg klengete, ikke veldig koselig for min del.

Men er det realistisk å finne en fyr med likt behov som meg?

 

Anonymous poster hash: 7219d...053

 

 

Du burde ikke ha så mye sex. Det er faktisk ikke bra, det kan legge ett teppe over de ekte problemene i ett forhold. Om du hele tiden gir bort sexen gratis så senker du behovet for å anstrenge seg for hverandre. Jeg lar ikke kjæresten min få fise foran meg, og om hun raper må hun si unnskyld. Det setter en veldig fin tone, fordi det betyr at vi er hevet over slik oppførsel når vi står overfor hverandre. Jeg følger selvfølgelig de samme reglene.

 

Det er mye bedre å være i ett forhold der begge anstrenger seg. Å være i et forhold er ikke bare en status på facebook, det er jobb. Du kan takke ateistene for denne norm oppløsningen, vi kristne har det helt fint.

Lenke til kommentar

Om du hele tiden gir bort sexen gratis så senker du behovet for å anstrenge seg for hverandre. Jeg lar ikke kjæresten min få fise foran meg, og om hun raper må hun si unnskyld.

 

øøøøøøøh...... høres ut som om du har det motsatte av det TS ønsker! Stakkars dama di, hun må unnskylde seg for at hun eksisterer og er ett menneske hun også. 

 

Edit: 

 

Og unnskyld meg men dama di?? Tsk tsk tsk, bad christian, du må gifte deg så fort som mulig og ha sex med en gang vet du! Guds ord og alt det der. Det er det religionen din lærer folk! Ikke rart folk skiller seg masse når de blir foret sånn tull de må gjøre ellers havner de i helvete. 

 

Religion er indoktrinering. 

Endret av BuffyAnneSummers
  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

Tidlig 20-årene. Ja, har egentlig samme inntrykk. Han er litt eldre enn meg så kan ha noe med det

 

Samtidig, han ber meg alltid klø han på ryggen nesten hver morgen, massere han eller gjøre andre ting, men han gidder aldri gjøre det tilbake, det jeg synes er litt kjipt

 

Anonymous poster hash: 7219d...053

 

 

Har du prøvd å si ''kanke du klø meg/massere/whatever meg også ??:)'' ???? 

Lenke til kommentar

 

Hei!

Har innsett at kjæresten og jeg har veldig forskjellig behov i nærhet/intimitet, noe jeg tror egentlig blir et bristepunkt for min del, men lurer også på om det da i det hele tatt finnes gutter som er kosete? Da snakker jeg mest om sånn hverdagskos; være litt i hverandres armkroker om kvelden, lite kyss her og der, småflørting... kose litt sammen før vi sover. Om jeg er borti han noen ganger ila dagen er jeg klengete, ikke veldig koselig for min del.

Men er det realistisk å finne en fyr med likt behov som meg?

 

Anonymous poster hash: 7219d...053

 

Som Invader Zim nevnte i en tidligere post, så er det flere kjærlighetsspråk. Anbefaler å google disse, evt. se en YouTube video på hva det går ut og så ta en prat med typen, sette han inn i samme greia og høre hva han tenker. 

 

Folk har forskjellige behov og måter å vise kjærlighet på. Tror første skritt er å ha en åpen samtale om det. Hvis han er bare avvisende også der, så har han kanskje ikke de største følelsene for deg. Men om han tar det til seg og dere finner ut at dere bare har litt forskjellige behov, så er det godt mulig at dere kan tilpasse dere hverandre og komme enda nærmere. Kommunikasjon er det viktigste i et forhold spør du meg.

 

Uansett, lykke til :-)

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg har selv alltid vært kosete med de jeg er nær. Både i forhold og med gode venner. Du høres ut som en type jente jeg lett hadde hatt i armene mine en sen kveld eller kysset og klemt lenge når jeg kom hjem fra arbeid eller traff deg igjen annet sted. Jeg håper du finner en partner som passer dine behov bedre. Det høres ut som om dine behov ikke helt blir møtt, noe som kan være veldig sårt for den enkelte i det lange løp.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg har selv alltid vært kosete med de jeg er nær. Både i forhold og med gode venner. Du høres ut som en type jente jeg lett hadde hatt i armene mine en sen kveld eller kysset og klemt lenge når jeg kom hjem fra arbeid eller traff deg igjen annet sted. Jeg håper du finner en partner som passer dine behov bedre. Det høres ut som om dine behov ikke helt blir møtt, noe som kan være veldig sårt for den enkelte i det lange løp.

Høres koselig ut.. ja, får håpe det!?

 

Anonymous poster hash: 7219d...053

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ja vi finnes. Dog det gjelder å være nogenlunde på bølgelengde. Om hun vil kose når jeg er i farta eller driver å trener eller jobber, så kan hun bli avvist. Sett av sofatid, slik at forholdene ligger til rette, så kanskje det kan komme av seg selv. 

 

Enig i det med bølgelengde. Ironisk nok så fungerer det også dårlig her, feks vil han ha sex ("kos") spontant mens vi jogger  som ute, noe som jo kan være gøy, men slitsomt hvis det hele tida skal ødelegge treningen. Også vil han ha det når jeg jobber, men blir sur hvis jeg hinter om noe mens han (ikke..) jobber. Eller er kanskje mer at han alltid vil ha "kos" når han vil, og aldri når jeg vil

 

Men ja, denne tråden var egentlig ikke om slik kos, heller at jeg savner annen kos; som bare at han stryker meg litt mens han holder på med sitt e.l... gi meg en klem etter vi ikke har sett hverandre hele dagen (teit, jeg vet). Kanskje prøve å heller bli mer på bølgelengde der. Men kanskje det kan være noe å heller legge forholdene til rette for det. 

 

Anonymous poster hash: 7219d...053

Lenke til kommentar

Fikk tegna deres på pm. Det skal jo være en veldig god match, og begge skal jo være av de mer kosete tegna. Men, uansett hvilket av dem han er, så kan han ha godt av å minnes på hvor heldig han er som er i et forhold, men på en skånsom og vennlig måte. Men du får bestemme graden.

 

Likevel. Å være i et forhold -må- nødvendigvis ikke bety at man skal være 100% tilgjengelig for hverandre -hele- tiden. Man må respektere litt luft og frihet til bevegelse innimellom.

 

Men å forvente noen timer med samvær på kvelden og kanskje innimellom er helt innafor. Hvis mobilen og internett er viktigere enn dette, så bør du vurdere å iverksette noen tiltak for å minne'n på hvor heldig han er. Hvis forholdet ikke er verdt mer enn dét for'n, så fant du jo ut det likevel.

Endret av Taurean
Lenke til kommentar

 

Hei!

Har innsett at kjæresten og jeg har veldig forskjellig behov i nærhet/intimitet, noe jeg tror egentlig blir et bristepunkt for min del, men lurer også på om det da i det hele tatt finnes gutter som er kosete? Da snakker jeg mest om sånn hverdagskos; være litt i hverandres armkroker om kvelden, lite kyss her og der, småflørting... kose litt sammen før vi sover. Om jeg er borti han noen ganger ila dagen er jeg klengete, ikke veldig koselig for min del.

Men er det realistisk å finne en fyr med likt behov som meg?

 

Anonymous poster hash: 7219d...053

 

 

Hm. Jeg befinner meg nok midt på treet i denne sammenhengen, men selv om jeg ikke har noe problemer med litt kosing kjenner jeg av og til at min bedre halvdel etterlyser mer. Får ofte inntrykket av at det ikke blir nok, selv når jeg går ut av min vei for å imøtekomme kosebehovet.

 

For å svare på spørsmålet ditt, kommer det veldig an på hvor høyt behovet ditt er. Men der finst definitivt folk som er mer kosete enn fyren du beskriver, og om du i det hele tatt snakker om et bristepunkt pga. kosproblematikk så er kanskje ikke fyren den rette for deg uansett?

 

Tror du du har unormalt høye forventninger til kos? Kommer det i veien for andre ting? Hvor mye kos krever du?

Lenke til kommentar

øøøøøøøh...... høres ut som om du har det motsatte av det TS ønsker! Stakkars dama di, hun må unnskylde seg for at hun eksisterer og er ett menneske hun også. 

 

Edit: 

 

Og unnskyld meg men dama di?? Tsk tsk tsk, bad christian, du må gifte deg så fort som mulig og ha sex med en gang vet du! Guds ord og alt det der. Det er det religionen din lærer folk! Ikke rart folk skiller seg masse når de blir foret sånn tull de må gjøre ellers havner de i helvete. 

 

Religion er indoktrinering. 

 

Aha. Er du kvinne? Dette høres veldig emosjonelt og kvinnelig ut. Enn å hisse seg slik opp over at noen velger å holde på den nyforelskede fasen, hvor man anstrenger seg. Jeg har mang en gang hold en fis inne i meg i lange minutter fordi folk jeg liker er i nærheten. Dette er da helt normalt og burde være standard oppførsel rundt noen en vil imponere og deige seg for.

 

Det er da ikke værre enn at en unskylder seg, sier at en må på do og pusse nesen. Setter seg på ramma og slipper det ut. Raping og fising er da heller ingen fin lyd. Ja, feminister som ønsker å ødelegge alt mellom menn og kvinner, så det blir flere traktor lesber til dem selv, vil jo selvfølgelig at en promper, raper og peller seg i nesa foran hverandre. Det er sikkert bare et spørsmål før en eller annen kjønnsstudie proffessor går ut og sier at dette må vises oftere på tv, menn og kvinner i parforhold, som raper og fiser foran hverandre. Alt jeg kan si er at slik blir det ikke hjemme hos meg, her blir livet som i en romantisk film, det gjør seg ikke av seg selv, det krever mye av begge parter. Så får en velge hva en vil.

Endret av Fasiten
Lenke til kommentar

Aha. Er du kvinne? Dette høres veldig emosjonelt og kvinnelig ut. Enn å hisse seg slik opp over at noen velger å holde på den nyforelskede fasen, hvor man anstrenger seg. Jeg har mang en gang hold en fis inne i meg i lange minutter fordi folk jeg liker er i nærheten. Dette er da helt normalt og burde være standard oppførsel rundt noen en vil imponere og deige seg for.

 

Det er da ikke værre enn at en unskylder seg, sier at en må på do og pusse nesen. Setter seg på ramma og slipper det ut. Raping og fising er da heller ingen fin lyd. Ja, feminister som ønsker å ødelegge alt mellom menn og kvinner, så det blir flere traktor lesber til dem selv, vil jo selvfølgelig at en promper, raper og peller seg i nesa foran hverandre. Det er sikkert bare et spørsmål før en eller annen kjønnsstudie proffessor går ut og sier at dette må vises oftere på tv, menn og kvinner i parforhold, som raper og fiser foran hverandre. Alt jeg kan si er at slik blir det ikke hjemme hos meg, her blir livet som i en romantisk film, det gjør seg ikke av seg selv, det krever mye av begge parter. Så får en velge hva en vil.

''This woman is crazy and hysterical, we cannot trust what she is saying!'' 

 

I CAUGHT ONE IN THE WILD!  :w00t:  :w00t:  :w00t:  :w00t:  :w00t:  :w00t:  :w00t:  :w00t:  :w00t:  :w00t:  :w00t:

 

Ironisk at du kaller meg emosjonell når hele argumentet ditt et bygd på hva du FØLER om situasjonen. 

Endret av BuffyAnneSummers
  • Liker 3
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Gjest f1b43...c17
Skyggespilleren skrev (På 6.11.2019 den 8.55):

 

For å svare på spørsmålet ditt, kommer det veldig an på hvor høyt behovet ditt er. Men der finst definitivt folk som er mer kosete enn fyren du beskriver, og om du i det hele tatt snakker om et bristepunkt pga. kosproblematikk så er kanskje ikke fyren den rette for deg uansett?

 

Tror du du har unormalt høye forventninger til kos? Kommer det i veien for andre ting? Hvor mye kos krever du?

Ja, du har nok rett i at han ikke er den rette. Etter noen omganger med meg selv har jeg konkludert med at det kanskje heller er mangelen på nærhet/omsorg/i det hele tatt tid sammen som mer er bristepunktet, ikke bare fraværet av kos i seg selv.

Tror ikke jeg har unormalt høye forventninger til kos? Kommer ikke i veien for andre ting, nei, fordi det er ca ingen kos... Men hvis jeg skulle krevd noe tror jeg ikke at jeg ville krevd mye heller, er vel individuelt, så vet jeg dette til neste gang jeg skal finne en fyr. 

Anonymous poster hash: f1b43...c17

Lenke til kommentar

Jo lavere testosteronproduksjon en mann har, jo mer kosete blir han. Du bør derfor søke ut de lave, skallede, uaggressive og småfete mannfolka. Det er litt typisk jenter å tro at de kan få «alt». Problemet er at mange av kvalitetene dere søker er direkte selvmotsigende og utelukker hverandre.

Endret av coffeee
Lenke til kommentar
Gjest f1b43...c17
coffeee skrev (6 minutter siden):

Jo lavere testosteronproduksjon en mann har, jo mer kosete blir han. Du bør derfor søke ut de lave, skallede, uaggressive og småfete mannfolka. Det er litt typisk jenter å tro at de kan få «alt». Problemet er at mange av kvalitetene dere søker er direkte selvmotsigende og utelukker hverandre.

Så de guttene jeg har møtt som har vært kosete men avviker fra beskrivelsen din; lot de bare som? Hva med de som vil kose etter sex, er ikke det veldig motsigende? Eller er det mest sannsynlig bare for å tilfredsstille meg?

Anonymous poster hash: f1b43...c17

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...